Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Ben benieuwd, succes ermee!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 15:15:24
27 november 08:00 afspraak gemaakt bij de acupunctuur om te stoppen met roken :shock: :shock: Vond ik zelf een mooie datum, ik rook dan ongeveer ook 27 jaar  :shock: ben us benieuwd of me dat gaat lukken: :?

Als ik het kan (3 pekskes toebak en 2 marlboro in de week) dan kan jij het ook. Ik heb een laserbehandeling laten doen. :lol: Zondag 18 nov. 5 jaar geleden en nog steeds geen peukje gerookt. Ik rookte toen bijna 20 jaar. :-X
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 15:15:24
27 november 08:00 afspraak gemaakt bij de acupunctuur om te stoppen met roken :shock: :shock: Vond ik zelf een mooie datum, ik rook dan ongeveer ook 27 jaar  :shock: ben us benieuwd of me dat gaat lukken: :?

8 dec. ben ik 3jaar gestopt. Heb ff lopen kutten met pleisters en zuigtabletten, maar daar wordt je alleen maar misselijk van. Ik rookte toen een pakje per dag en mijn vriendin 2 pakjes pd (die is toen ook gestopt). Het is toch voornamelijk een knop wat in je hoofd om moet. Als je niet echt uit jezelf wil stoppen lukt het toch niet, los van wat voor behandeling dan ook. Mn vader is nu ook gestopt en houdt het al 4 mnd vol. Wat ik maar wil zeggen is dit; Je moet het toch echt zelf doen en leuk is het niet!! Nu na 3 jaar nog steeds niet. Niet om je te demotiveren natuurlijk  :twisted: Je mag tegenwoordig toch al nergens meer roken  ;)

Sorry dat ik zo negatief ben, maar dat komt omdat ik zin in een peuk heb  :-X

Ik hoop dat het je lukt!! Suc6 met die acupunctuur en gewoon tegen jezelf zeggen "Dit is de laatste en nu rook ik niet meer."

Grtz,
Y

@Nippon

wat is nu zo moeilijk aan om te stoppen met roken  :?
kep zelf ook gepaft en ben in een keer gestop klaar weg met die peuken
met een beetje wil moet 't lukken en een beetje kerel kan dit aan  ;)

ik rook al 28 jaar niet meer

B-Witch

Vorig jaar ook een afspraak gemaakt om te laten laseren, samen met Mr.Kawa.
Maar er kwam wat tussen, dus afspraak afgezegd, en nooit meer terug gebeld :oops:
Ik weet het zwak :oops:
Ik vind het knap van diegenen die het wel kunnen. :yes6rs: :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

eey, as ik maar nie chagarijnig word en begin te katten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 19:03:02
eey, as ik maar nie chagarijnig word en begin te katten :mrgreen:

Zal vast wel :roll: :-X
Gelukkig dat er hier nog modjes zijn :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

 :mrgreen: ik heb geen lazer of accupunctuur gehad...maar een bankstel gekocht.. :yes6rs:
hielp bij mij heel goed...zeker als je alles in en om je longen ontstoken hebt door een goedje waarmee je het bankstel kunt inspuiten en nog maar 40% lucht binnen krijgt...roken ging toen echt niet en na drie dagen had ik zoiets van..tja..als ik drie dagen zonder kan dan ook langer.

Ben alleen in een week 15 kilo bijgekomen door de pretnizon en het snoepen...daarna nog 5 kilo erbij gekregen...is ook allemaal blijven plakken..zit nu wel vaster op de motor :mrgreen:
is nu al een jaar of 5 geleden...nog geen peuk meer op de moel gehad. Terwijl mijn vrouw er nog genoeg sjwaamt.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

motorenfan

Mijn favo site www.MotorForumLimburg.nl :D

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

beetje fris vanmorgen, trek net de geraasj open en kijk  :shock: :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Is dan toch erg plaatselijk,
In d'r Piepert is 't nog baove nul!
Blieve lache...8)

Joepie1958

wat zien ik nou :D
ben jij lid van de AAA, de Algemeen Anonieme Alcoholisten?, volgens mij ben je gewoon BAH (bewust alcohol houdend) :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

iemand interesse in een gebruikte (2jaar oud) GAME BOY advance sp/ Mario Limited edition ? incl Mario vs DonkeyKong spel,oplaadkabel, accesoiresstekker alles in de originele doos. voor kids vanaf 3 jaar. Doe een goed bod en hij is van jou
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

nei danke ich houd ze nog ff clean :mrgreen:
Smells like rubber