Hoofdmenu

Wild en gevogelte

Gestart door Mounty, 10 mei, 2006, 22:28:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

bij schemering in de "veldwegen" willen de diertjes tevoorschijn komen..

zo ook vandaag op de ruilverkavelingsweg tussen wijlre en ubachsberg. 20.30uur..rij twee jeeps voorbij met +/- 140 :twisted:  op de klok...vliegt er een uil vanaf de linkerkant naar de rechterkant..vlak voor me..recht op me gezicht af en ik gas los en bukke..net niet genoeg om het beest niet te raken (of raakte hij mij?). gelukkig was de klap niet al te groot en wist ik met beide wielen op de grond te blijven. Moet er niet aan denken wat er gebeurt als je zoon beest in je gezicht krijgt. :!: zag het beest nog weg vliegen en neerstrijken in het veld. spanwijdte +/- 1 meter.
Ff rondje gemaakt om te zien of het beest weer weg kon vliegen.

heeft een van jullie ook ervaring met wild en gevogelte tijdens een motorrit.. :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Alleen klein wild en soms een hert dat 50 meter voor me oversteekt.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


TTigertje

Had dat laatst ook......maar dan met 'n dikke hommel.... :shock:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

karz

Ik geloof dat Nrgizer wel eens iets gehad heeft met een vogel ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

pcies op dezelfde weg een duif in me smoel :shock: vizier naar de #$% en bloed en veren had ik zelfs me oren :( en me rikketik maakt ff overuren kan ik je melden.

Weet van een van de Tourguides van THAT (een superstrakke en sturende meid op een R1) die zich een tijd terug helemaal in gruzelementen had gereden op een ree. Roger kwam erachter aan en zag darmen en heel veel bloed liggen en kreeg bijna een rolberoerte in 1e instantie. :? Hoe het met die meid is weet ik eigenlijk niet? eens informeren :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Ik ben eens op men flikker gegaan door zo'n achterlijk kutbeest.  :evil:

@Nippon

gevogelte nee  :!:


wel een fietsbel   :evil:  op de snelweg  :shock:



en daarom mis ik 'n stukje van m'n voortand en 'n week rond gelopen als een zulu :cry:

Mounty

ik hou de beesten nu nog beter in de gaten...katten,fazanten en een eekhoorn kruisten vandaag mijn weg, maar nu had ik ze in de smiezen..

je zal maar zoiets als een fazant of uil , of zoals dwars een duif in je smoel krijgen..moet je toch ff stoppe om het vuiltje uit je oogjes te halen..pff..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Een keer een hommel in mijn oog. Een keer bijna een duiftegen mijn helm.
En een keer een steen die vanonder een autoband precies op mijn vizier werd afgevuurd. Ik rij sindsdien nooit meer met open vizier achter iemand. Oh ja en in Zweden een eland die 100 meter voor me de weg overstak. man wat zijn die beesten groot !!! :shock:

Motzippaldy

Ik ben een echte moordenaar  :shock:
Een haas  dood gereden  :cry:  en een bos duif vermoord met mijn linker schouder(was paar weken auwa)  :guns:
Maar angstigste was hert paar meter voor voorwiel  :whipping: ,heb echt veel geluk gehad ,paar seconden  :oops:
Proud on the South  

Mounty

Leuk he ....dieren... :evil:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Ik heb eens een keer een fazant ontmoet op de snelweg, dat beest wilde opstijgen maar ging zo traag dat ik me helemaal plat gelegd heb op de tank om hem te vermijden. Ging maar net goed, zag al allerlei scenario´s voor me  :shock:

DeWitte

Fazant is wel lekker, mits goed bereid :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Fazant is wel lekker, mits goed bereid :mrgreen:

Ga zoiets toch liever kopen bij de poelier :lol:

Ik heb met vogels ed nog niets meegemaakt, wel al eens een hond bijna..
maar die zag ik aankomen, kon dus op tijd remmen.
verder wel al een wesp die me in mijn nek stak, ook niet leuk iig.
(vooral als je daar allergisch voor bent) :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Een giant eekhoorn, stak voor me over, zag van de andere kant een auto komen en liep weer terug, precies onder mijn achterwiel :cry:
'k had precies z'n ruggetje gekraakt, daar bleek hij (of zij) niet tegen bestand :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.