Bitubo raceservice nieuwtjes

Gestart door Hakinnen, 11 mei, 2006, 22:20:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Ale, ff de BRS nieuwtjes voor mei en juni plaatsen dan maar..moet kunnen als MFL sponsorke he.. 8)

gaat altijd in een "nieuwsbrief"  naar de bladen en zo ..hier ook maar ff.

heb wat leuke dingetjes (nope, geen nieuwe promobabe)met name van brembo leuk productnieuws...

gooi de tekst van de nieuwsbrief hier maar neer..

CiteerBitubo-Raceservice nieuws:
Bitubo-Raceservice, leverancier van Bitubo race suspension en andere hoogwaardige Italiaanse kwaliteits motorfiets componenten  heeft wederom een tweetal nieuwe merknamen in het programma.

Te weten: EVR (Edo Vigna Racing) producten en ZARD exhaust systems.

EVR
Bij het Italiaanse EVR wordt de scepter gezwaaid door meestertechnicus Edo Vigna die zijn kennis al eerder ten toon spreide in het wereldkampioenschap Superbike.
EVR fabriceert onder andere EPROMS, Full Carbon airboxen en “ high performance “koppelingen voor Ducati.

ZARD
Het eveneens Italiaanse “ZARD exhaust systems”  produceert “ high performance” uitlaatsystemen voor onder andere Ducati en MV-Agusta
Italiaans design gecombineerd met hoogwaardige technologie.
Het ZARD team maakt dit bedrijf uniek. Een team gewapend met in de racerij opgedane kennis , geïnspireerd door passie en gedreven door een constant streven naar innovatie.
Het Ducati programma is zeer uitgebreid.  Van straatlegale 80db systemen tot aan volwaardige 102db race uitlaatsystemen. Van Monstro tot aan Multistrada, Van “sportclassics” tot aan 999SBK.
Voor MV-Agusta zijn er uitlaatsystemen  voor de “ Brutale” en de F4-1000. Beide verkrijgbaar zowel in “ straat als race” systeem.

Bitubo
Voor wat betreft “huismerk”Bitubo zijn er enkele nieuwigheden te melden , nu ook stuurdemperkits , voorvork-veren en raceshocks voor Ducati Monstro S2 en S4(R). Een nieuwe Full race achtershock voor de 2006 Aprillia Tuono en Kawasaki ER6N. En vervangingschokdempers voor Honda Transalp en Yamaha TDM900

Brembo
Als laatste kunnen wij trots vermelden dat we vanaf 1 Juni originele Brembo remblokken voor alle recente Japanse motoren kunnen leveren.  Tevens de originele Brembo remblokken voor BMW, Ducati en KTM. Deze onlangs geintroduceerde remblokken kwamen in een recente  Duitse test (Motorrad magazine) als beste uit de test!

Meer informatie: bitubo-raceservice.nl
e-mail:info@bitubo-raceservice.nl

-Bitubo-Racesuspension
-Brembo remdelen
-Fabbri kuipruiten
-EVR racing parts voor Ducati
-Marchesini velgen
-Rizoma designparts
-Zard uitlaatsystemen voor Ducati en MV-Agusta




thats it..

:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Brembo
Als laatste kunnen wij trots vermelden dat we vanaf 1 Juni originele Brembo remblokken voor alle recente Japanse motoren kunnen leveren.  Tevens de originele Brembo remblokken voor BMW, Ducati en KTM. Deze onlangs geintroduceerde remblokken kwamen in een recente  Duitse test (Motorrad magazine) als beste uit de test!

kijk nou wor ik nieuwsgierig? :wink:  die remblokken van Brembo; heb je toevallig die test of iig de essentie ervan?? prijzen mss?? voor een PratschBeemer
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"
Brembo
Als laatste kunnen wij trots vermelden dat we vanaf 1 Juni originele Brembo remblokken voor alle recente Japanse motoren kunnen leveren.  Tevens de originele Brembo remblokken voor BMW, Ducati en KTM. Deze onlangs geintroduceerde remblokken kwamen in een recente  Duitse test (Motorrad magazine) als beste uit de test!

kijk nou wor ik nieuwsgierig? :wink:  die remblokken van Brembo; heb je toevallig die test of iig de essentie ervan?? prijzen mss?? voor een PratschBeemer

nope..ik heb die test (nog)niet in die zin dat ik 'm hier neer kan zetten..
de test is gedaan door het duitse motorrad.  de test is volgens mij ook vanaf hun site te downloaden maar dan moet er geregistreerd en betaald worden..

het gaat om nieuw geintroduceerde brembo remblokken in verschillende compound van straat tot full race.  verkrijgbaar voor alle recentere japanse motoren en als vervangingsblok van de origineel fabriekaf gemonteerde brembo's voor Ducati, BMW, KTM e.d
tot voor kort leverde brembo alleen OEM blokken aan motorproducenten en was er geen officiele aftermarked blok verkrijgbaar.


zal een prijsvoorbeeld geven.

Suzuki GSX-R600 / 750 / 1000k4:

3 uitvoeringen

gesinterd straat 39.80,-
gesinterd race 59.70,-
carbon ceramic race  64.70,-

Voor jouw pratchbeemer GS1150:

2 uitvoeringen:

Originele compound 30.80,-
gesinterd straat 39.80,-


prijzen zijn steeds voor 1 set blokken...dus voor 1 remtang. Vanzelfsprekend moet voor beide voorremtangen de prijs x 2 gerekend worden.
Prijzen zijn de officiele Brembo klantadviesprijs inclusief BTW, met de " wereldbefaamde  :P hakki korting"  is dus geen rekening gehouden.
Vandaag bestellen--morgen in huis-overmorgen monteren en rijden..
remblokken nodig en niet te krenterig om Brembo kwaliteit te kopen?..... hakki mailen..., beetje MFL korting vragen.., brengt de postbode ze netjes bij je thuis..

:wink:

Schmetzke

Kan ook leuk zijn voor de plaatselijke KTM club  :?  :lol:  :wink:

DeWitte

als ik aan vernieuwing toe ben, zal ik je pb-en. deze moeten zeker nog Dolle Tieten visa-versa mee kunnen. Wil de gesinterde brembo blokkies wel eens proberen :wink:  Kan ik ook een vergelijk maken
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Alé...en we hebben weer een nieuwtje..

Toegevoegd aan het gamma:

FEBUR racing parts..  hoofdzakelijk racespul...aluminium tanks, raceradiators e.d

Maar belangrijker...!

Meer merken in Vering!!!!

Ik heb besloten om meer merken te gaan voeren om met name de straatrijders beter te kunnen bedienen.  Bitubo is zeer racegericht qua componenten en ook qua componenten voor de straatrijders is het aanbod imo soms te supersportgericht..soms is het ook te exclusief qua aanschaf..denk ik..niet iedereen heeft meteen behoefte aan "top of the bill"spul inclusief de bijbehorende prijs.

Wil dus mijn aanbod groter maken, ook de straatrijder met een tourmotor of een wat oudere sportmotor kunnen bedienen en voorzien van veringscomponenten.
Klanten moeten zelf kunnen kiezen, de "adviserende rol"zal aan mij zijn.

Bitubo-Raceservice gaat dus "algemener" en daarmee meteen "straatgerichter"...een flinke uitbreiding van het programma in veringscomponenten en stuurdempers.

Vanaf vandaag dus...levering van veren, olie, shims, cartriges, voorvorken, straat en raceshocks van meerdere merken.
Maatwerk, afstel,modificatie en montage werkzaamheden blijven uiteraard gewoon mogelijk net als voorheen, werk slechts met meerdere merken nu..

Dussuh..vanaf vandaag...leverancier van...

-Bitubo Racesuspension
+
-Ohlins suspension
-Wilbers suspension
-Marzocchi suspension
-Andreani voorvorkmodificatiekits



:wink:

PatSpinner

Nou Hakki, Dat ziet er toch wel echt goed uit...... :shock:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

:thumbsup:  Super dat je een breder publiek gaat aanspreken.

May Day

En dan niet te vergeten de enige echte hakkiservicekentgeengrenzenveertjes: op maat gemaakte voorvorkveren  8)
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "May Day"En dan niet te vergeten de enige echte hakkiservicekentgeengrenzenveertjes: op maat gemaakte voorvorkveren  8)

Yep!  :D  als ze er niet zijn laten we ze maken he..gaat niet bestaat niet  :wink:

Hakinnen

Alé..van Marzocchi alvast geen spijt..
:shock:
Bella Regazza!


karz

wat on-Steins om als zaak zoveel in het gamma te hebben :cool:  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"wat on-Steins om als zaak zoveel in het gamma te hebben :cool:  :mrgreen:

ja ..alé...de wereld is groter dan stein he..