Pocketbik'en met MFL @ 10 juni te Hasselt

Gestart door Bakkertjedeeg, 14 mei, 2006, 10:57:44

Vorige topic - Volgende topic

Schmetzke

Ik kan niet mee helaas, ik heb nogal last van hoogtevrees.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Ik kan niet mee helaas, ik heb nogal last van hoogtevrees.

WTF :shock:

NrGiZeR

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "NrGiZeR"Yep, ff onder voorbehoud dan wel. Weet niet hoe het allemaal gaat lopen.
Maar als het lukt ga ik mee.

:laughing49so:

alé, marc..proberen mee te gaan...is lachen da pocketen..

Weet wel wat pocketbike is, vooral vallen en opstaan. Tenminste ben een paar keer in de buurt van Hamont geweest. Daar hadden ze van die kleine crossmotors op weg bandjes.

Ik zal het altijd proberen, en wanneer het in de avond uren is zal het me naar alle waarschijnlijkheid wel passen. Maar overdag word altijd een beetje moeilijk.

Dus ik weet niet of het mogelijk is om rond een uur of 6 á 7 in te plannen.
Ligt eraan wat de rest ervan vind...??
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Hakinnen

Alé..mijn deelname aan het pocketbiken is ff twijfelachtig nu..

Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn elleboog gebroken is (al bijna twee weken.. :mrgreen: )..

Toch maar es de doktor gebeld, ff verteld hoe het aanvoelt en uitziet van de buitenkant ,  ...die zag de bui al hangen dus..moet dadelijk ff langs daar om ff te checken..

hoop tenzeerste dat ie toch niet gebroken is..heb verdomme geen tijd en zin voor ne gipspoot.

hou u op de hoogte :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Alé..mijn deelname aan het pocketbiken is ff twijfelachtig nu..

Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn elleboog gebroken is (al bijna twee weken.. :mrgreen: )..

Toch maar es de doktor gebeld, ff verteld hoe het aanvoelt en uitziet van de buitenkant ,  ...die zag de bui al hangen dus..moet dadelijk ff langs daar om ff te checken..

hoop tenzeerste dat ie toch niet gebroken is..heb verdomme geen tijd en zin voor ne gipspoot.

:shock: niet geluisterd naar moeders zeker?? :mrgreen:  

:wink: beterschap alvast  en keep us posted :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"Alé..mijn deelname aan het pocketbiken is ff twijfelachtig nu..

:shock: niet geluisterd naar moeders zeker?? :mrgreen:  

:wink: beterschap alvast  en keep us posted :!:

jahoor...heb ik weer..gebroken dus..volgens de doktor..

Ja, die's gebroken zegt ie : "hoe lang loop je daar al mee, zei je?"

uh...bijna twee weken doktor..  :oops:

anyway...moet vanmiddag ff naar het ziekenhuis voor piccies , dan zien wel wel weer of ze er gips om gaan zetten?

geen pocketbiken dus hoogstwaarschijnlijk ..alhoewel..das nog een paar weken he...

alé, dat "zzr1400"gezever kan ik nu ook uit mijn onderschrift gaan schrappen...f*ck.. :evil:

B-Witch

das shit voor je.
hopelijk zien de foto's er niet te beroerd uit en ben je met een week of 3 er weer vanaf..

succes en beterschap  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"das shit voor je.
hopelijk zien de foto's er niet te beroerd uit en ben je met een week of 3 er weer vanaf..

succes en beterschap  :wink:

:stupid:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dat is zeker balen voor je. Veel succes en beterschap!

Bakkertjedeeg

Damn.. :(  Dus toch.... Kom je de tiende gewoon ophalen. Rijdt Luca in plaats van jou.  :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Damn.. :(  Dus toch.... Kom je de tiende gewoon ophalen. Rijdt Luca in plaats van jou.  :wink:

niet te geloven...ik snap het ook niet meer nu..

Ik dus naar het ziekenhuis in Sittard voor foto's..dacht dus meteen door te moeten naar de gipskamer..

alé..piccies gemaakt , komt die flabbes me daarna vertellen dat er toch niks gebroken is!

hahaha...

wat dat "ei"dan op mijn elleboog doet wist ie ook niet...voor de rest hield ie het op zwaar gekneusd ...tijdje rustig aandoen ermee..

het zal wel weer..foto's liegen niet..

ben er gewoon bij 10 juni dus

back ontopic..

NrGiZeR

Zolder----------->10 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli

Miss Triumph

K zou zo mee willen maar helaas.... huis vol visite. Deze willen alleen karten. :wink:

NrGiZeR

En hoe staan de zaken er nog voor....??
evt al een tijd bekend dat iedereen wil gaan.
Moeten we niet reserveren...??
Zolder----------->10 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli

Hakinnen

Citaat van: "NrGiZeR"En hoe staan de zaken er nog voor....??
evt al een tijd bekend dat iedereen wil gaan.
Moeten we niet reserveren...??

das ne goeie marc..

bakkerke?  moeten we da reserveren om te bollen?

Mijn elleboog is nog steeds "bokkiewokkie"...das fijn..kan ik mooi zeggen dat het daaraan ligt als da bakkerke buitenom langzij komt..haha