Het grote leermomenten topic

Gestart door DeWitte, 17 mei, 2006, 20:52:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

nou ikke dan weer  :oops:

op een overvol terras in Valkenburg je XTZ600 10 min aantrappen tot je het zweet over de rug loopt en na veel gevloek en getier door een harley-piloot erop gewezen wordt dat je "dodemansknop" op "off" staat :?

me toenmalige vriendin praat nu nog niet ( 18 jaar geleden) met me 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ook eentje van mij dan...

In 2002 in onbekend gebied wat aan het gummen over verbindingswegen rond Julich, veel te snel door een flauwe bocht waarna een langzame chicane kwam die ik onmogelijk kon halen. Bij de chicane rechtdoor, maar toen de weg weer begon achterover gekatapulteerd.
Gevolg, 4 gebroken rugwervels, een gebroken rib, zo'n beetje alles gekneusd aan een kant en aardig wat materieele schade. Een week in het ziekenhuis in Julich gelegen, daarna een week in Maastricht en maanden in het gips gezeten.

Vandaar dat ik nu als een natte dwijl rij  :roll: en alleen nog maar met deugdelijke rugprotector (niet alleen zo'n foam lapje in de jas zelf).

Mounty

@r-yen : vandaar dat je vriendin dan ook een rugprotector ommoet...

Ik heb er nog een.....op de snelweg rijden en bij file naast een vrachtwagen te gaan staan..(uch uch...) heb er nog diesellongen van..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Citaat van: "FZ_Ron"@r-yen : vandaar dat je vriendin dan ook een rugprotector ommoet...

Precies, ook al vind ze het ding nog zo vervelend  :wink: .

Bakkertjedeeg

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "FZ_Ron"@r-yen : vandaar dat je vriendin dan ook een rugprotector ommoet...

Precies, ook al vind ze het ding nog zo vervelend  :wink: .

Wat is vervelend? Als ik zonder beschermer rij, dan is het net alsof ik de gordel niet om heb. Vervelend gevoel dus.

Mounty

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "FZ_Ron"@r-yen : vandaar dat je vriendin dan ook een rugprotector ommoet...

Precies, ook al vind ze het ding nog zo vervelend  :wink: .

Wat is vervelend? Als ik zonder beschermer rij, dan is het net alsof ik de gordel niet om heb. Vervelend gevoel dus.

Jah..maar die bij haar kruipt omhoog of zoiets...dan zit dat ding in haar nek, ik kan me voorstellen dat dat niet lekker zit..maare..er zijn maten in deze protectors...

Ik heb er een van bij de Aldi...zit redelijk goed maar wel de protectie uit de jas moeten halen...

Nu weer ontopic !!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

ALE, de volgende
Na een voetbalwedstrijd heel stoer weg willen rijden omdat " de meisjes"
aan het kijken waren en vergeten het slot met ketting uit het achterwiel te verwijderen.  Net niet gevallen maar de ketting zat muurvast tussen het wiel en de achterbrug. Grootste ergernis bij dit incident : uitgelachen worden door 6 meisjes..

R-yen

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "FZ_Ron"@r-yen : vandaar dat je vriendin dan ook een rugprotector ommoet...

Precies, ook al vind ze het ding nog zo vervelend  :wink: .

Wat is vervelend? Als ik zonder beschermer rij, dan is het net alsof ik de gordel niet om heb. Vervelend gevoel dus.

Jah..maar die bij haar kruipt omhoog of zoiets...dan zit dat ding in haar nek, ik kan me voorstellen dat dat niet lekker zit..maare..er zijn maten in deze protectors...

Ik heb er een van bij de Aldi...zit redelijk goed maar wel de protectie uit de jas moeten halen...

Nu weer ontopic !!

Haar rugprotector kruipt inderdaad iets naar boven als ze afstapt van de motor. Het was overigens de best passende die we konden vinden.
Ik heb zelf de Spidi airback welke voor mij absoluut comfortabel zit, idd wat bakkertjedeeg zegt als ik hem niet om heb voelt het niet goed.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "R-yen"
Ik heb zelf de Spidi airback

:stupid:

De rugbeschermer imo. :wink:

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "R-yen"
Ik heb zelf de Spidi airback

:stupid:

De rugbeschermer imo. :wink:


Ik heb Clover rugbeschermer maar ben 3 keer op mijn borst gevallen  :?  :shock:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"
Ik heb Clover rugbeschermer maar ben 3 keer op mijn borst gevallen  :?  :shock:


Dan draag jij um in het vervolg maar als borstprotector :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

hier nog een van mij  :oops:

'n boxer afbokken zonder achterwiel ( was vergeten dat ik 'n dag van te voren had gedemonteerd en zag 'm tijdens 't afbokken tegen de werkbank staan  :mrgreen:  en maar schreeuwen naar de vrouw voor hulp  :banghead4rv:




en de vrouw noemde me 'n sukkel  

DeWitte

ja die ken ik :oops: althans zo ongeveer: ik had beide wielen gedemonteerd van mijn gele 1150 voor nieuwe banden en er helemaal niet aan gedacht dat ie dan moest balanceren op die middenbok  :banghead4rv:

dus ik, aangezien mijn vrouw niet luisterd :evil: heb toen maar op de buurman geschreeuwd voor hulp en die noemde mij ook zoiets :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Biker Mouse

Schijfremslot... eerst verwijderen en dan pas aanrijden  :roll:

Karin

Nooit in de voorrem knijpen als je inkeert  :roll: