what's it gonna be?

Gestart door suzuki-girl, 15 mei, 2006, 20:51:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

stja.... :shock:  kijk als je voor de "looks" gaat dan maakt 't nie uit  :wink:  dan zijn alle jappen een pot nat  :shutup:
koop je nu een met verstand stja...  :twisted: dan kom je vanzelf bij 'n BMW  :mrgreen:



ja :!:  ik denk je bent klaar voor 'n bmw (ben ook met 'n jap begonnen)

ik vergelijk 't met m'n eerste vriendinnetje dat was alleen maar "vozen"
:rofl:

AngelInMe

Ik zie niet veel verschil op de kleur na  :roll:

Maar denk dat je die keuze toch helemaal zelfs moet maken ;)

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Ik zie niet veel verschil op de kleur na  :roll:


Is idd hetzelfde segment motoren, maar duidelijke verschillen hoor.
Dit is het segment wat ik wil rijden, voor mij geen racer oid.


Ik heb geprobeerd om de aanbieder te bereiken, maar tevergeefs.
Ik wil perse een proefrit maken. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

bij Auto Vaesen in kerkrade staan er ook 2...fazers..grijs zwart
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

buiten staat een zwarte atos....heeft sonja zich gekocht..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik wacht nog ff af, in de volgende editie van Moto 73 komt een test met de Fazer, de CB Hornet, en de Bandit... 8)
Dit zijn allemaal motoren die voor mij in aanmerking komen.
Ben benieuwd welke het beste getest wordt


(niet dat ik de ballen snap van die testrapportgrafiekdinges maar toch) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Ik wacht nog ff af, in de volgende editie van Moto 73 komt een test met de Fazer, de CB Hornet, en de Bandit... 8)
Dit zijn allemaal motoren die voor mij in aanmerking komen.
Ben benieuwd welke het beste getest wordt


(niet dat ik de ballen snap van die testrapportgrafiekdinges maar toch) :wink:

ff snel...bedoel dit niet verkeerd he...probeer slechts een ietsiepietsie advies..

waarom kijken vrouwen vaak naar én "de looks " van een nieuwe motor, vervolgens naar de kleur en laten ze zich vervolgens adviseren door anderen en door hetgeen de blaadjes schrijven..?

Als het gaat tussen de Fazer, de Hornet en de bandit en whatever hoe ze allemaal heten moet je gaan rijden ermee en dan je keus maken..ongeacht wat anderen ervan zeggen en vinden..
Jij moet er mee kunnen leven immers...niet degene die het het goed bedoelde advies geeft , de wijsheid voor jou in pacht meent te hebben, de "alwetende" verkoper bij de dealer of de "moto-journo" die in eerste instantie er al van baalde dat zijn hoofdredacteur 'm geen ZX10R maar een fazerke meegaf waar ie vervolgens ook nog eens een artikel over moet schrijven...

(de bandit zal de test wel winnen denk ik..)

Eigen plan trekken,..zelf gaan rijden..en dan je besluit nemen..als je vervolgens uitkomt bij een model waarvan de looks je niet aanstaan moet  je zelf de overweging maken hoeveel goede looks je waard zijn..

Of het nu een fazer, hornet, bandit...of wat dan ook is...die fietsen zijn allemaal niet slecht en ontlopen elkaar zo veel niet in eigenschappen, kwaliteiten en prestaties. wat rest is persoonlijke voorkeur..welke past het beste bij jou?  en er is maar één manier om daar achter te komen en dat is door een stuk te gaan rijden met die motoren waar je een oogje op hebt...


alé, veel succes ermee...

je kunt natuurlijk ook gewoon een jonge gebruikte VFR kopen...ben je meteen klaar... :mrgreen:
;)

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"je kunt natuurlijk ook gewoon een jonge gebruikte VFR kopen...ben je meteen klaar... :mrgreen:

of een Beemer F650, ut hoeft nie perse zo'n rijstkoker te zijn :mrgreen:
verkrijgbaar af fabriek met lager zadel, abs, koffers en ja zelfs de befaamde beemer- handvatverwarming :?



duits-italiaanse samenwerking met oostenrijks hart  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

das idd een mooie Dwars.
Die Dakar die had ik zelf ook al gespot.


Maar ik weet niet of dat wel een goed idee is, ik rij nu toch een 4 cillinder... :twisted:  :lol:

@hakinnen, nee ik kijk niet alleen naar de looks.
Ik weet ook wel dat test niet alleszeggend zijn, maar een mening van anderen wil ik wel meenemen.
Kan nooit verkeerd zijn om je goed te overtuigen.
Bedoel een nieuwe kost toch een paar centen...
en proefrijden ga ik zowiezo, wil die motoren toch zelf ff ervaren :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"ik rij nu toch een 4 cillinder... :twisted:  :lol:


ja en :roll: neem deze ook mee in overweging, Desmo's vrouw heeft ook zo'n monster (die je trouwens is veel cc varianten kunt vinden) ziet net als die F650 behoorlijk stoer uit een meid op zo'n koffiemolen :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Maar ik weet niet of dat wel een goed idee is, ik rij nu toch een 4 cillinder...

Beter een 1-cilinder waar je mee kan rijden, dan een 4-cilinder waar je helemaal niks mee kan.