Drastische boeteverhoging Duitsland

Gestart door DeWitte, 18 mei, 2006, 21:25:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wow...zitten wij te zeiken over die veranderde boetebedragen hier, moet je eens zien wat de plannen bij onze Oosterburen zijn...

BERLIJN -  Duitsland wil enkele verkeersboetes drastisch verhogen. Bovenmatig alcohol- en drugsgebruik kan 3000 euro gaan kosten. Forse snelheidsovertredingen en bumperkleven kunnen een geldstraf tot 2000  :shock: euro opleveren. Chauffeurs van te zwaar beladen vrachtwagens riskeren 2000 euro. :?

Minister Tiefensee van Verkeer presenteert zijn plannen woensdag, meldden Duitse media. Met de opbrengst van de verdubbelde boetes wil de bewindsman de verkeersveiligheid verbeteren. Pas als het in de portemonnee werkelijk pijn doet, veranderen wegpiraten hun gedrag, redeneert de sociaaldemocraat. :banghead4rv:

Bron: ANP
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

BERLIJN -  Duitsland wil enkele verkeersboetes drastisch verhogen. Bovenmatig alcohol- en drugsgebruik kan 3000 euro gaan kosten  :worship-cool:  Forse snelheidsovertredingen en bumperkleven kunnen een geldstraf tot 2000  :worship-cool:  :shock: euro opleveren. Chauffeurs van te zwaar beladen vrachtwagens riskeren 2000 euro.  :worship-cool:  



Bron: ANP
Proud on the South  

B-Witch

Dat met die alcohol en drugs mogen ze voor mijn part hier ook meteen invoeren.
Daar zou ik gelijk achter staan. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Dat met die alcohol en drugs mogen ze voor mijn part hier ook meteen invoeren.
Daar zou ik gelijk achter staan. :yes6rs:


:shock: Zo'n laag boetebedrag, alcohol 6000 en drugs 12000 pleuri. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Men schrijft: Alcohol maakt meer kapot als men denkt.

:evil: Maar het moet naar mijn mening zijn: Alcohol en drugs maakt alles kapot, ook uw kinderen. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Citaat van: "QuattroFrits"
:evil: Maar het moet naar mijn mening zijn: Alcohol en drugs maakt alles kapot, ook uw kinderen. :evil:

:stupid:

DeWitte

Auw wat !

zonder alcohol is het (getrouwde-) leven toch helemaal niet te harden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Auw wat !

zonder alcohol is het (getrouwde-) leven toch helemaal niet te harden :mrgreen:



:shock:  :shock:

Is het zo erg?
Het mag van mij met alcohol,(smaakt mij ook goed!!) maar dan wel niet achter het stuur of op de motor kruipen  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"Auw wat !

zonder alcohol is het (getrouwde-) leven toch helemaal niet te harden :mrgreen:



:shock:  :shock:

Is het zo erg?
Het mag van mij met alcohol,(smaakt mij ook goed!!) maar dan wel niet achter het stuur of op de motor kruipen  :wink:


of partner  :rofl:

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"Auw wat !

zonder alcohol is het (getrouwde-) leven toch helemaal niet te harden :mrgreen:



:shock:  :shock:

Is het zo erg?
Het mag van mij met alcohol,(smaakt mij ook goed!!) maar dan wel niet achter het stuur of op de motor kruipen  :wink:

Ook dit mag nog, :evil: zolang je maar niet gaat rijden. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.