even Apeldoorn bellen

Gestart door DeWitte, 28 mei, 2006, 08:09:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nav vd de diefstal van Domi's Busa ff nog eens een polletje. Hoe heb jij je bike verzekerd??

De mijne is idd bij centraal beheer (collectief via de baas) voor Wa en Diefstal (extra) verzekerd. zgn. Direct Writing (zonder tussenpersoon dus) behelst dat je bij schade oid zelf in de pen of de telefoon moet klimmen: scheelt wel een bom duiten met mijn vorige verzekeraar Delta Loyd dus dat heb ik er graag voor over :wink: Nix dan lof tot nu toe: Snelle afhandeling: binnen 14 dagen centen op mijn rekening nadat de expert laats was geweest bij de diefstalpoging en geen verlies van no-claim en geen eigen risico 8)

Hoe is de jouwe verzekerd??

Wa?
Wa extra?
All-Risk?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Nav vd de diefstal van Domi's Busa ff nog eens een polletje. Hoe heb jij je bike verzekerd??

De mijne is idd bij centraal beheer (collectief via de baas) voor Wa en Diefstal (extra) verzekerd. zgn. Direct Writing (zonder tussenpersoon dus) behelst dat je bij schade oid zelf in de pen of de telefoon moet klimmen: scheelt wel een bom duiten met mijn vorige verzekeraar Delta Loyd dus dat heb ik er graag voor over :wink: Nix dan lof tot nu toe: Snelle afhandeling: binnen 14 dagen centen op mijn rekening nadat de expert laats was geweest bij de diefstalpoging en geen verlies van no-claim en geen eigen risico 8)

Hoe is de jouwe verzekerd??

Wa?
Wa extra?
All-Risk?


nu issie ook allrisk verzekerd, toch maar effe door de zure appel heengebeten en een nederlandse motor gekocht........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

@Nippon

wa extra :wink:

waanzin wat sommige neertellen voor een allrisk verzekering :!:
heb zelf nog nooit een afgesloten ( zie de toegevoegde waarde niet ) :roll:

'n reden te meer om geen splinter nieuwe motor te kopen  :mrgreen:
en zoja dan toch maar wa +

Mounty

Gezien de dagwaarde van mijn brik ...WA....als ik een nieuwere motor ga kopen dan waarschijnlijk wel + erbij voor diefstal..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

WA Extra, ondanks zijn leeftijd (bouwjaar 1988).
Het kreng schijnt nog steeds geld waard te zijn. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

R1 WA+
KTM WA(Bj 1991  :o  )
Proud on the South  

B-Witch

Omdat mijn motor nog geen 6mnd was toen ik hem kocht toch maar all risk, en ik heb dat maar zo gelaten, de premie is niet zo gek hoog.
De RF is Wa extra verzekerd :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

WA, opzittendeverzekering en rechtsbijstand.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke


DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Verzekeren?

ja en wat snap jij aan deze vraag niet menneke ?? :? : zeg het gerust, wij helpen je graag :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Nog nooit anders dan gewoon WA
Hayabusa  65 Euro.
Supertenere 45 Euro.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Vanaf m'n 2e motor heb ik ze altijd en alleen WA extra verzekerd.
.
Veestromeelski's  ................ sorry, Hayasjeelski's geval bewijst weer dat een verzekering tegen diefstal noodzakelijk is!
Ik ben zelf ook al eens op zeer brutale wijze een motor aan het dievengilde kwijtgeraakt.  :evil:

Het bedrag wat je voor all risk moet betalen is werkelijk exorbitant!
Ik ben er altijd van uitgegaan dat je (mits je lang genoeg schadevrij rijdt en het premieverschil in een potje spaart) je best een keer flink op je bek kunt gaan, de schade uit je eigen potje zelf kunt betalen, en dan toch nog geld bepaart hebt.
Dat is dus helaas óók al het geval geweest  :cry:

Momenteel heb ik de Busa bij Centraal Beheer (even Apeldoorn bellen, dus  :wink: ) verzekerd.
Ze hebben zeer interessante polisvoorwaarden (geen alarmverplichting, binnenstalverplichting etc.) en gunstige tarieven.
Tot mijn schrik vertelde mij laatst iemand dat ze wél erg ongunstige afschrijvingen hanteren.
M.a.w. je krijgt in geval van diefstal heel weinig uitgekeerd!  :shock:

Op dit moment ben ik mij dan ook aan het orienteren om over te stappen naar een andere verzekeraar.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Tot mijn schrik vertelde mij laatst iemand dat ze wél erg ongunstige afschrijvingen hanteren.
M.a.w. je krijgt in geval van diefstal heel weinig uitgekeerd!

valt wel mee hoor, een collega hier hebben ze voor 2 jaar terug z'n suzuki op ut werk gestolen : uitkering was een goed gemiddelde van waar ze door heel Nederland te koop stonden; hij was er dik tevreden mee :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Ik heb de mijne ook altijd WA extra verzekerd. Het stukje extra voor diefstal blijkt maar weer eens geen overbodige luxe.

Schmetzke

Citaat van: "Busaberke"
Veestromeelski's  ................ sorry, Hayasjeelski's

:lol:  :lol:  :lol: