even Apeldoorn bellen

Gestart door DeWitte, 28 mei, 2006, 08:09:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Ik vind de premie voor all risk nog best meevallen, zal wel afhankelijk zijn wat voor een motor of dat je rijdt.
Toen ik de motor ging verzekeren kon ik zelfs de no-claim korting van de auto meenemen, die had ik een jaar van te voren overgenomen van Mr.Suzuki (auto stond voorheen op zijn naam)
Al met al valt het best mee, en wanneer ik een keer door mijn eigen schuld op mijn bek ga, kan ik tenminste ook mijn motor laten repareren.
Mijn ervaring met potjes en sparen is niet zo geweldig, dus dan is het gelijk een flinke hap uit je spaarpotje, waar je eigenlijk andere dingen van wilde doen. en dan te bedenken dat je bij de eerste keer geen no claim verliest, verkies ik toch de veiligheid van All risk :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

ducati Paso:  WA
ducati 748SP: Niet verzekerd  :shock:   (circuitfiets- geen kenteken)
ducati koningsasser: hoort bij de "inboedel", staat in huis en moet hoognodig getaxeerd.

AngelInMe

All risk dus en de auto ook, mocht ik zelf schade veroorzaken  :roll: en de premies vallen mee  :lol:

PatSpinner

Citaat van: "AngelInMe"All risk dus en de auto ook, mocht ik zelf schade veroorzaken  :roll: en de premies vallen mee  :lol:

Ik heb net de Duc van Allrisk afgehaald en naar WA+ diefstal laten omschrijven. Met de 75% scheelt me dat toch 600 euro per jaar! Dat is dus een hoop geld.
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Zowel Supersport als monster WA - extra bij Centraal Beheer met dezelfde collectieve korting van de baas als Dwars. Kost bijna niets.
All Risk  is voor mij niet te betalen.

AngelInMe

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "AngelInMe"All risk dus en de auto ook, mocht ik zelf schade veroorzaken  :roll: en de premies vallen mee  :lol:

Ik heb net de Duc van Allrisk afgehaald en naar WA+ diefstal laten omschrijven. Met de 75% scheelt me dat toch 600 euro per jaar! Dat is dus een hoop geld.

Ja masjientje is van 2002 en mocht ik er zelf schade aan maken zie ik tenminste nog wat terug... Zelfde voor de auto... (okeej die is wat ouder). En ik zit nog in de puntenfase van mn rijbewijs (dat ik dit weekend heb laten wassen trouwens  :? )

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "PatSpinner"En ik zit nog in de puntenfase van mn rijbewijs (dat ik dit weekend heb laten wassen trouwens  :? )

en zijn de punten er bij 40 of 60 graden met Omo uitgegaan??? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Wa-Extra + opzittende(n) :wink:  + kleding

Mounty

o ja..opzittende heb ik ook..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

weten jullie wel dat opzittende op een motor wat anders is dan inzittende bij een auto...?
opzittende wil zeggen: de berijder en niet de passagier
(heb ik me laten vertellen)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"weten jullie wel dat opzittende op een motor wat anders is dan inzittende bij een auto...?
opzittende wil zeggen: de berijder en niet de passagier
(heb ik me laten vertellen)

nakijken van de polis leert:

beide zijn verzekerd, zowel de berijder als de pasagier.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

kheb m WA extra, voor iets van 175 euro  :shock:

dat extra kostte maar n tientje oid extra...
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

PatSpinner

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "AngelInMe"All risk dus en de auto ook, mocht ik zelf schade veroorzaken  :roll: en de premies vallen mee  :lol:

Ik heb net de Duc van Allrisk afgehaald en naar WA+ diefstal laten omschrijven. Met de 75% scheelt me dat toch 600 euro per jaar! Dat is dus een hoop geld.

Ja masjientje is van 2002 en mocht ik er zelf schade aan maken zie ik tenminste nog wat terug... Zelfde voor de auto... (okeej die is wat ouder). En ik zit nog in de puntenfase van mn rijbewijs (dat ik dit weekend heb laten wassen trouwens  :? )

Ojee.. Wassen.. Das mij ook gebeurd nadat de motor 2 maanden oud was. De papieren zijn amper nog te lezen..
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)