Hoofdmenu

Heppie dat ook??

Gestart door DeWitte, 29 mei, 2006, 20:10:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Iedereen heeft wel een favo stukkie weg. 8)  Waar je wss vaak komt en waar niemand je wat voordoet wellicht? Het mijne is naar m'n werk vanuit Eys via Trintelen en dan langs de molen van de Vrouwenheide naar de Huls. of meer nog ditzelfde stukkie terug met een mooie bult ff voor de vrouwenheide en dan daarna bergaf ff de stress van de dag weggummen 8)  :wink:

1e bocht vanuit Eys



Na heppie dat ook ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg



Need I say more...?

Road Racing Tonnie

Ja die local hero weggetjes ken ik ook, b.v Ruurlo- Vorden, met een giga mooi  blinde S bocht, aanbevolen snelheid 60 km, maar indien men die bocht goed kent (aansnijdt) kan die ook met 120 km "genomen" worden.
En dan de weg Ruurlo- Lochem-Eefde, met de Yamaha ST, genieten genieten, met o.a een hele korte S bocht, lekker gooien en smijten. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Dur Vielenerbusch :worship-cool: Dan nog zo'n beetje alles om Wijlre heen, inclusief Eys - Trintelen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Linksom omhoog op Bilstain en idd dur vielenerbush  :yes6rs:

DeWitte

Vielenerbush 8) hier de "start" :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy":?  :shock:



Whahahaha  :lol:  :lol:  :lol:

Busaberke

Citaat van: "Motzippaldy":?  :shock:



gaat die wielrenner ze bijna inhalen, of lijkt dat maar zo ? :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

vanuit Hulsberg-Wijnandsrade-Swier: paar hele vette en mooie bochten en zeer strak asfalt  :yes6rs: wel op tijd remmen in Wijnandsrade voor het kasteel of je moet een duikbrevet hebben
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

ja sorry ik woon in een saaie buurt :P

-edit-

en het stuk tussen holtum en roosteren is ook leuk en in roosteren gekomen neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)
opeloos benzine verslaafd...

B-Witch

Citaat van: "Youp"in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

ja sorry ik woon in een saaie buurt :P

-edit-

en het stuk tussen holtum en roosteren is ook leuk en in roosteren gekomen neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)

idd, jammer dat het 60 km weg is, je zit daar zo dik over je lever je rijbewijs maar in limiet :?

tussen st. Joost en Montfort, en van Montfort naar St. odiliënberg, ook leuke weg.
En dan van St. Odiliënberg, over Paarlo naar Vlodrop :lol:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Youp

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

ja sorry ik woon in een saaie buurt :P

-edit-

en het stuk tussen holtum en roosteren is ook leuk en in roosteren gekomen neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)

idd, jammer dat het 60 km weg is, je zit daar zo dik over je lever je rijbewijs maar in limiet :?

tussen st. Joost en Montfort, en van Montfort naar St. odiliënberg, ook leuke weg.
En dan van St. Odiliënberg, over Paarlo naar Vlodrop :lol:  :wink:

Sint Joost naar Montfort vind ik een beetje tegenvallen qua bochten... Montfort naar Berg is dan wel wat leuker, vooral het laatste gedeelte waar je dus ook maar 60 mag  :twisted: en dan van berg over Lerop naar Roermond  :worship-cool:

via Paarlo naar Vlodrop ben ik nog nooit gereden, moet ik eens doen.. het stukje in Vlodrop richting de maharishi is wel weer erg leuk... en als je dan een motor hebt die 500 meter bos aankan kom je meteen uit in duitsland waar ook weer wat erg leuke bochten zijn :yes6rs:
opeloos benzine verslaafd...

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Iedereen heeft wel een favo stukkie weg. 8)  Waar je wss vaak komt en waar niemand je wat voordoet wellicht? Het mijne is naar m'n werk vanuit Eys via Trintelen en dan langs de molen van de Vrouwenheide naar de Huls. of meer nog ditzelfde stukkie terug met een mooie bult ff voor de vrouwenheide en dan daarna bergaf ff de stress van de dag weggummen 8)  :wink:

1e bocht vanuit Eys



Na heppie dat ook ???

neuh, heppik niet!
rij alleen maar rondjes rond de kerk en hou me daar netjes aan de voor daar geldende wettelijk bepaalde maximumsnelheden en pas me netjes aan aan de rest van het verkeer :mrgreen:

en now for real: vanuit eben-emael de achterkant van halembaye naarboven raggen op zwaar illegale snelheden..........  :twisted:  :twisted:

en natuurlijk de alltime favorit: in de ardennen van manhay richting durbuy, 15km openbaar circuit!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Joep

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

ja sorry ik woon in een saaie buurt :P

-edit-

en het stuk tussen holtum en roosteren is ook leuk en in roosteren gekomen neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)

idd, jammer dat het 60 km weg is, je zit daar zo dik over je lever je rijbewijs maar in limiet :?

tussen st. Joost en Montfort, en van Montfort naar St. odiliënberg, ook leuke weg.
En dan van St. Odiliënberg, over Paarlo naar Vlodrop :lol:  :wink:

Sint Joost naar Montfort vind ik een beetje tegenvallen qua bochten... Montfort naar Berg is dan wel wat leuker, vooral het laatste gedeelte waar je dus ook maar 60 mag  :twisted: en dan van berg over Lerop naar Roermond  :worship-cool:

via Paarlo naar Vlodrop ben ik nog nooit gereden, moet ik eens doen.. het stukje in Vlodrop richting de maharishi is wel weer erg leuk... en als je dan een motor hebt die 500 meter bos aankan kom je meteen uit in duitsland waar ook weer wat erg leuke bochten zijn :yes6rs:

Dit is voor mij ook een standaard stuk wat ik rij als ik 's avonds nog een rondje ga maken. Wel jammer dat er verder alleen lange bochten in zitten en weinig kortere draaien. Die kortere heb je dan wel als je Berg naar Remunj rijd. En in Buggenum moet ik wel even bij de les blijven met 110+ want dan begint de motor toch wel heel erg een eigen leven te lijden. Het is dan allemaal niet meer zo strak :twisted: