Heppie dat ook??

Gestart door DeWitte, 29 mei, 2006, 20:10:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Youp

Citaat van: "Joep"
Citaat van: "Youp"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Youp"in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

ja sorry ik woon in een saaie buurt :P

-edit-

en het stuk tussen holtum en roosteren is ook leuk en in roosteren gekomen neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)

idd, jammer dat het 60 km weg is, je zit daar zo dik over je lever je rijbewijs maar in limiet :?

tussen st. Joost en Montfort, en van Montfort naar St. odiliënberg, ook leuke weg.
En dan van St. Odiliënberg, over Paarlo naar Vlodrop :lol:  :wink:

Sint Joost naar Montfort vind ik een beetje tegenvallen qua bochten... Montfort naar Berg is dan wel wat leuker, vooral het laatste gedeelte waar je dus ook maar 60 mag  :twisted: en dan van berg over Lerop naar Roermond  :worship-cool:

via Paarlo naar Vlodrop ben ik nog nooit gereden, moet ik eens doen.. het stukje in Vlodrop richting de maharishi is wel weer erg leuk... en als je dan een motor hebt die 500 meter bos aankan kom je meteen uit in duitsland waar ook weer wat erg leuke bochten zijn :yes6rs:

Dit is voor mij ook een standaard stuk wat ik rij als ik 's avonds nog een rondje ga maken. Wel jammer dat er verder alleen lange bochten in zitten en weinig kortere draaien. Die kortere heb je dan wel als je Berg naar Remunj rijd. En in Buggenum moet ik wel even bij de les blijven met 110+ want dan begint de motor toch wel heel erg een eigen leven te lijden. Het is dan allemaal niet meer zo strak :twisted:

haha ja in buggenum kom je dan ineens loeihard aanrijden op een haakse bocht  :lol: mooi punt om hem dwars te zetten  :wink:
opeloos benzine verslaafd...

Joep

Ik werd maandag nog onaangenaam verrast door het feit dat de weg een beetje is omgelegd.

Ik kwam van Haelen af en dan heb je die scherpe draai gehad en dan kan je hem vol open gooien want dan heb je een mooi recht stuk over het spoor en zo. En ja dat ging dus op auto-pilot. Hebben ze opeens daar een extra bocht ingelegd inclusief voorrangsweg. Nah dat ging dan ook maar net goed......

Youp

Citaat van: "Joep"Ik werd maandag nog onaangenaam verrast door het feit dat de weg een beetje is omgelegd.

Ik kwam van Haelen af en dan heb je die scherpe draai gehad en dan kan je hem vol open gooien want dan heb je een mooi recht stuk over het spoor en zo. En ja dat ging dus op auto-pilot. Hebben ze opeens daar een extra bocht ingelegd inclusief voorrangsweg. Nah dat ging dan ook maar net goed......

daar ben ik dus nog niet geweest, goed dat je het zegt :P
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

inderdaad ook de "epenerbaan", en het stukkie epen-heijenrath-noorbeek-mheer. Twee heeerlijke bochten tussen noorbeek en mheer  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

*LUCKY 13*

Kneem aan dat je die (vanuit noorbeek naar meer gezien) bochtjes omhoog bedoelt>? Zoja, dan heb je idd gelijk, die zijn heerlijk om te "nemen"
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"inderdaad ook de "epenerbaan", en het stukkie epen-heijenrath-noorbeek-mheer. Twee heeerlijke bochten tussen noorbeek en mheer  :twisted:

Ja en dan na de tweede bocht van het Mheerelindje op het achterwiel tot aan het bordje "Mheer"

Dan weten m'n ouders dat ik weer veilig thuis ben  :rofl:

Richard K.

Citaat van: "Youp".....en dan van berg over Lerop naar Roermond  :worship-cool:


Kerkplein in Berg is afgesloten richting Lerop, daar kom je niet doorheen (behalve met n trialbike en het verplaatsen van tig hekken, stand van zaken afgelopen weekend)....

Wél n leuke weg  8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Youp

Citaat van: "Richard K."
Citaat van: "Youp".....en dan van berg over Lerop naar Roermond  :worship-cool:


Kerkplein in Berg is afgesloten richting Lerop, daar kom je niet doorheen (behalve met n trialbike en het verplaatsen van tig hekken, stand van zaken afgelopen weekend)....

Wél n leuke weg  8)

ik ben er zowel gister als eergister langs gereden :D je volgt gewoon die kinderkopjes een stuk omhoog en dan sla je haaks rechtsaf de kinderkopjes weer omlaag en dan moet je onderaan nog een haaks bochtje maken en je tussen een hek door wurmen en je bent er langs :D (vanaf berg richting lerop gezien) zo hebben ze het namelijk gemaakt voor fietsers... maar ik kan daar ook langs  8)
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"bochtje maken en je tussen een hek door wurmen en je bent er langs :D (vanaf berg richting lerop gezien) zo hebben ze het namelijk gemaakt voor fietsers... maar ik kan daar ook langs  8)


:shock: Ja, met je fietsje zeker. :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: "Youp"in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

Yep, leuke weg, alleen moet ik steeds halverwege de 2e bocht al stoppen aangezien daar een leuke kroeg ligt waar ik regelmatig vertoef. Dus ik moet steeds kiezen tussen een koude pint of nog een 3e leuke bocht en dan is de keuze niet moeilijk.  :rofl:  
En trouwens , met de trilplaat floorboards al 2 keer op dat stuk weg met het chroom het asfalt geraakt.  :oops:

gr. HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"bochtje maken en je tussen een hek door wurmen en je bent er langs :D (vanaf berg richting lerop gezien) zo hebben ze het namelijk gemaakt voor fietsers... maar ik kan daar ook langs  8)


:shock: Ja, met je fietsje zeker. :rofl:  :rofl:  :rofl:

't voordeel van supermoto, erg wendbaar en licht ;)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Youp"in de weg van horn naar halen hier zitten een paar heeel mooie bochten die met ver boven de 100 genomen kunnen worden (is een 80 weg)

Yep, leuke weg, alleen moet ik steeds halverwege de 2e bocht al stoppen aangezien daar een leuke kroeg ligt waar ik regelmatig vertoef. Dus ik moet steeds kiezen tussen een koude pint of nog een 3e leuke bocht en dan is de keuze niet moeilijk.  :rofl:  
En trouwens , met de trilplaat floorboards al 2 keer op dat stuk weg met het chroom het asfalt geraakt.  :oops:

gr. HD4ever  :wink:

hahaha volgensmij ben ik daar niet welkom  :rofl:

en volgensmij als je met jouw fiets die bochten met 80 neemt komt er al vanalles aan de grond  :lol:
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)


:shock: Een rotonde 180 graden is voor mij rechtdoor en dan rij je het nog een keer :shock:  :?:  :?:  :?:

:idea: Of bedoel je 360graden en begin je opnieuw. :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)


:shock: Een rotonde 180 graden is voor mij rechtdoor en dan rij je het nog een keer :shock:  :?:  :?:  :?:

:idea: Of bedoel je 360graden en begin je opnieuw. :rofl:  :rofl:  :rofl:


:roll: Wat een zijkert he. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"neem je meteen de rotonde 180graden en rij je het nog een keer 8)


:shock: Een rotonde 180 graden is voor mij rechtdoor en dan rij je het nog een keer :shock:  :?:  :?:  :?:

:idea: Of bedoel je 360graden en begin je opnieuw. :rofl:  :rofl:  :rofl:

hmmz ja idd, ik was gewoon in rondjes om je as draaien aan het denken en als je dan 360 graden draait ga je gewoon verder :lol:
opeloos benzine verslaafd...