Avond 4Daagse WMTC der KrommePoekel Wylre 27-30 juni

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 19:43:25

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Dames, heren, graag wil ik jullie wijzen op de Avond 4Daagse georganiseerd door WMTC der KrommePoekel uit Wylre.

Avond 4 Daagse 27-30 juni 2006 8)

Dit evenement met elke avond, start vanaf 27 juni, een toerrit van 90 km is werkelijk uniek van opzet. :P  Proffesioneel georganiseerd door enthousiaste motorrijders :wink: Dit jaar al voor de 3e keer 8)

MotorForumLimburg draagt dit initiatief een warm hart toe en roept iedereen op om mee te rijden. Voor het inschrijfgeld hoef je het niet te laten 2,50 per rit of 7,50 voor alle 4 de avondritten. Team MFL zal tijdens de avond 4daagse aanwezig zijn en in samenwerking met het bestuur MFL Flyers uitdelen om ons ledental uit te breiden :wink:

Meer info over de Avond 4Daags 27-30 juni Wylre klik op de link http://members.home.nl/krommepoekel/info.htm 8)

dank aan bestuur WMTC der KrommePoekel Wylre met name Jos Theeuwen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Ik zal er zeker bij zijn, behalve uitdelen van flyers vind ik een toertje rijden ook leuk  :wink:

Mounty

ik ga iig een avond mee..

edit: de eerste avond en de laatste kan ik al....de middelste twee avonden ligt een beetje aan me ma-zeik...(oppas) :wink: maar zal waarschijnlijk in dit geval geen probleem zijn...

zit dan net in mijn vakantieweek...dus overdag poetsen en savonds rijden.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Dan wil ik toch wel weer 'ns een keertje op de motor kunnen zitten, en indien mogelijk, kom op met die routes. :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Dan wil ik toch wel weer 'ns een keertje op de motor kunnen zitten, en indien mogelijk, kom op met die routes. :lol:

routes krijg je daar pas, na inschrijving en die 2,50 ff ophoesten: alleen het MFL flyertje krijg je zo mee :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Probeer erbij te zijn.   O.v.b. i.v.m. a.s. verhuizing

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

denk dat ik wel een paar avonden van de partij ben  :wink: als is het maar om nog leden voor MFL te werven  8)

B-Witch

Helaas, ik denk niet dat het mij gaat lukken.
Mr. Suzuki heeft middagdienst die week, en ik moet op de woensdag hier op het dorp met een ritje mee.
We gaan een ritje maken met de schoolverlaters, doen we elk jaar met een groep motorrijders van het dorp aangevuld met wat vrienden en bekenden.
zal het fototoestel meenemen, en piccies maken.
Als het goed is is er ook weer een zeer bijzonder zijspan bij (gemaakt van een auto) :!:

Enne ja natuurlijk proberen of ik het aandeel Midden Limburg een beetje vergroot krijg op MFL :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ikzelf Vrijdag zeker...dinsdag onder voorbehoud..
andere dagen kan ik niet.

QuattroFrits

:shock: Op hun website lees ik net dat er andere datums op staan als hier op het forum. :shock:

Zij schrijven 28-29-en 30-06 en 01-07.
Dus woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.

Ron, als je het goed vind en het weer is een beetje normaal rij ik ook een dag met je mee.
Welke jij daadwerkelijk meegaat hoor ik dan wel.

:oops: Ik heb al een persoonlijke lening afgesloten voor de € 2,50 inschrijfkosten. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits":shock: Op hun website lees ik net dat er andere datums op staan als hier op het forum. :shock:

dan lees je dus niet goed :?  dat was 2005. Laat die Dwars maar schuiven als ut op nummertjes aankomt :mrgreen:

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits":shock: Op hun website lees ik net dat er andere datums op staan als hier op het forum. :shock:

Ron, als je het goed vind en het weer is een beetje normaal rij ik ook een dag met je mee.
Welke jij daadwerkelijk meegaat hoor ik dan wel.

:oops: Ik heb al een persoonlijke lening afgesloten voor de € 2,50 inschrijfkosten. :wink:

zowieso de vrijdag wil ik gaan rijden, dus als je mee wil rijden kan dat zeker. En voor het inschrijfgeld ben ik al een jaar aan het sparen...denk voor vrijdag wel genoeg bij elkaar te hebben..

cu

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"

dan lees je dus niet goed :?  dat was 2005. Laat die Dwars maar schuiven als ut op nummertjes aankomt :mrgreen:

:oops:  :oops:  :oops: Sorry maar ik had inderdaad het laatste stukje niet gelezen. :oops:  :oops:  :oops:

Maar dat houd wel in dat ze oude informatie op hun home-page hebben staan en dat nog wel op de introductie pagina. :wink:

Ron, moeten we alleen nog even een tijd of zo afspreken.

Inschrijven is van 18.00-19.30 uur, dus ik ben uiterlijk om 18.00 daar in wijlre aanwezig.

En als je een oppas voor de kinderen zoekt, doen we dat zelf en nemen ze gewoon mee, dat moet kunnen voor een keertje (lekker lang opblijven). :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Zal ik bij jou aankomen ? of jij bij mij? of spreken we daar af ?