Avond 4Daagse WMTC der KrommePoekel Wylre 27-30 juni

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 19:43:25

Vorige topic - Volgende topic

Mounty

Citaat van: "Dwars"hoe laat in Wylre?? wij kunnen er om ongeveer 18-18:15 zijn :wink:
wij, SuzukiLimburg en ik, zijn om 18.00 uur in Hulsberg bij QuatroFrits...dus zullen wel omstreeks 18.15 in wijlre zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

*LUCKY 13*

mmmm, gisteren niet gereden, maar ter compensatie mezelf vanavond vrijaf gegeven!!!
Kzal jullie vanavond wel treffe, moet alleen ff kijken of k met jullie meerij, of met n groepej waar k twee dagen mee gekachelt heb :roll:

tot vanaaf!!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Mounty

Citaat van: "*LUCKY 13*"mmmm, gisteren niet gereden, maar ter compensatie mezelf vanavond vrijaf gegeven!!!
Kzal jullie vanavond wel treffe, moet alleen ff kijken of k met jullie meerij, of met n groepej waar k twee dagen mee gekachelt heb :roll:

tot vanaaf!!

tot vanaaf...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Desmo Devil en The Dominator gaan ook mee, hoor ik net 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Kan dus toch nog een compleet MFL-Team worden 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Jammer dat ik niet mee kan, Ik heb avonddienst  :cry:

Allemaal veel plezier vanavond :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Allé, waar blijven die (actie)fotookes van vanavond?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

De fotograaf/grave is nog op stap...dus ff geduld denk ik..

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Desmo Devil en The Dominator gaan ook mee, hoor ik net 8)

kon dus uiteindelijk toch niet mee vanaav....... wel jammer want had er eigenlijk best zin an  :twisted:  maarja moet ook nog af en toe gewerkt worden he.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"Desmo Devil en The Dominator gaan ook mee, hoor ik net 8)

kon dus uiteindelijk toch niet mee vanaav....... wel jammer want had er eigenlijk best zin an  :twisted:  maarja moet ook nog af en toe gewerkt worden he.......

:lol: Heb je de gezelligheid toch weer gemist, werken moet je in andermans tijd doen, er gaat veel te veel vrije tijd in zitten. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits"

:lol: Heb je de gezelligheid toch weer gemist, werken moet je in andermans tijd doen, er gaat veel te veel vrije tijd in zitten. :wink:

das t probleem als je van je hobby je werk maakt, dan ist met de vrije tijd gedaan :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

The piccie's :wink: niet alle zijn gelukt (te donker, bewogen of zon :? en Mw Dwars is nog in opleiding als moto-graaf zeg maar  :wink: ) hier een selectie. Als iemand de piccie's in orginele formaat wil: mail to Dwars@hetnet.nl

Bij vertrek Fz-Ron (helemaal in ut nieuw) en Mw. Dwars

de route (rol) perfect genavigeerd door onze eigen Frits-Frits (garmin-owners eat your heart out :mrgreen:)

onderweg voor de pauze

op de pauzeplek in Moelingen de controlepost (hoe die daar zo snel kwamen ?? :? )

Lucky13 samen met z'n vader (wat wordt de wereld toch mooi met zoveel Gs-en :mrgreen: ) en broertje

Frits-Frits ff toe aan een energyboost :wink: en kijk die Fz-ron eens blinken in z'n nieuwe kloffie (pas gekregen van z'n eigen vrouw :mrgreen:)

echte "platvoet indianen"

na de pauze "actionpics"

had ik al verteld dan Fz-Ron een spiksplinternieuw pak aan had ??  :mrgreen:

Suzuki-Limburg

Desmo-Devil

lucky 12 en 11 (Gs-en zijn te snel om goed te fotograferen :twisted: )

Lucky 13

na afloop nog ffkes de hoofdrolspelers

onze eigen (leef carnevalisten) Frits-Frits: moe maar voldaan 8) ThanX Frits voor het perfecte navigeren  :worship-cool:

Lucky 13 (Arno)

zijn vader en broertje (snel aanmelden op MFL :wink: )

Suzuki-Limburg (Rik) en Desmo-Devil (Bert)

Mw Dwars (Petra) en hoe vinden jullie me nieuwe kapsel ? :mrgreen: (nie vertellen dat ze hier staat he :? )

Fz-Ron (Ron)

Helaas geen foto's van mezelf :cry: mja die vonkentrekkende GsA   :yes6rs: met Duo :worship-cool:  staat al in zoveel geheugens gegrifd dat het aan zelfverering zou grenzen om die ook nog hiero te plaatsen :mrgreen:

Iig echt leuk om te doen: compliment aan de organisatie vd KrommePoekel :wink: volgend jaar weer 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Complimenten voor de fotograaf en verslaggever, eveneeens aan Der Kromme Poekel voor het organiseren.

Enne..Dwars, had je al verteld dat ik een nieuw pak had ???

Nu nog wat staalsplinters van dwars zijn steunderd van me vizier af halen...

Joepie1958

He Ron, sjiek pak man, dat lijkt nog helemaal nieuw :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

AngelInMe

Leuke foto's!

Ron zie ik daar een nieuw pak? :lol: