Avond 4Daagse WMTC der KrommePoekel Wylre 27-30 juni

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 19:43:25

Vorige topic - Volgende topic

@Nippon

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Tja, dat FZ-Ron een nieuw pak had was me ook direct opgevallen gisteren, maar we zijn tijdens de nabeschouwing tot de conclusie gekomen dat zijn motor niet bij het pak past.
Hij moet er nu een blauwe motot bijkopen, dus het zal wel een R1 worden.

Leuk om mee te beginnen. Vrouwlief en de kids maar eens lief aankijken, maar die hadden de conclusie zelf al getrokken geloof ik.  :D

ik denk dat het bij een busje blauwe verf gaat blijven..een R1 zit er echt niet in...een R6 mischien wel..

Bij motoshop margraten staat nog een blauwe R100RT  :wink: deze past schitterend bij je pak en je dochter zit als een prinsses

DeWitte

Denk dat Ron aan de FZ1000 moet: en wel in deze kleur :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "BoxerQ"Bij motoshop margraten staat nog een blauwe R100RT  :wink: deze past schitterend bij je pak en je dochter zit als een prinsses

Citaat van: "Dwars"Denk dat Ron aan de FZ1000 moet:

Beide not my thing..Geen BMW voor mij, en de Fazer vind ik ook niet mooi...mischien wel goede rijeigenschappen en op de BMW zit je mischien wel goed...maar toch. Voorlopig hou ik het bij mijn FZ tje (heb ik ook nog net geen jaar..) Deze krijgt na het seizoen een grote beurt en nieuwe rubbers op de wielen. Als die weer op zijn ga ik mischien eens kijken voor wat anders. Of er moet zich de 10e van de maand iets voordoen
:lol:  :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"Denk dat Ron aan de FZ1000 moet: en wel in deze kleur :wink:

:yes6rs:  :stupid:
Proud on the South  

Mounty

Hey Dwars...kun je me de foto's doorsturen?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Citaat van: "FZ_Ron"Deze krijgt na het seizoen een grote beurt en nieuwe rubbers op de wielen.

Slim zeg

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Hey Dwars...kun je me de foto's doorsturen?

Done  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Hey Dwars...kun je me de foto's doorsturen?

Done  :wink:

:thumbsup: thanks.. :thumbsup:

*LUCKY 13*

Zo nog neit eerder tijd gehad om ff de fotos te kijken :o   Dwars kun je me de fotos van moi en mijn fam ff maile!!! thanks

Citaat van: "Desmo-devil"Leuke piccies, het was een leuk ritje en vooral natuurlijk het laatste stukje
Vijlenerbos toen we even los gingen, en Luckie 13 je ging lekker in het Vijlenerbos ik kon je niet lossen. Hoewel ik wel sneller omhoog rij dan omlaag, hebben jullie dat ook ?

Trouwens Ron was dat nou een nieuw pak dat je aan had ?

Thanks bert, vondt t fijn je ff op te jagen :wink:  nee grapje, kkon goed jou lijnen volgen, zeer leerzaam!! volgende keer omhoog, kom k ook aan je plakke :twisted:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

QuattroFrits

:oops: En doe mij die van mij maar. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

*LUCKY 13*

gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

SuzukiLimburg

Doe die van mij dan maar deleten! Hahaha  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

:oops: Dwarske, als je de foto of foto's van mij op de dinsdag nog hebt, zou ik die ook nog wel graag willen hebben. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.