American Streetparty Bunde

Gestart door Desmo-devil, 03 juni, 2006, 19:12:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ik kom met mw.Dwars en die kleine Dwarsligger ff kieke  :wink: zet ut bier maar koud  8) (tis dan toch vaderdag he :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Busaberke"Alleen maar Amerikaanse shit, dus ?

Er staat toch duidelijk op de flyer "American Streetparty" en niet "Tupperware party", dus graag een andere keer.
:nana9oi:

gr. HD4ever  :wink:

Doe mij dan maar een Tupperware party, dat heeft tenminste nog enig nivo.

Ooohh sorry, jij gaat voor het nivo naar een biker treffen. Dan kun je inderdaad beter naar een Tupperware party gaan.  :lol:
Op een beetje fatsoenlijk Harley treffen gaat men alleen voor de 'Bikes,Booz, Babes and Fun ( in willekeurige volgorde  :D  ).
En als er dan na middernacht ook nog een 'Tupperware' brommer in het kampvuur wordt gegooid, is wat mij betreft het hoogste nivo bereikt  :D
Beter kan het niet meer worden !!  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Gemert, vorig jaar, was best vet :mrgreen: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "HD4ever"En als er dan na middernacht ook nog een 'Tupperware' brommer in het kampvuur wordt gegooid, is wat mij betreft het hoogste nivo bereikt  

:rofl:

iig. vandaag incl Mw.Dwars en de kleine Dwarsligger wezen kijken en 1 ding dat mij positief opviel: SUPER RELAXTE SFEER 8)  ondanks het hoge gehalte aan getrainde Biceps, tatoo's, piercings en meindle's. compliment aan de organisatie. :P

Was mijn 1e keer tussen HD volk in en moet zeggen zal zeker mijn laatste keer niet zijn. Maloten heb je overal en maken de boel alleen maar kleurrijker ( 1buell piloot liet z'n verse aanschaf uit z'n poten vallen :rofl: ) Maar ook een paar eigenbouw projecten gezien waar ik absoluut diep voor buig uit respect  :worship-cool: ene zelfs met een 245 brede achterband :shock:

Maar zoals ik al zei. super sfeertje. Pilske erbij. 8)  Kiddo's konden zich uitleven op een springkussen. Hardrock op de achtergrond en ow ja nog een debiel die z'n R1 aan ut opblazen was (althans dat was z'n bedoeling geloof ik) prijzen acceptabel (1,20 voor een pilske)

had nog geprobeerd de gespierde man aan het hek te overtuigen :rofl: Ikke "mag deze er ook tussen, tis een amerikaanse 2cv"  :shock: niet gelukt maar hij kon er wel mee lachu :lol: ijs gelijk gebroken......

Desmo en zijn vrouw hadden er een kraampje met snuisterijen en lingerie 8) leuk gebabbeld en nog wat MFL kaartjes uitgedeeld aan tsjoppertmannen. Kan het hier alleen maar kleurrijker van worre 8) toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ieder lid is er een Dwars...en chopperts horen ook bij de groep..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Hier enkele foto's van hedenmiddag bij de B.I.G. streetparty.

De organiserende club !!


De band ( zeer goed  :worship-cool:  maar weet helaas niet hoe ze heten )


Mooie pooierbak  :D


Nou ,voor deze keer dan een boot  :wink:


Front aanzicht bootje






Nogmaals de band


Er stond ook nog een echte motor  :wink:


Deze was nog niet helemaal rijklaar


Nice Ass!!


:yes6rs:






Kopie van 'Captain America'. Jammer van die knipperlichten. Slopen die dingen  :yes6rs:


NICE !!


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Citaat van: "Dwars"

Was mijn 1e keer tussen HD volk in en moet zeggen zal zeker mijn laatste keer niet zijn.

Hehe !! Eindelijk valt 't dubbeltje!  :worship-cool:
Was het nu zo moeilijk?  :D Laat me raden!  :jack:  Je bent vanmiddag niet uitgescholden of bedreigd. Niemand van die mannen met die leren vestjes, ringen en tattoo's heeft je lastig gevallen of is handtastelijk geworden. Waarschijnlijk heeft zelfs niemand 'vies' naar je gekeken. :rofl:

Geintje !!   :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Was inderdaad een leuke, gezellige en vooral warme dag en commercieel ook een succes.
Jammer dat we mekaar niet gezien hebben HD 4ever.
En Dwars onderstaande piccies speciaal voor jou gezien je nieuwe plannen.
Jammer dat je al weg was want ik ken de eigenaar, had je alvast wat tips kunnen vragen.



Het Desmo-devil vrouwtje aan het werk

En dit was inderdaad de mooiste, even gepraat met de eigenaar.
Zelfbouw project en toch nog 30.000 euro gekost.
Taxatie waarde 42.000 euro

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"

Was mijn 1e keer tussen HD volk in en moet zeggen zal zeker mijn laatste keer niet zijn.

Hehe !! Eindelijk valt 't dubbeltje!  :worship-cool:
Was het nu zo moeilijk?  :D Laat me raden!  :jack:  Je bent vanmiddag niet uitgescholden of bedreigd. Niemand van die mannen met die leren vestjes, ringen en tattoo's heeft je lastig gevallen of is handtastelijk geworden. Waarschijnlijk heeft zelfs niemand 'vies' naar je gekeken. :rofl:

Geintje !!   :rofl:


snap ik wel hoor. maar idd, nee hoor had mijn baas bij me en dan durft mij niemand te bedreigen of lastig te vallen, zelfs strakke mokkels durven mij niet eens meer te bekijken :mrgreen:

Ga zeker nog eens kijken: dit evenement was ook niet zo massaal: ik heb iets tegen grote mensenmassa's  :? dus deze was perfect: nogmaals compliment voor de organisatie 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"

Ga zeker nog eens kijken: dit evenement was ook niet zo massaal: ik heb iets tegen grote mensenmassa's  :? dus deze was perfect: nogmaals compliment voor de organisatie 8)

heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen vorige week in freudstad dat je daar iets tegen hebt (en toch hadden we die foto moeten maken met die 4)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

freudstad ?? :shock: ja idd die had zich daar ook es ff achter z'n oren gekrabt  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Was dat waar jullie stil in een hoekje gekropen zijn nadat die mannschaft gewonnen had op het WK????
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ben ook even op de party geweest, maar het was mij een beetje te warm.
De opzet was inderdaad goed en ook ik zal volgende keer wel weer gaan kijken.

En meneer en mevrouw Desmo hadden inderdaad leuke spulletjes, op de foto pas gezien wie het waren. :roll:

Volgende keer beter.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Dat soort evenementen vind ik altijd wel gezellig. En het volk is zeker altijd oke, nooit geen problemen mee.