Hoofdmenu

MFL Recalcitrance Tour 2006

Gestart door DeWitte, 07 juni, 2006, 15:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

oke waar was ik.... ow ja daar op die bergweide bij het hotel......

apresskibar moserwiertz in maart:



en de moserwiertz in juni:



daar ons aller dwars toch wel erge behoefte had aan om zich met zn lamme vleugel terug te trekken in de catacomben van het hotel, ik toch maar stiekum effe gaan kijken naar die arlbergpas (waar we niet overheen gegaan waren maar door die 14km lange tunnel) en wat blijkt....... superbrede wegen en mooie bochten dus ik maar es een stukje verder gaan rijden en waar kwam ik uit na 20km??????

idd:



die 17 euro hadden we dus kunne  besparen :mrgreen: toen nog maar effe op tempo weer de pas overgereden terug naar het hotel en onderweg nog geposeerd met een sneeuwapparaat



en me daarna moe maar voldaan maar bij die vleugellamme gevoegd die lekker zat te zweten in de sauna........ effe nog een partijtje gepoold terwijl we respectievelijk aa de stiegl en flugel waren......... en daarna maar weer naar de kamer terug, kreeg zomaar van die kleine het grote bed (naderhand werdt me pas duidelijk waarom) voelde me net op de ste van een of andere derderangs tiroler maar heb er niet slechter om geslapen!!




dag erna de arlbergpas weer opgereden en afgebogen naar Lech, onderweg genietend van de mooie uitzichten



in het kader van een vergelijkend warenonderzoek en hub die dwars ervan overtuigd was dat de beemer de sterkste partij was, maar effe de goden gaan verzoeken en onder een rotswand met los gesteente de GS geparkeerd maar helaas, net wanneer je t nodig hebt, geen lawine te zien!!



en dan ook maar de GS die volles rohr de berg afgedendert komt..... blijft leuk om action pics te maken (waar was je met je camera toen ik de steps in een bocht aan het bijschuren was)




mooi stilleven in ravensburg, spelletjesstad bij uitstek, de ene helft vd inwoners maakt puzzels en de andere helft is testpanel om te kijken of je die van 4-6 jaar echt binnen die tijd afkrijgt!



tee und kuchen in bikerhotel, nadat we hochstrasse gedaan hadden, een zeer voldane blik in de ogen van Dwars geeft aan dat t super was!! jammer dat op laatste stuk de accu van camera beetje op was anders hadden we nog de 86 mini's die we ingehaald hebben kunnen vastleggen



achterband was ook erg blij met het feit dat ie +400km voor de kiezen kreeg en dat meestal volle gaaaaaz (als er tenminste niet weer een of andere sukkel met sleurheut tegen 90 naar links kwam, raar volk die sleurhutters)



moe maar voldaan gister thuis aangekomen en terugkijkend op een toch wel 4 errug leuke dagen kan ik zeggen: wanneer weer??? ondanks dat ik pas een week op de vstrom rij toch wel een redelijke partij voor die GS geweest, jarenlange ervaring maken natuurlijk ook veel uit, was voor mij eerste echte  "bergbeklimritje" en daarbij ben ik er nu achter dat op die boterhamdoos kijken in de bochten toch wel tot wat concentratieverlies lijdt, volgende keer dus 3 dagen lang rondjes rijden op schwartzwalder hochstrasse zonder koffers en zonder GPS!! :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

:P Nu is het perfect te bekijken en te lezen, thanks man. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Leuk verslag en foto's heren!

R-yen

Leuk verslag, ben wel erg benieuwd naar de filmpjes  :D .

Hub veel beterschap!

The Dominator

Citaat van: "R-yen"Leuk verslag, ben wel erg benieuwd naar de filmpjes  :D .

Hub veel beterschap!

tsja, moet ik eerst wel effe bekaiken hoe ik een beetje handzamer formaten ervan krijg.... komt goed!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Misschien dan toch de optie voor oortjes in je helm?? Dan hoef je niet te kijken, alleen maar te luisteren waar de GPS je naar toestuurt  :wink:

R-yen

Citaat van: "The Dominator"tsja, moet ik eerst wel effe bekaiken hoe ik een beetje handzamer formaten ervan krijg.... komt goed!

Check PM  :twisted:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Dan hoef je niet te kijken, alleen maar te luisteren

:rofl: ut blijft een Recalcitrant he?? luisteren is niet onze sterkste eigenschap :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik heb die B500 eens gevolgd met Google Earth vanaf Baden-Baden en dan de B28 naar Bad Griesbach :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom



zonde zonde zonde (dat ik geen photoshop heb dan he) :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"zonde zonde zonde (dat ik geen photoshop heb dan he) :mrgreen:

zoek jij nou maar eerst een spuiter :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

R-yen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "R-yen"Leuk verslag, ben wel erg benieuwd naar de filmpjes  :D .

Hub veel beterschap!

tsja, moet ik eerst wel effe bekaiken hoe ik een beetje handzamer formaten ervan krijg.... komt goed!

I.o.v. The Dominator hier de filmpjes:

Filmpje 1
Filmpje 2

The Dominator

Citaat van: "R-yen"

I.o.v. The Dominator hier de filmpjes:

Filmpje 1
Filmpje 2

best lachen die wegeninspectiefilmkes, vlgd keer maar echte camera meenemen........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

krijg die filmkes niet geopend :cry: ik hoor alleen ut geluid??? iemand een oplossing ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away