Hoofdmenu

Motoport

Gestart door cees, 10 juni, 2006, 21:34:15

Vorige topic - Volgende topic

Road Racing Tonnie

Citaat van: "cees"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "bikergirl"hoi hoi

haha ja tuuuuurlijk werden die helemaal gestoord bij motorport, ik hing elke dag aan de telefoon bij de..met de vraag en is de kawa al klaar??
en ik had een gloedjenieuwe motor te leen was wel een soort lesmotor, maar ja ik kwam er overal mee.
ook 2 keer in de week langsgaan, niks hielp ..
maar ja nu is alles good met de suzuki...pffff

groetjes bikergirl

nieuwe motor te leen???

pff dan hadden ze die kawa best wel wat langer mogen houden :roll:
waar gaat het dan eigenlijk nog over:
ze hebben jou dus een fatsoenlijke motor meegegeven, je kon rijden.
En die Kawa dat zal dan wel zo'n frikandel zijn geweest wat gewoon beter van de weg af kon zijn.
En je hebt uiteindelijk die Soes kunnen hebben, dus je bent fatsoenlijk schadeloos gesteld :?
Waarom is Motoport in jou visie dan eigenlijk een ballentent, zoals je in je eerste post in dit topic zet??
zo te horen ben je meer dan fatsoenlijk behandeld :!:

Dat lijkt mij dus ook, dat ze alles wat in hun vermogen lag, gedaan hebben, om toch een tevreden klant te houden.

tsja ..tonnie..
sommige klanten zijn niet tevreden te krijgen..moeten als eerste geholpen worden, het mag niks kosten en willen oneindige service..

(ik heb het hier niet over "bikergirl" he...maar in het algemeen)

my ass..mooi niet he

je moet goed lezen:

ze kreeg dan wel een (nieuwe) leenmotor maar dit was een heel andere (mindere) motor als haar eigen ZZR 600.
daarbij komt dan ook nog dat als je een motor gekocht hebt ook op die motor wilt rijden en niet op een andere.

als je een Hayabusa hebt ben je ook niet "gelukkig"als je 6 weken een Suzuki GS 500 te leen krijgt.

succes verder

Cees

Lijkt me nogal een heel verschil Hayabusa versus GS500
Tegenover een ZZR 600 versus GS500
Als ik de indruk heb, dat mijn motorzaak er alles aan doet, om het probleem, zo snel mogelijk naar eer en geweten te tackelen, dan geef ik ze toch  het voordeel v/d twijfel.
Ook een bepaald onderdeel o.i.d die niet in vooraad is (importeur) kunnen ze niet tevoorschijn toveren
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

niet fokken met GS 500  :evil:

:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

cees

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "bikergirl"hoi hoi

haha ja tuuuuurlijk werden die helemaal gestoord bij motorport, ik hing elke dag aan de telefoon bij de..met de vraag en is de kawa al klaar??
en ik had een gloedjenieuwe motor te leen was wel een soort lesmotor, maar ja ik kwam er overal mee.
ook 2 keer in de week langsgaan, niks hielp ..
maar ja nu is alles good met de suzuki...pffff

groetjes bikergirl

nieuwe motor te leen???

pff dan hadden ze die kawa best wel wat langer mogen houden :roll:
waar gaat het dan eigenlijk nog over:
ze hebben jou dus een fatsoenlijke motor meegegeven, je kon rijden.
En die Kawa dat zal dan wel zo'n frikandel zijn geweest wat gewoon beter van de weg af kon zijn.
En je hebt uiteindelijk die Soes kunnen hebben, dus je bent fatsoenlijk schadeloos gesteld :?
Waarom is Motoport in jou visie dan eigenlijk een ballentent, zoals je in je eerste post in dit topic zet??
zo te horen ben je meer dan fatsoenlijk behandeld :!:

Dat lijkt mij dus ook, dat ze alles wat in hun vermogen lag, gedaan hebben, om toch een tevreden klant te houden.

tsja ..tonnie..
sommige klanten zijn niet tevreden te krijgen..moeten als eerste geholpen worden, het mag niks kosten en willen oneindige service..

(ik heb het hier niet over "bikergirl" he...maar in het algemeen)

my ass..mooi niet he

je moet goed lezen:

ze kreeg dan wel een (nieuwe) leenmotor maar dit was een heel andere (mindere) motor als haar eigen ZZR 600.
daarbij komt dan ook nog dat als je een motor gekocht hebt ook op die motor wilt rijden en niet op een andere.

als je een Hayabusa hebt ben je ook niet "gelukkig"als je 6 weken een Suzuki GS 500 te leen krijgt.

succes verder

Cees

Lijkt me nogal een heel verschil Hayabusa versus GS500
Tegenover een ZZR 600 versus GS500
Als ik de indruk heb, dat mijn motorzaak er alles aan doet, om het probleem, zo snel mogelijk naar eer en geweten te tackelen, dan geef ik ze toch  het voordeel v/d twijfel.
Ook een bepaald onderdeel o.i.d die niet in vooraad is (importeur) kunnen ze niet tevoorschijn toveren

klopt allemaal!
maar: hou je klant dan wel goed op de hoogte hoe de stand van zaken is.
enkele telefoontjes doen wonderen.

Ik ben ervan overtuigd dat je momenteel alleen nog een zaak goed kunt runnen door goed "klantcontact / service" en eerlijk zijn.
Ook de prijs is belangrijk, een paar euro's duurder willen de meeste mensen nog wel door de vingers zien en gunnen ze het "hun" dealer anders gaan ze op een ander. Toevallig worden ze die dag bij "een ander" door een mooie jonge meid geholpen die haar tieten half uit haar truitje heeft hangen en je bent je klant weer kwijt (bij wijze van).

Ook ik heb veel klantcontact ivm levertijden etc. Als de afgesproken levertermijn niet gehaald kan worden blijf ik de klant op de hoogte houden. Dit schept een hele goede vertrouwensband. Als je dan uiteindelijk een paar dagen te laat leverd maar je hebt je klant het idee gegeven dat je er echt alles voor gedaan hebt zijn ze zelfs vol lof over je (terwijl je toch te laat geleverd hebt)

mzzl
Cees
uzzi voor de lol,  BMW voor het werk!

B-Witch

Wat maakt het nu uit welke motor ze je meegeven als leenmotor :?
Sommige mensen maken ook overal een probleem over.
Ik blijf erbij dat er in dit geval fatsoenlijk gehandeld is :yes6rs:
Wij weten imo niet wat de reden is geweest waarom die kawa daar zo lang heeft gestaan :?:
Als ik een oordeel vel over een zaak of persoon wil ik graag eerst 2 kanten van het verhaal horen.
Het is o zo makkelijk om gelijk je oordeel klaar te hebben op basis van een half verhaal :!:  :!:  :!:

En ow ja Cees, ik heb zelf de inkoop bij een bedrijf gedaan, ik weet best wel dat je soms je levertijden niet haalt, dus afspraken niet kan waarmaken, maar believe me...de klanten zijn er bij rechtstreekse consumenten levering nooit blij mee  :?

En wat betreft een sexy verkoopster; get real, net of dat de doorslaggevende reden is om wat te kopen of juist in die zaak je reparatie uit te laten voeren, geloof ik dus echt niet!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

En wat betreft een sexy verkoopster; get real, net of dat de doorslaggevende reden is om wat te kopen of juist in die zaak je reparatie uit te laten voeren, geloof ik dus echt niet!!!

Maar jij bent dan ook een vrouw  :nana9oi:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz"

Maar jij bent dan ook een vrouw  :nana9oi:

gelukkig wel :twisted:

cees

hallo,

die "sexy verkoopster" was maar een voorbeeldje!!!
De kans is gewoon aanwezig dat als iemand een keer naar een andere dealer / leverancier gaat het die ene keer toevallig heel goed "klikt" en je klant nog is vaker daar gaat kijken.
Dit is ook een reden dat heel veel bedrijven niet meer collectief gesloten zijn in de vakantie omdat ze niet willen dat de klant uit "nood" 1 keer naar een ander moet.

B-Witch

Zo de eerste negatieve ervaring met motoport is binnen!!! :?
vorige week zou ik de GSR gaan ophalen, maar 2 dagen van te voren kreeg ik een telefoontje waarin mij werd gevraagd of het ook een weekje mocht schuiven, foutje in de planning zeg maar, oke kan de beste gebeuren, en ik had de bandit nog, dus geen probleem.
Vandaag verrast door een telefoontje dat ik hem vandaag al kon ophalen ipv morgen, geweldig toch denk je dan. :!:
En ja hoor ik kom bij de Motoport, en mijn motor staat daar netjes voor me klaar.
Netjes alles afgehandeld de hele papierwinkel, ect.
zelfs nog geregeld dat als de achterband die nu nog voor 60% goed is, aan vervanging toe is, ik maar de helft hoef te betalen...mooie deal toch??
Ik dus zo blij als een kind in een snoepzaak richting huis. :lol:
Gelukkig voor mij dat ik een zeer wantrouwende echtgenoot heb.
Hij maar eerst eens ff de motor gecheckt, of het ook allemaal klopt.
De motor zou met een beurt (die je overigens uiteindelijk zelf betaald hebt) af geleverd worden.
wat blijkt: niet gebeurd, vervuilde olie door het kijkglas te zien en de olie filter die ook niet vervangen is. :shock:
Gelijk gebeld, en ik kan morgen direct terug, en wordt gelijk geholpen.
Wat ik mij dus afvraag, hoe kan zoiets :?:
Is dit het beleid van deze zaak, tis maar een griet, die merkt dat toch niet (kan ik me niet voorstellen)
of zijn het de monteurs die hun baas een rad voor ogen draaien :?:
nou ja, morgen wordt het opgelost, en wil ik dan wel een tankpadje oid als genoegdoening, voor het wachten en als goedmakertje :wink:

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Zo de eerste negatieve ervaring met motoport is binnen!!! :?
vorige week zou ik de GSR gaan ophalen, maar 2 dagen van te voren kreeg ik een telefoontje waarin mij werd gevraagd of het ook een weekje mocht schuiven, foutje in de planning zeg maar, oke kan de beste gebeuren, en ik had de bandit nog, dus geen probleem.
Vandaag verrast door een telefoontje dat ik hem vandaag al kon ophalen ipv morgen, geweldig toch denk je dan. :!:
En ja hoor ik kom bij de Motoport, en mijn motor staat daar netjes voor me klaar.
Netjes alles afgehandeld de hele papierwinkel, ect.
zelfs nog geregeld dat als de achterband die nu nog voor 60% goed is, aan vervanging toe is, ik maar de helft hoef te betalen...mooie deal toch??
Ik dus zo blij als een kind in een snoepzaak richting huis. :lol:
Gelukkig voor mij dat ik een zeer wantrouwende echtgenoot heb.
Hij maar eerst eens ff de motor gecheckt, of het ook allemaal klopt.
De motor zou met een beurt (die je overigens uiteindelijk zelf betaald hebt) af geleverd worden.
wat blijkt: niet gebeurd, vervuilde olie door het kijkglas te zien en de olie filter die ook niet vervangen is. :shock:
Gelijk gebeld, en ik kan morgen direct terug, en wordt gelijk geholpen.
Wat ik mij dus afvraag, hoe kan zoiets :?:
Is dit het beleid van deze zaak, tis maar een griet, die merkt dat toch niet (kan ik me niet voorstellen)
of zijn het de monteurs die hun baas een rad voor ogen draaien :?:
nou ja, morgen wordt het opgelost, en wil ik dan wel een tankpadje oid als genoegdoening, voor het wachten en als goedmakertje :wink:

slechte zaak imo..mag eigenlijk niet gebeuren.

denk niet dat het de monteurs zijn die zoals jij stelt "hun baas een rad voor ogen draaien"...een monteur doet wat 'm verteld wordt te doen.

B-Witch

@hakinnen Done!!!

Ben benieuwd :wink:

WhomBom

ben bang dat zoiets in de meeste zaken gebeurd  :?  Een gast die in een motorzaak werkte gaf zelf toe dat "kleppen stellen" met de poetsdoek gebeurt. ff het blok rondom de kop een beetje poetsen zodat het uitziet alsof er iets gebeurd is en klaar.

Is op zich ook logisch, als ze zo'n ding goed onderhouden komt er nooit iets aan, en hoeven zij ook nooit iets te repareren  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Precies, en dat is dus exact de reden waarom er NOOIT iemand met z'n poten aan mijn bike zal komen.  :!:  :!:

cees

Citaat van: "suzuki-girl"of zijn het de monteurs die hun baas een rad voor ogen draaien :?:

Nee, dit ligt echt niet aan de monteurs. Deze krijgen duidelijke instructie van hun baas.
Maar als ik het goed lees is voor jullie alles weer opgelost als jullie een tankpadje als goedmakertje krijgen.

Nou vraag ik me af of jullie nog vertrouwen in deze zaak hebben en of jullie hier nog klant blijven.. Ze hebben jullie toch bewust proberen te "naaien"?

mzzl
Cees

B-Witch

Citaat van: "suzuki-girl"of zijn het de monteurs die hun baas een rad voor ogen draaien :?:

Nee, dit ligt echt niet aan de monteurs. Deze krijgen duidelijke instructie van hun baas.
Maar als ik het goed lees is voor jullie alles weer opgelost als jullie een tankpadje als goedmakertje krijgen.

Nou vraag ik me af of jullie nog vertrouwen in deze zaak hebben en of jullie hier nog klant blijven.. Ze hebben jullie toch bewust proberen te "naaien"?

mzzl
Cees

Ik heb de motor hier alleen gekocht, ik laat hem ergens anders onderhouden!!! maar voor die afleverbeurt heb ik betaald :!:
Ik heb gewoon de beste deal gedaan bij motoport, dus het minste hoeven te betalen, en ben eerlijk, je portomonee is toch een zeer belangrijke faktor in de aanschaf van een motor.
Onderhoud mag van mij best wat duurder uitpakken, als het dan maar fatsoenlijk gebeurd :wink:

lange

Ik ben altijd goed geholpen bij motorport Echt. Heb er al 4 motoren gekocht en ingeruilt en goed geld teruggekregen voor mijn oude motor.

En nooit problemen gehad met deze vier motoren.

Maar mijn broer kocht bij motorport Echt een nieuwe R6, er moest ook een alarm op vanwege de verzekering. En wat denk je bij levering, geen alarm gemonteerd.

Het kan altijd wel eens mis gaan.  :yes6rs:
prilia rijder

Hou het rubber onder