Verzamelwoede, wie heeft dat ook??????

Gestart door Road Racing Tonnie, 10 juni, 2006, 21:37:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Velen v/d MFL, zullen misschien wel weten, dat ik nogal bezeten ben, van het racegebeuren, en alles wat daarmee te maken heeft, en dat is op ca 12 jarige leeftijd begonnen, en dat is de laatste 52 jaar alleen maar erger geworden.
Probeer ook dingen te verzamelen van oud coureurs, die bij mij een hele mooie plaatrs krijgen,o.a oude raceoveralls  medailles enz enz, waar ik enorm trots op ben is de medaille van Drikus Veer, toen hij zijn eerste race won in Hunsel in 1938.
En vandaag op de kartbaan, komt er iemand naar me toe, die van mijn racebezetenheid gehoord had, en zei "Tonnie ik kan je denk ik ook heel blij maken, want ik heb nog een cilinder van de GP RG 500 Suzuki motor van Wil Hartog, en die wil ik graag aan jou geven, gezien jou racebezetenheid, nou ben niet gauw om een woord verlegen, maar toen werd ik even stil, hij zal bij mij een hele mooie plaats krijgen
Bij deze wil ik dan ook de gulle gever heel hartelijk dank zeggen.

p/s Zijn er nog meerdere MFLers die dezelfde verzamelwoede hebben???
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Ja ik verzamel zoveel mogelijk Euro's, maar dat wil nog niet zo vlotten :rofl:


Nee hoor ik verzamel niks :wink:  dat laat ik aan de kids over die slepen al genoeg mee naar huis :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"Ja ik verzamel zoveel mogelijk Euro's, maar dat wil nog niet zo vlotten :rofl:


Nee hoor ik verzamel niks :wink:  dat laat ik aan de kids over die slepen al genoeg mee naar huis :shock:

V.w.b de kids, die hebben bij ons al heel lang geleden het huis verlaten. :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Zündapp 530 KS 50 en Suzuki GK75B GSF 400 Bandit onderdelen :oops: .... en dingen die eventueel passend te maken zijn op die apparaten :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

:? nope ik verzamel niets :!: heeft ook geen doel want mijn vrouw heeft nogal eens last van opruimwoede :banghead4rv: je wil niet weten wat die wegmieterd  :cry: (als ik niet te zwaar voor haar was, had ik ook allang in de kliko gezeten op een zonnige dinsdagmorgen)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars":? nope ik verzamel niets :!: heeft ook geen doel want mijn vrouw heeft nogal eens last van opruimwoede :banghead4rv: je wil niet weten wat die wegmieterd  :cry: (als ik niet te zwaar voor haar was, had ik ook allang in de kliko gezeten op een zonnige dinsdagmorgen)


:stupid:  :banghead4rv:
Proud on the South  

Joepie1958

Ik mag helaas momenteel niet tillen, zijn er nog liefhebbers die Mevr. Dwars a.s. dinsdagochtend even willen helpen met het vullen van de vuilniscontainer, graag om 08.00 uur aanwezig :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"je wil niet weten wat die wegmieterd  :cry:



:twisted: Misschien willen wij dat toch wel en zit er nog wat bruikbaars bij voor Tonny. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Ik mag helaas momenteel niet tillen, zijn er nog liefhebbers die Mevr. Dwars a.s. dinsdagochtend even willen helpen met het vullen van de vuilniscontainer, graag om 08.00 uur aanwezig :shutup:

:shock: met zulks soort vrienden heb je geen vijanden nodig :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

:rofl:

Ik verzamel alleen kleren enzo, kan moeilijk wat weggooien :roll: En ben ook briefjes van 500 euro aan het verzamelen maar heb er nog geen ene  :lol:

Desmo-devil

Zonder woorden. Schaal 1 : 18 alle italianen welkom





(Edit door Karin: foto's qua formaat aangepast)

AngelInMe

Is de foto nou zo onscherp of zijn ze toe aan een afstofbeurt?  :lol:

@Nippon

Citaat van: "AngelInMe"Is de foto nou zo onscherp of zijn ze toe aan een afstofbeurt?  :lol:

kijk  :!:  :wink: alleen 'n vrouw ziet zoiets en dat is goed zo  :rofl:

DeWitte

he?  :shock:  wie is er hier toe aan een beurt :?: sjonge, sjonge ook me gehoor laat na :mrgreen: of zou ut mijn selectief gehoor weer zijn?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Vandaag heb ik de cilinder v/d Suzuki GP 500 racemotor, van Wil Hartog gekregen, ziet er schitterend uit zo,n gatenkaas cilinder.
Bij deze wil ik Jan Ravenstein heel erg hartelijk bedanken.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********