Hoofdmenu

Conditie?

Gestart door Schmetzke, 13 juni, 2006, 20:59:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Zo. Na afgelopen woensdag had ik er helemaal genoeg van! Ik werd er weer eens op gewezen dat het zeer slecht gesteld is met m'n conditie.... Slechts 20 minuten kon ik voluit gaan @ Bilstain, maar daarna viel ik zowat van de motor af... Sinds ik gestopt ben met crossen is m'n conditie alleen maar achteruit gegaan. Ik ben zelfs 4 kilo aangekomen  :shock:

En daar komt nu een eind aan!  :twisted:

Ben vandaag weer begonnen met fietsen  8) En volgens pa (fiets alweer 18 jaar 3x per week) nieteens zo'n slecht resultaat... 22,1 gem. berg op berg af  :lol:
Doel: Aan het eind van de zomer pa het licht uit de ogen fietsen  :yes6rs: Dan mag ik volgend jaar mee naar Frankrijk op fietsvakantie heeft ie me beloofd  :lol:

Hoe zit dat met jullie? Doen jullie nog wat aan je conditie? Kan me voorstellen dat je op een toerkanon als een GSA oid geen conditie nodig hebt... Hoewel de ontsteking van Hub voorkomen had kunnen worden door een betere training imo...
Iig.. Een goede conditie houd je scherp  :!: En dat is zeer belangrijk op een motor  :yes6rs:

Hakinnen

Conditie ? nope, niet echt meer.

Heb lang een hele goede conditie gehad ondanks het roken.. geen grammeke vet en ook "genoeg ausdauer". Heb er eigenlijk nooit veel voor hoeven doen.
Rook wel, drink bijna nooit.

We gingen tot een jaarke of 3/4 geleden wel eens regelmatig voor de fun recreatief crossen in Neeroeteren  / balen-Olmen of Lommel en dat droeg zeer zeker bij aan de conditie (vooral Lommel ..,..alé zal schmetzke kunnen beamen)

Voor de rest nooit echt sporten in de zin van rennen / fietsen ...whatever

Anyway..nu niet meer dus..
Zit nog wel lekker in mijn velleke maar de conditie is weg..kwam er gisteren wederom achter na een paar keer "baantjes trekken" in het buitenbad..
Niks meer daar...

moet er iets aan gaan doen..maar heb er eigenlijk geen zin in?  tsja..

;)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Hoewel de ontsteking van Hub voorkomen had kunnen worden door een betere training imo...

een onsteking heeft nix met conditie te maken ! zoals via onderstaande link te lezen is :wink: jij zevert maar wat...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontsteking_%28geneeskunde%29

gezever over mijn conditie kan wel lijden tot chronische aandoeningen  :!:  
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"Conditie ? nope, niet echt meer.


moet er iets aan gaan doen..maar heb er eigenlijk geen zin in?  tsja..

;)


:stupid:



:shutup:  :oops:  :banghead4rv:
Proud on the South  

WhomBom

ik doe niks bewust aan mn conditie, als ik de GS crash moet ik fietsen ja  :evil:  wat ik nu gemiddeld haal zou ik niet weten, ik haalde n jaartje terug zoiets slenaken-gulpen (km of 7?) in 11 mins  8)   ben net weer effe heen en trug valkenberg gegaan (werke) maar kan niet zeggen dat het tegen/mee viel.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Ik wil gaan roeien :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Ik heb aan fitnes gedaan, maar ivm kids en werk kwam ik daar niet meer aan toe..Fietsen (mountainbike) heb ik daarna veel gedaan totdat ik met een steiger van 7 m omviel en last kreeg van een enkel...3 jaar geleden ben ik gestopt met roken en van 63 KG naar 86KG gegaan...(ook door Pretnizon) Nu zit ik weer op 80-82KG en voel ik me goed bij...ik ren nog steeds achter vrouwlief aan en speel regelmatig met de kids mee. Daarbij wandel ik nog regelmatig een stukje. Ik hou het wel bij. Ik werk me de hele dag kapot en dan ben ik sávonds te moe :lol:  om nog naar een sportschool te gaan om daar de resterende niet verbruikte energie nog op te maken...

Dus... :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Op het moment doe ik vrij weinig aan mijn conditie, gewoon door tijd gebrek, en eerlijk gezegd ook door gemakzucht. :oops:
Alhoewel ik het met dit weer heerlijk vind om lekker de fiets te pakken.

Ik heb wel heel erg veel gesport, heb 5 a 6x in de week gefitnesst, training van ongeveer 3 uur per keer.
ja eigenlijk moet ik weer eens wat gaan doen :idea:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ik sport veel. Ga zeker 3 a 4 keer per weerk sporten in de sportschool (krachttraining) en probeer 3 keer per week de fiets te nemen naar mijn werk zodat mijn conditie ook enigszins op peil blijft. Ik merk dat wel tijdens motorvakanties, lichamelijk minder snel moe.


PS Al meer dan 4 reacties hier, terwijl de Poll maar 4 keer is ingevuld...

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Ik wil gaan roeien :lol:
:rofl:

bootje komt eraan :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ik heb sinds mijn 16e altijd 2 tot 4 dagen/ week de sportschool bezocht.
Eerst als gewichtheffer, daarna om te fitnessen.
Da's goed voor de krachttraining, maar conditioneel schiet je er niet echt veel mee op.

Sinds het begin van dit jaar ga ik 2x / week naar een boks school.
Da's pas conditietraining!
In het begin dacht ik tijdens de warm-up al dat ik het niet meer trok  :shock:
Maar inmiddels is mijn conditie een stuk vooruit gegaan, ben ik een paar kilo kwijt en het is nog leuk ook!  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

Citaat van: "Busaberke"
Sinds het begin van dit jaar ga ik 2x / week naar een boks school.
Da's pas conditietraining!


:stupid:  15 mins op de zware zak en je bent kapot!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Busaberke"
Sinds het begin van dit jaar ga ik 2x / week naar een boks school.
Da's pas conditietraining!


:stupid:  15 mins op de zware zak en je bent kapot!

jij ook?
waar?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

Conditie is momenteel heeeelemaal weg, voel mezelf slappe zak :oops:
Wil wel weer wat gaan doen, vooral als ik wat aan trialen wil gaan doen zal ik zeker weer conditie moeten gaan opbouwen :D
Zal maar voorzichtig gaan opbouwen met wandelen, da's het enige wat momenteel tot de mogelijkheden behoort, zeker voorlopig nog niets met gewichten :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"Ik heb sinds mijn 16e altijd 2 tot 4 dagen/ week de sportschool bezocht.
Eerst als gewichtheffer, daarna om te fitnessen.
Da's goed voor de krachttraining, maar conditioneel schiet je er niet echt veel mee op.


Nou moet toch echt wel zeggen dat mijn conditie toen top was, maar ik deed dan ook voor de helft cardiotraining.
de andere helft was puur krachttraining.
Nu is mijn conditie helemaal niks meer, probeer wel hier thuis wat te doen, door eens op de stepper te klimmen, maar zonder stok achter de deur lukt dat niet echt :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.