Verbod Superbikes in Europa?

Gestart door suzuki-girl, 12 juni, 2006, 19:44:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Verbod Superbikes in Europa?




Volgens MCN willen adviseurs van de Europese Commissie superbikes gaan verbieden in Europa. Met het 'Reduction of Energy Use in Transport' plan is er tevens een kans dat alle motoren met meer dan één cilinder en een capaciteit van boven de 650cc worden verboden.

In het plan is ook opgenomen dat automatische versnellingen wettelijk verplicht moeten worden. De British Motorcycle Federation heeft laten weten het niet eens te zijn met de plannen van de Europese Commissie.

orgineel bericht van MCN

CiteerEuro superbike ban  
A plan to end the superbike has been hatched by official advisors to the European Commission, which could see a ban to outlaw any bike which has more than one cylinder and a capacity greater than 650cc. And we want to know how you feel about that.
 The full details of the plan are revealed in MCN, June 7, 2006, and include the fact that automatic gearboxes would become a legal requirement, alledgedly to address the problem of global warming.

bron: motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

een proefballon van het een of andere sukkelige europarlementslid imo  :?  

krijgen ze nooit spits: de lobby van de fabrikanten zal vele malen sterker zijn.  :yes6rs:
Een proefballon dus van ene die ff belangrijk wil zijn :fuckyou:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

denk inderdaad dat dit voor het moment wat hoog gegrepen is, maar ik denk ook dat het in de toekomst wel eens just like that zou kunnen gebeuren. kijk, snelle auto's zijn duur, dus daar rijden er maar een paar van rond in een heel land, omdat er maar een paar genoeg geld hebben om bijv. een saleen  :cum:  oid te kopen.

voor nog geen 20.000 euro daarentegen heb je een semi-ongeleide projectiel met meer pk's dan nog gezellig zijn  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Wat maken die zich druk  :!:

over 10/15 jaar is de wasbenzine toch op de bon  :evil:

je kent dat wel :wink:  per maand kun je maar 100 liter laden met 'n creditcard
en daar moet je 't maar mee doen  :roll:
dus als je van je brommer wilt genieten dan moet je dat nu doen  :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"een proefballon van het een of andere sukkelige europarlementslid imo  :?  

krijgen ze nooit spits: de lobby van de fabrikanten zal vele malen sterker zijn.  :yes6rs:
Een proefballon dus van ene die ff belangrijk wil zijn :fuckyou:

:stupid:

juist...money is horsepower, zolang er aan verdient wordt zal het er zijn..

ook superbikes dus..

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"is er tevens een kans dat alle motoren met meer dan één cilinder en een capaciteit van boven de 650cc worden verboden.

Eh? Lees ik dat nou goed?  :shock:

SuperMotard zeg ik  :!:  :!:  :!:  :!:  :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Herr Tod

Citaat van: "Schmetzke"Eh? Lees ik dat nou goed?  :shock:

SuperMotard zeg ik  :!:  :!:  :!:  :!:  :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:sucks:

Citeer
Citaat van: "Dwars"een proefballon van het een of andere sukkelige europarlementslid imo  :?  

:stupid:

:mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Motorrijders zijn criminelen in het bijzonder Superbike rijders .Zulke kanonnen moeten echt verboden zij :?




Ik vraag me af hoeveel Euro's subsidies van Europese Commissie krijgt nieuwe pedofielen partij   :shutup:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"Motorrijders zijn criminelen in het bijzonder Superbike rijders .Zulke kanonnen moeten echt verboden zij :?




Ik vraag me af hoeveel Euro's subsidies van Europese Commissie krijgt nieuwe pedofielen partij   :shutup:

:stupid:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

En als volgende mogen mannen met lange piemels ook niet meer :oops:  :oops:
(ben ik blij dat ik nu al een kleintje heb :rofl: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

CiteerEuropees advies: castreer motorfiets

Motorfietsen zouden niet meer dan een 650cc eencilindermotor mogen hebben en moeten een automatische versnellingsbak krijgen.

Dit is niet een fragment uit een rede van Pol Pot of Fidel Castro. Het komt ook niet uit Jiskefet. Het zijn aanbevelingen uit het Europese rapport Reduction of Energy Use in Transport dat aan de Europese Commissie is aangeboden.

De Motorrijders Actie Groep (MAG) beticht de opstellers van 'volstrekte onwetendheid' en noemt de meeste van de voorgestelde maatregelen misplaatst.

De MAG gaat niet zover de werkgroep te betitelen als een stelletje totalitaire rancuneuze onbenullen, dat alleen kan gedijen in een declaratieparadijs waar democratische controle en realiteitszin ontbreken. Dat is toch wel netjes van de MAG.

:rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Citaat van: "Busaberke"
CiteerEuropees advies: castreer motorfiets

Motorfietsen zouden niet meer dan een 650cc eencilindermotor mogen hebben en moeten een automatische versnellingsbak krijgen.

Dit is niet een fragment uit een rede van Pol Pot of Fidel Castro. Het komt ook niet uit Jiskefet. Het zijn aanbevelingen uit het Europese rapport Reduction of Energy Use in Transport dat aan de Europese Commissie is aangeboden.

De Motorrijders Actie Groep (MAG) beticht de opstellers van 'volstrekte onwetendheid' en noemt de meeste van de voorgestelde maatregelen misplaatst.

De MAG gaat niet zover de werkgroep te betitelen als een stelletje totalitaire rancuneuze onbenullen, dat alleen kan gedijen in een declaratieparadijs waar democratische controle en realiteitszin ontbreken. Dat is toch wel netjes van de MAG.

Ik ga de constructie stalen big size honkbal knuppel uitvinden voor dit soort volk :roll:

Reduction of Energy Use? Misschien niet elke maand met de hele inboedel van Brussel naar Straatsburg koetsjen?! :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: