de verkiezing van het mooiste kontje

Gestart door DeWitte, 15 juni, 2006, 20:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Heel mooi vutje, alleen vind ik het persoonlijk jammer dat de knipperlichten van die lullige uitstekende dingetjes zijn, waarom niet bij het achterlicht ingebouwd, zou nog een sportiever tintje geven aan dit fraaie kontje
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Er is een norm die bepaald dat de knippers minimaal 24cm of zo uit elkaar moeten...mischien daarom de knippers niet naast/in het achterlicht.

Of om ze makkelijk te kunnen demonteren om het circuit te bezoeken.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"Of om ze makkelijk te kunnen demonteren om het circuit te bezoeken.

:shock:  :shock: Tape erover en klaar, is toch handiger (als ze ingebouwd zitten) :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "FZ_Ron"Of om ze makkelijk te kunnen demonteren om het circuit te bezoeken.

:shock:  :shock: Tape erover en klaar, is toch handiger (als ze ingebouwd zitten) :roll:

en ziet dat wel uit dan ????
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Het allermooiste kontje, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, is van de snelle vogel, ze noemen hem ook wel HAYABUSA, tjonge tjonge, onvoorstelbaar, wat is die mooi, en tevens, is dat blokkie ook niet echt langzaam, wat heeft een mens nog meer te wensen. :oops:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"Het toppunt van perfectie op noppen:



Als dit jou idee is van een mooi kontje hoef ik je vriendin niet te zien  :lol:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Die bikes vandaag bij Zolder mochten er ook wel zijn :!: Mooie dempers :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

8)



ben stiekum bezig met "het bemachtigen" van dit kontje....(en de motor die eraan vast zit..wel ne rooie uiteraard)

weet niet of het wat wordt...kan 'm zo niet betalen en moet e.a inruilen..althans... de huidige eigenaar zoekt wat ik heb (klassieke duc koningsasser)..de vraag is of we het eens gaan worden..het zal erom spannen...hoeft niet persé van mij..ff afwachten..hou u op de hoogte..

;)

Schmetzke


DeWitte

8) mooie bike, wel een paar (=2) cilinders teveel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"8) mooie bike, wel een paar (=2) cilinders teveel :mrgreen:

weet ik.. :oops:
tis geen twin he..ennuh..ik wil twins eigenlijk..

ben er ook nog niet uit, geen twinkoppel meer,..das ook weer zowat

maar da uiterlijk van da fietske he...reliekste shit