Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Penneke, 23 juni, 2006, 15:57:21

Vorige topic - Volgende topic

Penneke

Hoi allen,

Ik wil me even voorstellen omdat ik sinds gisteren ook ben aangemeld hierzo.

Penneke (haha wat voor bak zou het zijn...  :D ) is mijn NICK hier. Ben een veertiger en rijd sinds mijn 17de motor. Houd er wel van om lekker te toeren. Ben in bezit van TTR en probeer regelmatig tochtjes uit op dat ding. GPS Routes genoeg van Internet af te halen.

Was voorheen altijd chopperminded. Echter rijd 365 dagen per jaar en in de Eifel had ik altijd problemen om de anderen bij te benen. Was het poetsen ook beu. Heb toen een proefritje gemaakt op een Pan en was meteen verkocht. Ben geen rubberachterletende coureur zoals sommigen hier. Tenminste als ik het allemaal moet geloven wat ik lees.... :lol:

We spreken mekaar ongetwijfeld......

Laterssss....

Penneke

Karin

Welkom Penneke @ MFL en veel plezier hier op het forum als bij een van onze ritjes. En nee hoor, niet iedereen is hier van de "pan" gerukt (vertaling, scheurt als een gek) :wink:

Gieskes

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

@Nippon

welkom@MFL  :wink:

'n pan  :?:   zo'n st1100   :!:

met google'n kom ik dit tegen  :mrgreen:

Motzippaldy

Proud on the South  

Penneke

Citaat van: "BoxerQ"welkom@MFL  :wink:

'n pan  :?:   zo'n st1100   :!:

met google'n kom ik dit tegen  :mrgreen:

Klopt precies BoxerQ, maar dan de Bordeaux Rode

Hakinnen

Citaat van: "Penneke"Hoi allen,

Ik wil me even voorstellen omdat ik sinds gisteren ook ben aangemeld hierzo.

Penneke (haha wat voor bak zou het zijn...  :D ) is mijn NICK hier. Ben een veertiger en rijd sinds mijn 17de motor. Houd er wel van om lekker te toeren. Ben in bezit van TTR en probeer regelmatig tochtjes uit op dat ding. GPS Routes genoeg van Internet af te halen.

Was voorheen altijd chopperminded. Echter rijd 365 dagen per jaar en in de Eifel had ik altijd problemen om de anderen bij te benen. Was het poetsen ook beu. Heb toen een proefritje gemaakt op een Pan en was meteen verkocht. Ben geen rubberachterletende coureur zoals sommigen hier. Tenminste als ik het allemaal moet geloven wat ik lees.... :lol:

We spreken mekaar ongetwijfeld......

Laterssss....

Penneke

welkom hier Penneke..

ik dacht ff dat je een Yamaha TTR reed..? maar ik begreep al verder lezend dat dat iets met "navigatiegedoe"te maken heeft..?

HD4ever

Citaat van: "Penneke"
Ben in bezit van TTR en probeer regelmatig tochtjes uit op dat ding. GPS Routes genoeg van Internet af te halen.

Penneke, allereerst welkom op MFL.

Tjonge, die jeugd van vandaag begrijpt er niet veel van.  :D
TTR staat voor TOM TOM RIDER en niet voor een Yamaha TTR.

CiteerHeb toen een proefritje gemaakt op een Pan en was meteen verkocht.

Pan staat voor de "Honda Pan European". Een van de beste toermachines momenteel op de markt.
( Sorry en natuurlijk niet vergeten de Beemers en de FJ1300 en de..... enz enz ) Krijg ik anders weer commentaar   :lol:

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Welkom @ MFL Penneke 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "HD4ever"
Ben in bezit van TTR en probeer regelmatig tochtjes uit op dat ding. GPS Routes genoeg van Internet af te halen.

Pan staat voor de "Honda Pan European". Een van de beste toermachines momenteel op de markt.
( Sorry en natuurlijk niet vergeten de Beemers en de FJ1300 en de..... enz enz ) Krijg ik anders weer commentaar   :lol:

commentaar krijg je anyway.. ;)

yeah..."echt motorvolk" denkt bij "TTR " aan Yamaha .. :D

Pan voor "Honda Pan European"? wow wist ik niet..thanks voor de uitleg :thumbsup:  

wat is "beemer"? ennuh..fj1300?

;)

HD4ever

Citaat van: "Hakinnen"

Pan voor "Honda Pan European"? wow wist ik niet..thanks voor de uitleg :thumbsup:  

wat is "beemer"? ennuh..fj1300? ;)

Weet ik ook niet, ik roep maar wat, maar wil er niet dood naast gevonden worden.  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Welkom @ MFL 8)

ne Pan is een Honda van de betere soort (zelf bijna 50k mee gekratst en zonder probs) zeker de 1100 serie een van de beste tourbikes ooit gebouwd ( waar je ook mee kan raggen en op 2 jaar 2x nw vleugeltjes en steps nodig kan hebben :mrgreen: maar dat soort oneigenlijk gebruik is meer voor zotten :oops: )

Hier Dwars in "discussie" op zenne Pan :mrgreen:

wel nie verder vertelle he da'k ooit ne Honda heb gehad :oops: (oops zelf 2)

wat is "beemer"?
jij bent op zoek naar herrie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Welkom @ MFL 8)

ne Pan is een Honda van de betere soort (zelf bijna 50k mee gekratst en zonder probs) zeker de 1100 serie een van de beste tourbikes ooit gebouwd ( waar je ook mee kan raggen en op 2 jaar 2x nw vleugeltjes en steps nodig kan hebben :mrgreen: maar dat soort oneigenlijk gebruik is meer voor zotten :oops: )

Hier Dwars in "discussie" op zenne Pan :mrgreen:

wel nie verder vertelle he da'k ooit ne Honda heb gehad :oops: (oops zelf 2)

wat is "beemer"?
jij bent op zoek naar herrie :mrgreen:

Nee hoor...allang niet meer ,Beemerdude

:mrgreen:

:wink:

Hakinnen

wat is "beemer"? ennuh..fj1300? ;)

Weet ik ook niet, ik roep maar wat, maar wil er niet dood naast gevonden worden. :rofl:

nevermind..lamahangen