Marc Telkamp

Gestart door MarcT, 24 juni, 2006, 10:23:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcT

Hoi allemaal... Ik wist niet dat er een motorforum-Limburg bestond. Geinig !

Nou, ik ben Marc, 40 jaar, woon in Heerlen, werk in Kerkrade (kantoorbaantje), en ben sinds kort V-Strom-rijder. Hiervoor een paar jaar een Suzuki GSX1100F gehad en daarvoor een Honda CB750F Bol d'Or.
Kijk maar eens op mijn site voor 25mb aan vakantiepics in Noorwegen...
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

DeWitte

He Marc welkom @ MFL 8)

de 2e V-strom al :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:P Hartelijk welkom hier, Marc :P

En auwhoer maar lekker met ons mee. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Welkom @MFL marc.

Weer een TL Twin erbij..mooi.

:wink:

The Dominator

Citaat van: "MarcT"Hoi allemaal... Ik wist niet dat er een motorforum-Limburg bestond. Geinig !

Nou, ik ben Marc, 40 jaar, woon in Heerlen, werk in Kerkrade (kantoorbaantje), en ben sinds kort V-Strom-rijder. Hiervoor een paar jaar een Suzuki GSX1100F gehad en daarvoor een Honda CB750F Bol d'Or.
Kijk maar eens op mijn site voor 25mb aan vakantiepics in Noorwegen...


enne familie van mieke???

zit ik me hier ineens af te vragen hoe het komt dat dag nadat ik me op Vstromforum aanmeld ineens nog nne Vstrommer hierbinnen komt wandelen!  :mrgreen:

welcome!

ns kijken of die sluikreclame tzelfde werkt als op bmwofrum
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

@Nippon

Welkom @MFL marc.


hé :!:  wat  :!: Noorwegen  :thumbsup:


kijk  :wink:  hij weet waar naar toe  :worship-cool:

DeWitte

Citaat van: "MarcT"Kijk maar eens op mijn site voor 25mb aan vakantiepics in Noorwegen...

errug mooie foto's 8) Noorwegen lijkt me echt wel schitterend: heeft wel wat weg van Schotland :? alleen ut weer daaro? hoe is dat in de zomer ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hee MarcT, welkom @ MFL 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

AngelInMe

Welkom @ MFL Marc ;)

Mounty

en ook een welkom van mij marc..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Welkom, goed blok ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

MarcT

Citaat van: "The Dominator"enne familie van mieke???
Hihi....de jeugd zegt dat tegenwoordig niets meer, Mieke Telkamp. Maar Mieke heet in het echt Marie van Telgenkamp, dus nee....is geen familie...
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

MarcT

Citaat van: "Dwars"errug mooie foto's 8) Noorwegen lijkt me echt wel schitterend: heeft wel wat weg van Schotland :? alleen ut weer daaro? hoe is dat in de zomer ??
Het jaar daarvoor ben ik in Schotland geweest. Ook met de Suz. Oook heel erg mooi. Wat het weer betreft heb ik in Schotland betere herinneringen. Maarja, dat heb je toch in die noordelijke landen. Puur theoretisch gezien heb je in Noorwegen meer kans op droog weer, als je maar bij de kust wegblijft. Alleen het weer houd zich niet zo aan de theorie !  Maar tijdens de zonnige dagen daar in Noorwegen was het 25+ graden, maar toch hartikke open. Helemaal niet heet of benauwd.

Dit jaar gaan we naar Italie (Dolomieten) en het Zwartzwal(d)(t). In Aug/Sept wordt dat.

Voor de volledigheid ook maar de pics van Schotland op de site gezet...have fun.
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

Joepie1958

Hallo Marc, hartelijk welkom hier, ook voor jouw geldt, wie A zegt moet ook Hond zeggen :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.