Rijles, ik vraag het me af...

Gestart door DeWitte, 26 juni, 2006, 19:05:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

wat betreft dat rijlessen...je moet het toch zelf doen op examen, en met een beetje vergevingsgezinde examinator is dat niet zo'n probleem...
Om te weten wat je hoe het beste kunt doen is een instrukteur nodig...
Ik heb 10 lessen gehad voor de motor (A).....voor de auto (B) 52 lessen....voor de vrachtauto (C) 20 lessen.
Heb ook 3 x theorie gedaan..waarvan alle drie geslaagd met 1 vout..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"wat betreft dat rijlessen...je moet het toch zelf doen op examen, en met een beetje vergevingsgezinde examinator is dat niet zo'n probleem...
Om te weten wat je hoe het beste kunt doen is een instrukteur nodig...
Ik heb 10 lessen gehad voor de motor (A).....voor de auto (B) 52 lessen....voor de vrachtauto (C) 20 lessen.
Heb ook 3 x theorie gedaan..waarvan alle drie geslaagd met 1 vout..

Eeeeeehhhhhh ik had toch tot 2x toe een examinator die mij bij binnenkomst al niet kon harden, zag hem al denken: heb je weer zo'n wijf!!....was ik lekker mee bedankt. (2x dezelfde)
Supergoed gereden volgens de rijschoolhouder, en je dan pakken op te snel invoegen op de autobaan (eerste keer)
tweede keer rijdt hij zich bijna de auto in elkaar en jawel hoor kreeg ik de schuld dat ik niet goed genoeg oplette :evil:
maar wel beide keren de bijzondere verrichtingen met glans gehaald,
de derde keer een examinator die mij (verrekte van de zenuwen) eerst eens op mijn gemak stelde en me  een examen van 20 minuten (inclusief bijzondere verrichtingen afnam)  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ik had de eerste 3 keer ook een eikel van een examinator  :evil:  niet dat hem aan hem lag dat ik zakte hoor, daar zorgde ik zelf wel voor  :oops:

bijzondere verrichtingen heb ik maar 1 keer hoeven doen :?  vond ik net het leukste aan het hele gedoe, snelle sla-om met de cb 250  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Schmetzke"En AIM weet daar ALLES van  :!:  :!:  :!:  :!:

Wat bedoel je daar nou weer mee?  :?



Ik bespeur het prille geluk van het eerste MFL koppeltje, en AIM spartelt voor de vorm nog wat tegen....... :rofl:

:shock:

Wacht maar tot ik hem voorstel aan mn ouders :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"
Wacht maar tot ik hem voorstel aan mn ouders :mrgreen:

Nee ik dan  :rofl: