Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

d'r Blieje

Niks geen gepreek, maar dit soort jongens (en meiden) zorgen er dus wel voor dat er, steeds weer terugkerend, gediscussieerd word over maximale vermogens, getrapt rijbewijs, CE gekeurde kleding en meer van die ongein. De grens opzoeken doe je, als je daar zin in hebt, op het circuit. punt.
Blieve lache...8)

*LUCKY 13*

uhm dit is ziek, zie je iemand van ons al hier de heuvelland route zo bewerken........ :twisted:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Schmetzke

Citaat van: "*LUCKY 13*"uhm dit is ziek, zie je iemand van ons al hier de heuvelland route zo bewerken........ :twisted:

Ja, moet je maar es 'n keer achter me aan rijden  :lol:  :lol:  :lol:

B-Witch

Citaat van: "d'r Blieje"Niks geen gepreek, maar dit soort jongens (en meiden) zorgen er dus wel voor dat er, steeds weer terugkerend, gediscussieerd word over maximale vermogens, getrapt rijbewijs, CE gekeurde kleding en meer van die ongein. De grens opzoeken doe je, als je daar zin in hebt, op het circuit. punt.

ben ik niet helemaal met je eens, de grens zoek ik ook op, ook op de openbare weg, wel te verstaan dat ik dat dan doe (althans probeer ik) als ik geen anderen hinder.
Op de openbare weg gebeuren nog veel ergere fratsen, en heus niet alleen door motorrijders.
Je wil niet weten wat ik af en toe zie als ik aan het werk ben.
Denk dat we allemaal moeten erkennen dat we af en toe dingen gedaan hebben waar je achteraf bij denkt: shit dat had ik toch ff niet moeten doen, daar ben ik goed weggekomen.
Niet nu ineens gaan zeggen dat we allemaal zo'n voorbeeldige motorrijders zijn, want ik denk dat we allemaal zo onze fouten maken.
Negatieve discussies zijn er ook over automobilisten van 18 die met hun GTI de straten onveilig maken, en jongeren op scooters die opgevoerd zijn.
You may own the bike, but the bike possesses you.

MarcT

Je niet aan onze kinderachtige verkeersregels houden is nog wat anders dan "op het uiterste randje" door het verkeer scheuren. Die jongens hadden een prima motorbeheersing, maar het IQ van een poffertje !
Dat daar geen doden zijn gevallen is meer toeval dan wat anders. En kom niet aan met "moraalridder" !  Heeft niets meer met moraal te maken. Ik ga echt geen 50-80-120 rijden, ook geen 60-100-140, maar dit sloeg nergens op. Hadden ze dit gedaan in afgesloten omstandigheden: super !

Eigenlijk is het idee van de Nurburgring wel toppie !  Dan kun je je eens ongelimiteerd uitleven. Dat moesten ze overal doen.
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

WhomBom

ik denk dat wat schmetzke zegt wel klopt, wij kunnen via de cam niet zien wat zij wel zien... ze nemen flink risico, daar niet van maar ik denk dat het doordat wij veel minder zien als hun nog eens 3 keer versterkt wordt  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "*LUCKY 13*"uhm dit is ziek, zie je iemand van ons al hier de heuvelland route zo bewerken........ :twisted:

Ja, moet je maar es 'n keer achter me aan rijden  :lol:  :lol:  :lol:

:stupid:  :angel:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Zit half Nederland s'avonds voor de buis Lingo of een ander flauw spelletjes programma te bekijken.....
Die gekke Japanners pakken dat helemaal anders aan...... Spreek de tekst in beeld foutloos uit of anders....... :twisted:
Je moet er wel de ballen voor hebben  :rofl:

Filmpje !! http://www.glumbert.com/media/tonguetwister.html

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

rare jongens die jappen  :? mja zie eens wat ze voor brommerts ze bouwen en dan is zo'n spelletje niet eens meer zo raar  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"rare jongens die jappen  :? mja zie eens wat ze voor brommerts ze bouwen en dan is zo'n spelletje niet eens meer zo raar  :mrgreen:

Kun je nagaan, hoe gek die Duitsers dan wel moeten zijn :rofl:

:mrgreen:

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

:shock:  :shock: die flipt echt wel, wat een maf wijf :?

Mr.Kawa

Die heeft afgelopen kerst geen sex gehad. :rofl:

Mounty

Citaat van: "Mr.Kawa"Die heeft afgelopen kerst geen sex gehad. :rofl:

volgens mij nog nooit...niet met kerts, niet met pasen en ook niet met pinksteren.. :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Mr.Kawa"Die heeft afgelopen kerst geen sex gehad. :rofl:

volgens mij nog nooit...niet met kerts, niet met pasen en ook niet met pinksteren.. :P

:twisted: En als pasen en pinksteren op één dag vallen en het sneeuwt er dan nog bij, dan kan ze misschien wel wat krijgen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.