Handig voor motorrijders met een kleine blaas

Gestart door Busaberke, 28 juni, 2006, 09:55:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Pistip:

Een hulpmiddel voor motorrijders over gewaaid uit de verpleeghuizen....het moet niet gekker worden lijkt mij. Als je een stuk moet rijden en je hebt geen zin om te stoppen voor een plasje, schuif je deze condoom om je leuter, slangetje eraan, en pissen maar..........kijk wel uit dat er niks op je achterband komt, doe mij dan maar liever een fijne boom!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Handig toch voor lange ritten, maar de vrouw dan?

Kun je beter een tijdelijk katheter (laten) inbrengen :lol: zakje deraan en ook geen zorgen of het op je band komt :roll:

B-Witch

ja idd, moet echt niet gekker worden....
en af en toe een plaspauze is ook weer een goed excuus om een tas koffie te nemen, en/of een peuk te roken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Watte :shock: :shock: Dat is het! Dat is het helemaal! Oh dat is het ultieme wapen tegen wielrenners :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

Ik zie mezelf al op een terrasje van de motor af stappen in mijn leren racepak, met duidelijk zichtbaar een slangetje vanaf mijn leuter naar het einde van mijn broekspijp  :? Ow ja, mijn broek zit in mijn laarzen, dus mijn laarzen zouden uiteindelijk overstromen.
Ik zou dan ook helemaal niet meer durven afstappen totdat ik ergens was waar niemand me kon zien.

Lijkt me niet zo'n geweldige gadget dus.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

AngelInMe

Citaat van: "Herr Tod"Watte :shock: :shock: Dat is het! Dat is het helemaal! Oh dat is het ultieme wapen tegen wielrenners :mrgreen:

:stupid: wel wat reserve meenemen of veel drinken :rofl: