Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

Road Racing Tonnie

Hier dan de foto,s van de Alan North overall-helm-laarzen, mooi he

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

wat doet die tape op dat pak? heeft die gek daar vroeger nog mee rond geracet zo??
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Road Racing Tonnie

Citaat van: "WhomBom"wat doet die tape op dat pak? heeft die gek daar vroeger nog mee rond geracet zo??

Nou nou WhomBom, gek?????, een beetje respect graag, vroeger ging het er een beetje anders aan toe als tegenwoordig, waar het die knaapjes aan niets ontbreekt, zogauw er een krasje op het pak zit, moeten ze al weer een nieuwe, of als de camper geen 10 mtr lang is, dan hebben ze er geen ruimte in.
Vroeger zuurde men niet over een een beetje plakband, ze wilden racen, aan uiterlijke schoonheid, kon men geen wedstrijden winnen, en zeker had men daar het geld niet voor, maar het waren wel karaktercoureurs, waar het heden ten dage, helaas node aan ontbreekt.
Wil niet zeggen dat vroeger alles beter was.

Motzippaldy

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "WhomBom"wat doet die tape op dat pak? heeft die gek daar vroeger nog mee rond geracet zo??

Nou nou WhomBom, gek?????, een beetje respect graag, vroeger ging het er een beetje anders aan toe als tegenwoordig, waar het die knaapjes aan niets ontbreekt, zogauw er een krasje op het pak zit, moeten ze al weer een nieuwe, of als de camper geen 10 mtr lang is, dan hebben ze er geen ruimte in.
Vroeger zuurde men niet over een een beetje plakband, ze wilden racen, aan uiterlijke schoonheid, kon men geen wedstrijden winnen, en zeker had men daar het geld niet voor, maar het waren wel karaktercoureurs, waar het heden ten dage, helaas node aan ontbreekt.
Wil niet zeggen dat vroeger alles beter was.

:stupid:
Proud on the South  

WhomBom

alez, gek bedoelde ik uiteraard niet zo letterlijk... heb er een gave voor om de verkeerde woorden te vinden  :wink:  Ik had alleen niet verwacht dat ze daar "vroegah" nog meer door zouden rijden, is toch een flink risico dat je neemt; stel je gaat weer op je gezicht, heb je meteen de duct tape in je vel gesmolten.
Geeft het pak trouwens wel echt een "ruig" randje  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"alez, gek bedoelde ik uiteraard niet zo letterlijk... heb er een gave voor om de verkeerde woorden te vinden  :wink:  Ik had alleen niet verwacht dat ze daar "vroegah" nog meer door zouden rijden, is toch een flink risico dat je neemt; stel je gaat weer op je gezicht, heb je meteen de duct tape in je vel gesmolten.

:worship-cool:  :worship-cool:

Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Citaat van: "WhomBom"alez, gek bedoelde ik uiteraard niet zo letterlijk... heb er een gave voor om de verkeerde woorden te vinden  :wink:  Ik had alleen niet verwacht dat ze daar "vroegah" nog meer door zouden rijden, is toch een flink risico dat je neemt; stel je gaat weer op je gezicht, heb je meteen de duct tape in je vel gesmolten.

Ok WhomBom no prob :wink: , tja zo ging dat vroeger, ook v.w.b de laarzen, div coureurs, hadden het bloed in de laarzen vanwege doorgesleten zijn, maar ze hadden altijd 1 gedachte.
We zullen doorgaan, altijd maar doorgaan. :D

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Motzippaldy"

:worship-cool:  :worship-cool:

Ja Jack Middelburg, die kende daar ook wel een kunstje mee. :D

DeWitte

Jumping Jack in een campingstoeltje en die peuk in de bek 8)

coole foto Motzi 8)  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Hier een paar unieke foto,s van Drikus Veer, uit het jaar 1976, waar hij alle winnaars uit de div klassen in Hengelo, ze met een hercules Wankel een ereronde aanbiedt, jaren later wordt Drikus "verwent" door een paar dames in Assen

Road Racing Tonnie

****De juiste man, op de juiste plaats, op het juiste tijdstip****

Gisteravond hadden wij een groep van 40 personen op de kartbaan, (sponsors van een voetbalclub)
Na afloop kom ik in gesprek met iemand, en al gauw ging het over motoren-racen enz, nadat ik mijn racebezetenheid had geventileerd, alsmede het verzamelen van racespullen van oud coureurs, zei hij heel spontaan, "Tonnie dan heb ik nog iets voor jou, als mooie aanvulling op jou verzameling"
Nou mensen wat denken jullie, hij had voor mij de laatste racehelm, van niemand minder dan Paul Rimmelzwaan, uit 1985, Paul een heel groot coureur, eerst in de 50cc klasse met o.a de beroemde ROTON van Ton Daleman, en daarna in de 80cc klasse met een Harmsen, waar hij in 1985 kampioen van Nederland mee is geworden.
Helaas is Paul veel te vroeg overleden, door een motorongeval op de openbare weg, met zijn Ymaha RD 350 cc.
Deze helm krijgt ook een hele mooie plaats bij mij, binnenkort wordt hij door die meneer bij mij bezorgd, en wil dan tevens mijn racespulletjes zien.
Heb afgelopen nacht zeer onrustig geslapen.
Paul
R.I.P
Je was een groot coureur, die alles over had voor zijn geliefde sport, en buiten de piste een zeer innemend mens, goh wat heb ik van jou genoten, OPDAT ZIJ NOOIT MOGEN WORDEN VERGETEN.

Steefke™

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Hier een paar unieke foto,s van Drikus Veer, uit het jaar 1976, waar hij alle winnaars uit de div klassen in Hengelo, ze met een hercules Wankel een ereronde aanbiedt, jaren later wordt Drikus "verwent" door een paar dames in Assen

bij de weg (by the way) hoe is het met Drikus
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Hier een paar unieke foto,s van Drikus Veer, uit het jaar 1976, waar hij alle winnaars uit de div klassen in Hengelo, ze met een hercules Wankel een ereronde aanbiedt, jaren later wordt Drikus "verwent" door een paar dames in Assen

Met Drikus gaat het weer buitengewoon goed, binnenkort komt hij bij me, en gaan we weer heel gezellig terug in de tijd, want die man kan praten, ongelofelijk haarscherp weet hij zich alles te herinneren, maar evenzo zijn vrouw Marie, echt uniek.

Steefke™

Met Drikus gaat het weer buitengewoon goed, binnenkort komt hij bij me, en gaan we weer heel gezellig terug in de tijd, want die man kan praten, ongelofelijk haarscherp weet hij zich alles te herinneren, maar evenzo zijn vrouw Marie, echt uniek.

leuk om te horen

doen hem maar de groeten van alle motor gekken uit het zuiden :wink:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

leuk om te horen

doen hem maar de groeten van alle motor gekken uit het zuiden :wink:

Kump good :D