Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

Busaberke

Citaat van: Road Racing Tonnie op 16 december, 2011, 12:05:26
Vandaag een overall ontvangen van Wilco Zeelenberg.

mooie overal van een fantastische coureur die jarenlang met de wereldtop streed.!   :worship-cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Stoer  :cool: een overall van Zeelenberg  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Vandaag is de zeer bekende 14 voudig Ned kampioen Cees van Dongen, op 79 jarige leeftijd overleden, voor een tijdje terug had ik nog tel contact met hem, en dit voorjaar nog in Hengelo met hem gesproken.

Cees
R.I.P.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

ik ken m natuurlijk niet......maar toch R.I.P.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Gisteren van de bekende Aalt Toersen, zijn GP helm, en een paar bekers uit 1965 en 1968 gekregen, prachtig.

Joepie1958

Dat is een mooie afsluiter van een soms droevig jaar waarin gelukkig ook hoogtepunten zaten :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Ze weten je wel te vinden he Tonnie. prachtig man.  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Road Racing Tonnie

Nog een goed gebruikte raceoverall gekregen, van oud coureur Jan Blokzijl, waar hij mee met zijn Seel Maico, en Morbidelli over de circuits heeft geboendert.

Timeeh

Road Racing Tonnie

Mijn dag kan niet meer stuk, volgende week Donderdag ga ik naar het Westen van het land, naar een wel zeer bekende oud coureur, die 2x ned kampioen is geworden, en 2 x derde is geworden in de Wk stand in de 50 en 125 cc klasse, hij wil graag afstand doen van zijn racespullen, die nu nog in een paar kisten staan te verstoffen, dus dat wordt weer een paar dagen poetsen enz enz, dus als er nog liefhebbers zijn, die mij daarbij willen helpen, dan hoor ik het wel :lol:, uiteraard onder het genot van een bakkie heerlijke koffie, van Ma Racing, en indien er goed werk wordt gelevert, ook nog een koekje erbij :lol: dussssssssssssssssssssssss

DeWitte

wieowieowie  :lol:

maak het niet zo spannend zeg  ;)

Road Racing Tonnie

Vandaag naar de zeer bekende oud coureur Jos Schurgers geweest, hij had voor mij ca 50 bekers-helm- overall- laarzen enz, waar hij graag afstand van deed.

BMWhub

Tonnie super aanwinst voor je verzameling :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Road Racing Tonnie

Citaat van: BMWhub op 27 januari, 2012, 10:43:52
Tonnie super aanwinst voor je verzameling :worship-cool:

Zeker, ben er ontzettend blij mee.