Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

Road Racing Tonnie

Morgen gaat deze jongen naar de beroemde GP monteur Gerrit Veldscholten, Gerrit heeft jarenlang gesleuteld voor o.a Marcel Ankone en Boet van Dulmen, Gerrit heeft een schat aan ervaring, en wil dat graag van hem horen, en zal dat hier dan ook regelmatig, een stukje over ventileren, heb al een mooie taart voor hem besteld, met zijn foto erop, komt goed.

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Kreeg vanmiddag, een ontzettend leuk mailtje, van de oud coureur Harrie van der Kruijs, en hij bood mij zijn oude raceoverall aan, waar hij zo succesvol, over de pistes heeft geboenderd, nou mensen, mijn dag kan niet meer stuk, en hij krijgt een mooie plaats bij mijn, zo dierbare verzameling.
Harrie nogmaals mijn hartelijke dank.

B-Witch

Hardstikke leuk voor je Tonnie, lijkt wel of de heren oud coureurs de weg naar Tonnie hebben gevonden :!:
Veel plezier bij Gerrit morgen, we zijn benieuwd naar zijn verhalen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Heb gisteren een zeer gezellige middag gehad, bij Gerrit Veldscholten, de man die 25 jaar lang als monteur heeft gewerkt, bij o.a Marcel Ankone-Boet v. Dulmen-Jurgen v/d Goorbergh-Patrick v/d Goorbergh Neil Mc Kenzie enz enz.
Die man heeft een schat aan ervaring, kom daar later op terug.
Bij het weggaan verraste hij mij, met een cilinder en krukas van een Suzuki RG1 die van de motor van Marcel Ankone komt, nogmaals mijn grote dank Gerrit.
Ook kwam er een oud coureur op bezoek zijnde Eddy Kuiper.
Zal eerst een paar foto,s plaatsen

Heb de krukas even onder handen genomen :lol:

Road Racing Tonnie

Vandaag heb ik mijn dierbare verzameling van racespulletjes weer kunnen uitbreiden, met een raceoverall van niemand minder dan Harrie van der Kruijs, ook zo,n karaktercoureur uit vervlogen tijdenm en Harrie stond ook zijn mannetje in de o.a 24 uurrs race van OSS, prijs mij zeer gelukkig, met die overall, en ook dat ik Harrie, vroeger puur op karakter heb zien rijden. echt toppie

Road Racing Tonnie

Heb vandaag, mijn dierbare ruimte met oude racespulletjes, maar eens uitgebreidt met een lekkere stoel, zodat ik daar kan wegdromen, naar de goede oude racetijd van vroeger, die helaas nooit meer terug komt.

DeWitte

8) cool zoals die verzamelaar daar tussen z'n verzameling curiosa zit  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

mooi  :worship-cool:  er ontbreekt alleen nog een kastje met dikke sigaren aan  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

vlgs mij mag er wel gerookt worden in dat museum, tenminste aan de asbak te zien 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dan wordt het mss tijd om de conservator van dat museum een doosje rokertjes te gaan bezorgen :lol:

Misschien mag er dan een kijkje genomen worden naar die bijzondere collectie :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"vlgs mij mag er wel gerookt worden in dat museum, tenminste aan de asbak te zien 8)

Helemaal correct Hub. :D

Road Racing Tonnie

Had er een vitrinekastje bij gekocht, om alles nog beter te kunnen stallen,
want volgende week, krijg ik nog wat leuks, van een coureur die jarenlang in Nieuw Zeeland, over de pistes heeft geboenderd, met de zware Engelse motoren, niemand minder dan Louis Fougarin, ben heel erg benieuwd, Louis rijdt op zeer hoge leeftijd nog steeds, nu bij de veteranenraces

QuattroFrits

:P Nog een mooi brommerke op een vrij recente foto. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "QuattroFrits":P Nog een mooi brommerke op een vrij recente foto. :P

Louis woont weer in Nederland, en rijdt nu bij de classic,s  zijn rondjes nog prima mee, echt een unieke man, geboren in de twintiger jaren, in Venetieen met zijn ouders verhuisd naar ons land, om daarna te emigreren naar Nieuw Zeeland.

Road Racing Tonnie

Heb Zondag een unieke poster gekregen, waar er maar een paar van in ons land zijn, het betreft de Yamaha racestory, vanaf 1967, de gulle gever, heeft uitdrukkelijk te kennen gegeven, er mogen geen copyeen van gemaakt worden, Gerrit bij deze nogmaals mijn grote dank, hij heeft al een mooie plaats gekregen.