Hoofdmenu

R 1200 R

Gestart door DeWitte, 04 juli, 2006, 20:03:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

de nieuwe R1200R :? als je ut mij vraagt hoe meer roadsters BMW op de markt brengt des te meer verdenk ik ze (idd behalve de Gs) dat hun bikes op Japanners gaan lijken en da's lastig voor Duitsers :rofl:  let eens op die voorpartij (lamp)





Foto's:  http://www.repubblica.it/2003/e/gallerie/speciali/bmw-foto-r1200r/bmw-foto-r1200r.html

en een artikel
http://www.repubblica.it/2006/07/motori/luglio-2006/new-bmw-r1200r/new-bmw-r1200r.html
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

ik weet 't niet  :?


imo worden ze steeds kleiner  :rofl:

prachtig zo'n parfumkoffer achterop  :thatsgay:

Desmo-devil

Ik vind ze oerlelijk, vooral die in het oog springende "dwars"balken van de voorvering.  Als het al is afgekeken van de japjes vind ik het een slechte kopie.

karz

straalt nix uit idd.. boring fiets
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen


Schmetzke

Lo sforzo, stavolta, si è concentrato tutto nel regalare linee fluide e moderne ad una moto che deve rimanere soprattutto classica.  :yes6rs:

Joepie1958

En daar is geen woord Frans bij :laughing49so:
Viva la bella macchina :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"Lo sforzo, stavolta, si è concentrato tutto nel regalare linee fluide e moderne ad una moto che deve rimanere soprattutto classica.  :yes6rs:

hè .......
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

daar staat dat ut een suffe, saaie brommert met een debielige koplamp voor mietjes is :mrgreen:

althans zo ver gaat m'n Italiaans :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"daar staat dat ut een suffe, saaie brommert met een debielige koplamp voor mietjes is :mrgreen:

althans zo ver gaat m'n Italiaans :wink:

Amen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009