Essent Bikers ?!

Gestart door Mark, 05 juli, 2006, 18:06:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark

Hi,

ik was ff benieuwd hoeveel Essent medewerkers er lid zijn van dit forum. Ik hoor van mijn collega in Landgraaf, dat hij daar veel motoren ziet staan.  Deze site is ook door een dacht ik Essenter gepromoot, maar mijn geheugen heeft me in de steek gelaten en weet niet mee wie het is.

Zelf werk ik bij Essent in Roermond.
arpe Diem

DeWitte

:mrgreen: Welkom @ MFL 8)

der benne een paar essenters hiero waarvan Desmo-Devil, 4 Finger Joe, Pooltje en ondergetekende een paar schoolvoorbeelden uit Landgraaf zijn :mrgreen:

(voor flauwe essentgrappen gelieve het ouw-wiever topic te gebruiken :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

K*T .......

straks krijgen we naast het GS-topic ook nog een ESSENT topic  :shock:


:rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mark

Laten we Essent nu maar snel vergeten. Morgenochtend mag het weer :oops:
arpe Diem

DeWitte

Citaat van: "Mark"Laten we Essent nu maar snel vergeten. Morgenochtend mag het weer :oops:

idd, nog 2 dagen en dan 4 weekjes vrij 8) vervelend hoor trouwens zo'n baas waar je  zoveel verlofdagen hebt: moet ik zeker weer op vakansie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mark

inderdaad hele vervelende baas. Nog een lange 5 weken te gaan, maar dan 4 weekies holiday. We hebben het toch maar slecht bij E*****T  :D
arpe Diem

AngelInMe

Die van E*****T hadden gister weer veel plaats nodig hier in Geleen :roll:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Die van E*****T hadden gister weer veel plaats nodig hier in Geleen :roll:

tsja als die @#$%^& aannemers niet altijd alles naar de kl*te trekken hadden wij het een stuk makkelijker :evil: mja dan ook geen werk meer: dus doe voort :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away