BMW lanceert ABS en ASC op nieuwe modellen

Gestart door DeWitte, 06 juli, 2006, 16:12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

May Day

Nu begint het toch wel een beetje af te zwakken in dit topic, had me net verheugd om vanavond met een pintje en een zakje chips er eens goed voor te gaan zitten. ZONDE!

Dus mannen, laat het niet op je zitten en bijt harder terug dan je gebeten wordt!
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Citaat van: "May Day"Nu begint het toch wel een beetje af te zwakken in dit topic, had me net verheugd om vanavond met een pintje en een zakje chips er eens goed voor te gaan zitten. ZONDE!

Dus mannen, laat het niet op je zitten en bijt harder terug dan je gebeten wordt!

wie was er al klaar dan??  :?  Haki zal wel ffkes z'n brommert voor zondag reesklaar aan ut maken zijn en ikke was ffkes poepen. :lol:

van mij kunnen we......................:mrgreen: haal die chips maar uit :wink:

na Haki???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"

Ik vindt het enigzins flauw van je dat je als BMW liefhebber meteen in je verdediging van BMW en in je reply verwijst naar "designfietsen gelijk ne Ducati" er er meteen bij vermeldt dat die om de week stuk gaan.
Het feit dat ik ducati liefhebber ben en jij bmw liefhebber heeft er tenslotte weinig mee te maken...

dat bedoel ik nou :wink: het afzeiken van BMW zoals jij dat in 1e instantie doet  :yes6rs: heeft helemaal niets van doen met innovatie die BMW toevallig wel tentoon spreidt. Daarbij wie bepaalt welke innovatieve vernieuwing nou wel en niet met het "echte" motorijden te maken heeft :roll: slaat nergens op: vandaar ook mijn " manke" vergelijking. (heet nie voo nie DWARS :wink: )Ik rij met ABS en proud of it: niet zozeer omdat er BMW op staat maar omdat het me net die halve meter kan schelen op de weg 8) zeker met mijn "pan-aaf" rijstijl.

Edit: en die Bitsch van een Brommert kan een GS zijn of een GSXR 1000: ligt er net aan wie erop zit  :yes6rs:

Heerlijk toch hoe ze elkaars brommers afzeiken. Gewoon genieten !  :wink: Dat doen Harley rijders nu nooit  :wink:

Maar wil je een brommert met karakter en emotie koop je toch gewoon een Harley Davidson. Emotie en karakter zat. Na het zien van de aankoop nota kreeg ik al gelijk mijn eerste hartverzakking.
Stationair klappert je gebit zo ongeveer uit je bek en emotioneel wordt je vanzelf als je mooie veel te dure chroomwerk halverwege de snelweg over de vluchtstrook rolt. :rofl:

gr. HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Ik zal het eens met de nieuwe flex (Würth / Dewalt) vergelijken op het werk. Dat ding heeft 4 tip-tronic knoppen :shock: "Laser guided high performance CNC watercooled twin direction cutting machine" zou je denken. Echt nie... het zijn 4 aan / uit knoppen :roll: Je MOET het ding met 2 handen vasthouden om het aan te zetten, daarna moet je weer met een andere combinatie het ding blokkeren zodat ie blijft draaien en als je met 1 hand wil werken moet je 2 knoppen tegelijk inhouden. Flikker toch op met al die zogenaamde veiligheid, het werkt voor geen meter en wat is er mis met een enkele klik-klak knop. Als je niet met zo'n ding kunt omgaan dan moet je het laten.

Ik zie het al gebeuren dat motoren straks 4 wielen krijgen want met 2 wielen kun je omvallen :shock: :shock: Dat is te gevaarlijk :roll: Je moet het stuur blijven vasthouden anders komt de snelheidsbegrenzer in werking. Het vizier verstellen van je BMW Motorrad systeem helm kun je doen met spraak en rechtsboven zie je constant een waarschuwing dat je te hard rijd.

Anaal gebreuzel, mensen tegen zichzelf beschermen :fuckyou: Dus stop met al die 'innovatieve' dingen voordat het verplicht wordt en er geen weg terug meer is. Wat niet weet, wat niet deert toch? Beetje conservatief mag toch wel. Ik denk niet dat Bertus op zn Norton of Tinus die er vlak achteraan kwam op zn BSA zich druk maakte over ABS, hooguit over die dronken kerel, maar die blijf je toch houden :?

Zo is mijn gevoel over het hele gebeuren. Misschien ben ik te laat geboren :? Ik had liever Bertus een poepje laten ruiken op mn GT 750 in de tijd dat er nog stratencircuits waren in plaats van wielrencircuits :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Misschien ben ik te laat geboren :? Ik had liever Bertus een poepje laten ruiken op mn GT 750 in de tijd dat er nog stratencircuits waren in plaats van wielrencircuits :evil:

denk ut wel dat je te laat geboren bent :? maar wat wil je nou :?:  de tijd  :?: de tijdsgeest  :?: of technische (veiligheid) ontwikkelingen tegenhouden omdat jou "gevoel" er niet naar is  :?: :roll: beetje naief hoor imo. al eens geremd met een BSA van dik 30 jaar oud of waarom bouw jij dikkere en remmen met RVS-leidingen op je bandit?? omdat ze minder kunnen of wa?? ietwat tegenstrijdig toch?

De spaceshuttle een salto-back laten maken om eventueel mensenlevens te redden, van mij mogen ze  :wink: net zoals ABS, ACS en volhangen met gordelspanners, airbags, zelfdenkende vizieren met daarop je Navigatie geprojecteerd, een jas met airco of wat dan ook. In tegenstelling wat sommigen mogen geloven: pijn is nie fijn, echt niet :!: en dat heeft nix met karakter te maken.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "May Day"Nu begint het toch wel een beetje af te zwakken in dit topic, had me net verheugd om vanavond met een pintje en een zakje chips er eens goed voor te gaan zitten. ZONDE!

Dus mannen, laat het niet op je zitten en bijt harder terug dan je gebeten wordt!

wie was er al klaar dan??  :?  Haki zal wel ffkes z'n brommert voor zondag reesklaar aan ut maken zijn en ikke was ffkes poepen. :lol:

van mij kunnen we......................:mrgreen: haal die chips maar uit :wink:

na Haki???

:)
brommert is klaar

Hakki was ff met hakki JR naar kasteel Hoensbroek "ridders zoeken"..en vervolgens met madam Hakki en Jr naar "maasmechelen outlet" of zoiets..heb maar een ijsje gegeten daar..
en nu gaat hakki zich niet meer vrégele maar gaat ie lekker "banken"..

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Hakki was ff met hakki JR naar kasteel Hoensbroek "ridders zoeken"..en vervolgens met madam Hakki en Jr naar "maasmechelen outlet" of zoiets..heb maar een ijsje gegeten daar..
en nu gaat hakki zich niet meer vrégele maar gaat ie lekker "banken"..

soms ben jij net een mens :mrgreen:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away