Hoofdmenu

Tunnelvisie ?

Gestart door DeWitte, 06 juli, 2006, 19:38:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nieuw bij de ANWB

Virtueel door de tunnel :shock:  ANWB TUNNELTEST

CiteerRijden in een tunnel vraagt om ander rijgedrag in vergelijking met rijden op de open weg. Op anwb.nl kunt u dat uitproberen. Een computersimulatie leert u op speelse wijze hoe u in een tunnel het beste kunt handelen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Die prul loopt maar 180 :roll: Vrij nutteloze test vind ik, veel mensen raken meteen in paniek en dan vergeten ze alles en de rationele mensen zien wel wat ze doen afhankelijk van de situatie. Allemaal logische dingen voor mij althans.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


MarcT

Ik heb een ernstige fout begaan !  Ik reed wel 100 waar ik 80 mocht.  Bovendien had ik eerst mijn zonnebril afgezet, en toen pas de radio aangezet. Dat had compleet in een andere volgorde gemoeten !
Ik ben een waardeloze tunneldriver... :cry:







...lekker realistisch.
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Die prul loopt maar 180 :roll:

maar trekt wel goed door  :roll:

waardeloze simulatie... en die vragen.... babababa, hoeveel afstand moet je houden tot een file?
a) zoveel mogelijk, dan lijkt de file langer zeker  :?
b) de helft van de snelheid, welke snelheid?
c) 5 meter, doemijdiemaar  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Khou nie van tunnels, doe mij maar een lekkere bergpas!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Khou nie van tunnels, doe mij maar een lekkere bergpas!  :yes6rs:

:stupid: + ik zie geen steek in ut donker :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away