Wie zijn hond lief heeft, laat hem thuis!

Gestart door Busaberke, 11 juli, 2006, 09:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Zoiets belachelijks kunnen ze alleen maar in de VS bedenken:   :shock:

CiteerMoto-Pets Accessories, Inc offers the Road Hound motorcycle pet carrier.  Designed to complement the discriminating fashion style of motorcycle and dog owners. Our dog carrier mounting systems are not only designed for motorcycles but also for ATV's, scooters and bicycle owners.  So, get in the groove and Share the Adventure!

:rofl:



Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gieskes

Er zal wel vraag naar zijn, hoe vaak zie je niet een Goldwing (incl aanhanger) rondrijden met zo'n k*ttelekkertje op de tank vastgesnoerd?!

Meh jeh die salontafels zijn al afgelaaje vol met koffers, voor die gasten is zo'n rietemandje voorop de motor mss een oplossing? :rofl:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

AngelInMe

Een kennis heeft een aanhangertje achter zn choppert en de hond gaat altijd mee (helaas is de vorige hond nog niet zo lang geleden dood gegaan dus de nieuwe moet nog ff wennen). Vrouw achterop en touren maar  :)

WhomBom

zoiets was mn pa ook van plan  :shutup:  tanktas-hondenhok :shutup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

die zijn vd pot gerukt :banghead4rv: de keuter mee op de brommert: moet nie veel gekker worre :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:oops: Zouden daar ook twee mechelse herders inpassen :oops:
:worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Of een Mechelse Herder en een Bearded Collie  :lol:
Ik heb zoiets op het G.S. forum wel een voorbij zien komen, zowel man als vrouw hebben een G.S. met een zelfgemaakt hondenhok voor Jack Russels :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Belachelijk vind ik dat!!!
Vraag me af of je die beesten daar wel zo gelukkig mee maakt.
Nog ffkes en dan nemen ze de kat, de hamster en de parkiet ook nog mee :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

dalijk komen er nog hokkies voor schaamluis :rofl:  :oops:  ow nee da noemen ze een slipje :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"Belachelijk vind ik dat!!!
Vraag me af of je die beesten daar wel zo gelukkig mee maakt.
:shock:

die van ons wel  :yes6rs:  heb hem een paar keer met de brommer op de tank gezet, vondt ie geweldig... en nu als je de motor effe pakt staat ie nog ernaast te springen  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Dat moet iedereen zelf weten, ik vind het wel leuk uitzien met die kar erachter en de hond had het erg naar z'n zin.