Dringende Oproep voor Zondag 16 Juli

Gestart door DeWitte, 11 juli, 2006, 17:27:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Dringend gevraagd Motorijders voor Toerritje tbv. Kansarme Poolse kinderen die hier hun vakantie doorbrengen bij gastouders. Samenkomst Mac-Donalds Geusselt Zondag om 11:00uur. Rit vertrek en aankomst in Maastricht (details volgen)

e.e.a. na afzegging van de Shadowclub :? Zit deze organisatie met de handen in het haar. :cry:  Dus heb je zondag as een paar uurtjes vrij en een extra helm ter beschikking meld je snel aan bij Paul Habets via 06-51759576: kost niX, maar brengt wel een hoop op :wink: Heb je vrienden die ook motorrijden alarmeer ze dan ook 8) MFL of nie: maakt ff nie uit in dit geval :P Type motor is ook onbelangrijk :wink: Beemer, Fatboy, V-strom, Bandito of Ducati alles kan en mag :worship-cool:

Paul heeft er 6 tot nu toe en heeft er 28 nodig........... :thumbsup: moet toch zeker wel lukken!!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

het bericht van Paul

CiteerHallo motorrijders                                                     11-07-2006

ik ben opzoek naar spontane motorrijders die mee willen rijden met een toertocht voor kansarme kinderen uit het poolse plaatsje Witam uit het zuiden van polen
zij zijn ondergebracht bij gastgezinnen in ons limburgse land.
zoals ieder jaar organiseert de stichting "vriendekring Traiskirchen" in combinatie met een groep motorliefhebbers deze toer
helaas is er een kink in de kabel gekomen en heeft deze groep motorrijders het dit jaar laten afweten
via een omweg zijn ze bij Stichting werkgroep polen gekomen,
onze vereniging heeft gelijke doelstellingen en organiseren ook een motorrit voor poolse kinderen
maar een hele toer organiseren inclusief het zoeken van motorrijders in 6 dagen is een hele klus
daarom heb ik via via respons gevonden bij jullie het motorforum

kunnen jullie ons helpen ?????????

we willen bij elkaar komen bij de mac donnalds te maastricht nabij het geuselt stadion a.s zondag 16-07-2006 om 11.00
de toer zal starten vanuit maastricht om 11.30 en zal +/- tot 14.00 duren  denk aan een 2de helm voor de kids

vriendelijke motor groet  Paul Habets pg.habets@home.nl

Na kunnen we toch niet op ons laten zitten ????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nee dat kunnen we zeker niet....
Ik ben vrij die dag, dan ga ik dat liever doen dan naar dat motorevenement :wink:
ga meteen ff een mail doorsturen naar al mijn motorrijdende vrienden :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ik ga wat proberen te regelen... :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Ik heb Paul Habets een mailtje gestuurd dat ik er zal zijn, tweede helm zal ook wel lukken.
Hopelijk zie ik velen van dit forum, eventueel kan ik ook nog wel voor een derde helm zorgen  :yes6rs:
Heb  je geen 2e helm en wil je wel mee, geef dan even een gil, dan probeer ik dat te regelen 8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

The Dominator

alleeh tos voor ut goede doel, dus ga dominatorke es goed poetsen, kofferke achterop en laat dan die kids maar achterop springen, hoop alleen dat ze niet te jong zijn anders flikkeren ze me nog eraf......... :mrgree:

note to myself: tywraps meenemen
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

SuzukiLimburg

euhm...en wie van jullie heeft er allemaal een kinderhelmpje liggen? Je kunt ze geen grote helm geven anders kunnne ze net zo goed zonder rijden!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

The Dominator

Citaat van: "SuzukiLimburg"euhm...en wie van jullie heeft er allemaal een kinderhelmpje liggen? Je kunt ze geen grote helm geven anders kunnne ze net zo goed zonder rijden!

net effe met organisator gemaild, hij verwacht dat t kinderen zijn tussen de acht en twaalf jaar.... sorry maar is mij te jong voor achterop....... heb alleen helmen XXL liggen en jassen vanaf maar 54!

dus helaas ik laat bij deze verstek gaan......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Ja ik zie het ook niet zo zitten... Kan sowieso niet op 2 wielen rijden dusja  :roll:

B-Witch

Citaat van: "SuzukiLimburg"euhm...en wie van jullie heeft er allemaal een kinderhelmpje liggen? Je kunt ze geen grote helm geven anders kunnne ze net zo goed zonder rijden!

Valt best mee, als je een kind van pak um beet een jaar of 12 een m ( of zelfs L) potje op de kop zet, past dat best goed, voor die hele kleine kids wordt dat weer moeilijker..das waar :wink:

moet The Dominator wel een beetje gelijk geven, 8 jaar vind ik dus ook wat jong voor achterop, vooral omdat die dat niet gewend zijn en het zijn vreemde kids die je niet kent.
En die verantwoording draag ik ook liever niet. ouder kind geen probleem :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

mijn eigen kids neem ik niet achterop als ze te jong zijn..moeten toch echt 11+ zijn en beetje op maat. Ook een passende helm vind ik belangrijk.. Zal dan ook niet een jonger kind van een ander achterop nemen en daarover de verantwoording nemen...
Hier geef ik Dominator gelijk om er maar niet aan mee te doen en dus ga ik ook niet mee.....wil graag behulpzaam zijn maar veiligheid boven alles.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Om helemaal niet te gaan vind ik ook niet echt leuk voor die kids.
Hopelijk zijn er genoeg motorrijders met bijv een sjoppert met sissydinges, wat goldwings  of mss wel wat zijspanrijders, zodat ook de jonkies aan bod kunnen komen.
Ik zal Zaterdag nog es ff kontakt opnemen met die organisator, kijken hoe de stand is, zodat ik weet of het nodig is om te gaan, zo ja, dan ben ik er zeker. :wink:
Wel geen heel klein kind achterop, maar een van een jaar of 10, 11 of 12
zolang die maar goed aan de voetsteuntjes kan en zich kan vasthouden geheel om mijn Taille.... :lol:

kom op he jongens tis voor die kids :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

#12
gone
God Forgives, I Don't

DeWitte

:worship-cool: STOERE ACTIE  :worship-cool: Vette Pluim voor de Hill-Climbers 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars":worship-cool: STOERE ACTIE  :worship-cool: Vette Pluim voor de Hill-Climbers 8)

:stupid:  :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.