Ride 4Fun groot suc6; verslag

Gestart door DeWitte, 11 september, 2005, 18:54:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Ik heb de link naar de ride 4 fun site zojuist naar een zakenrelatie met een klassieke Ford Mustang gestuurd, hij zegt er wel oren naar te hebben!

8)  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Is een Saab cabrio ook goed (weet niet zeker of het lukt!)  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Is een Saab cabrio ook goed (weet niet zeker of het lukt!)  :wink:

Saab Cabrio is perfect  8) (kunnen 4 man in zelfs) :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

inschrijven voor 2006 helaas niet meer mogelijk 8) we zitten toppie-vol  :worship-cool:
dankjewel. alles is nu al rond 8)  dus kan met een gerust hart op vakansie

op 9 september vertrek vanaf HC (alleen toegankelijk voor genodigden) rond 11-11.30. Ik zal de route dan tzt hier planten en hoop op veel zwaaiende toeschouwers langs de route. 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"inschrijven voor 2006 helaas niet meer mogelijk 8) we zitten toppie-vol  :worship-cool:
dankjewel. alles is nu al rond 8)  dus kan met een gerust hart op vakansie

op 9 september vertrek vanaf HC (alleen toegankelijk voor genodigden) rond 11-11.30. Ik zal de route dan tzt hier planten en hoop op veel zwaaiende toeschouwers langs de route. 8)

Toppie  :thumbsup: