Hoofdmenu

Leo!

Gestart door Leo!, 18 juli, 2006, 13:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Leo!

:D
Ben nieuw!
Ben al een tijdje lid van het landelijke forum, maar wil me nu ook aansluiten bij jullie.

Is dat goed?!
omp_en_onbezonnen!

AngelInMe

Welkom @ MFL Leo! Als je wat meer over je zelf verteld dan vind ik het wel goed misschien...

B-Witch

Welkom @ MFL Leo!  8)

Tuurlijk ben je welkom hier, maar vertel ff wat over jezelf, wij zijn niet nieuwsgierig, maar we willen gewoon graag alles weten :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

..nou vooruit dan ;)

Welkom Leo :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Proud on the South  

The Dominator

Citaat van: "Leo!":D
Ben nieuw!
Ben al een tijdje lid van het landelijke forum, maar wil me nu ook aansluiten bij jullie.

Is dat goed?!

miljaar gaat lekker, eerst gaat er ene ons volgen, de volgende gaat aansluiten....  what's next????
$#@#$%^moet echt wat aan die achtervolgingswaanzin gaan doen  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

bikergirl

haaaai welkom

groetjes bikergirl

Herr Tod

Welkom bij MFL :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Welkom beste
Lomp
en
onbezonnen
Ik zie dat je ambities hebt in de F-1, niet doen, geef het geld maar aan de moderators van dit forum, dan kunnen ze leuke avondjes (laten) organiseren :lol:  :lol:  :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Leo!":D
Ben nieuw!
Ben al een tijdje lid van het landelijke forum, maar wil me nu ook aansluiten bij jullie.

Is dat goed?!

Ey mede DNQ-DNF contender en broerke. De weg naar MFL gevonden zo te zien.  :wink:

30 juli krijg je weer klop op Croix.  :whipping:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Tuurlijk ben je welkom op MFL  :wink:

Leo!

hmm...
De reacties variëren! Misschien moeten we maar meteen een poll organiseren;

Leo! ja
Leo! nee


Ik wilde me gisteren verder voorstellen, geïllustreerd met pic. Dat laatste is hiero alleen weggelegd voor mensen met opleiding!!  :oops:  :oops:

Ik zal me dat eerst 'ns laten uitleggen door broerlief.
Voor degenen die echt nieuwsgierig zijn verwijs ik voor nu even naar onze website. (www.dnq-dnf.com) Daar krijg je een goeie indruk van mij en mijn prestaties!!

Joepie1958 had daar blijkbaar al even gekeken. F1 kost geen geld... maar levert geld op. Als je het goed aanpakt hè.  :lol:
Uitstapjes! Is dat dan leuk... dat pocketbiken. Bakkertjedeeg gaat wel erg hard!!
omp_en_onbezonnen!

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

:rofl:

Haaaaa die Leo!!!!!!!!!!!!!!!!

Have fun hier  :wink:  :wink: