Je hebt van die dagen.

Gestart door Desmo-devil, 25 juli, 2006, 14:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Drie weken nauwelijks gereden ivm de verhuizing en verbouwing.
Maandagmorgen einde van de "vakantie" en weer aan het werk.
Loop ik 's morgens voor vertrek met mijn slaperige kop tegen mijn linker buitenspiegel op waardoor deze helemaal uit het carbon breekt , shiiit.
Op de terugweg van mijn werk zie ik in mijn overgebleven rechterbuitenspiegel ineens iets roods wegvliegen en een auto achter mij nog net uitwijken. Ik kijk omlaag en mis mijn complete rechter achterkap.
Omdraaien terug en oprapen. Schroef verloren kap losgewaaid en door de kracht van de wind uitgebroken bij de achterste schroef en van voor tot achter vol met krassen. Wat een mooie dag !!!!!!!!!
:evil:  :cry:  :banghead4rv:

karz

:guns:  wat een gek@t !! klinkt wel bekend trouwens  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Ducati he, alles vastzetten met locktite  :thumbsup:

Joepie1958

Ik dacht dat alleen bij BMW's de kappen eraf vlogen :shock:
Maarja, ze noemen tyraps ook niet voor niets Italiaanse snelbevestigingen :nana9oi:  :nana9oi:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Soms zit het mee, soms zit het tegen, in jou geval zat het tegen, typisch geval van een blauwe maandag :?


Hoe staat het met je verbouwing/ verhuizing, al klaar :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "Schmetzke"Ducati he, alles vastzetten met locktite  :thumbsup:

locktite sucks

ducktape rules  :wink:

@ Desmo..balen man..komt goed

WhomBom

loctite rules! super spul  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"loctite rules! super spul  :yes6rs:

Ben ik met je eens , bij draaiende delen zoals tandwielen e.d., maar bij de schroeven van de kuipdelen ??????? Ik denk dat ik er toch maar snelsluiters op ga zetten.

Herr Tod

Bij elke schroef kun je dat gebruiken, het spul heet niet voor niets 'Thread-lock' :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

en als je faible pakt krijg je het naderhand ook nog los  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Citaat van: "Herr Tod"Bij elke schroef kun je dat gebruiken, het spul heet niet voor niets 'Thread-lock' :wink:

Dat gaat me echt te ver, normaal gesproken gaat de kuip er een keer per maand af om te poetsen. Goed vastdraaien is het devies. Kan het alleen mezelf verwijten want klaarblijkelijk zat de schroef niet goed vast.

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Herr Tod"Bij elke schroef kun je dat gebruiken, het spul heet niet voor niets 'Thread-lock' :wink:

Dat gaat me echt te ver, normaal gesproken gaat de kuip er een keer per maand af om te poetsen. Goed vastdraaien is het devies. Kan het alleen mezelf verwijten want klaarblijkelijk zat de schroef niet goed vast.

hakki says: snelsluiters..

ik gebruik overigens bijna nooit locktite, erger me wel regelmatig als ik iets moet losdraaien waar loc-tite aan zit terwijl dat niet nodig is..

fijn als je een voorvork moet openen en één of andere "topmonteur" heeft loctite gebruikt eraan..

NrGiZeR

Kuipwerk idd snelsluiters

Voor delen die met een M6 bout of groter is blauwe locktite wel een goeie oplossing omdat je dan ook sterk genoeg bent om het los te krijgen, zonder de kop kapot te draaien.
Voor de spiegels bijvoorbeeld, standaard of wat altijd belangrijk is om vast te zetten zijn de adapters voor het opbokken.

Dus niet de rode locktite, deze moet je warm stoken om los te krijgen.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

QuattroFrits

:shock: Voor zover mij bekend geeft het meer dan 100 soorten locktite en elk product heeft andere eigenschappen. :shock:
:twisted: Dus zoeken maar naar de beste oplossing en kleur. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

werkt locktite ook voor relaties?  :?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away