Vermiste foto's

Gestart door QuattroFrits, 07 oktober, 2006, 11:40:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

:roll: Als er ergens in de topic's geen foto's meer staan in de door mij geplaatste onderwerpen en jullie willen ze toch nog zien, laat mij dan even weten welk topic en onderwerp en eventueel welke pagina, dan zet ik deze opnieuw erop.
Bij sommige topics en met mijn avatar is dit al opgelost.
Ik ben namelijk van provider gewisseld en alle foto's zijn van die webspace verwijderd, maar ik weet niet meer waar ik alle onzin heb neergekalkt. :oops:

Dus bij voorbaat dank voor de moeite. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: "QuattroFrits":roll: Als er ergens in de topic's geen foto's meer staan in de door mij geplaatste onderwerpen en jullie willen ze toch nog zien, laat mij dan even weten welk topic en onderwerp en eventueel welke pagina, dan zet ik deze opnieuw erop.
Bij sommige topics en met mijn avatar is dit al opgelost.
Ik ben namelijk van provider gewisseld en alle foto's zijn van die webspace verwijderd, maar ik weet niet meer waar ik alle onzin heb neergekalkt. :oops:

Dus bij voorbaat dank voor de moeite. :wink:

Mis je deze foto :rofl:  soms?

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "QuattroFrits":roll: Als er ergens in de topic's geen foto's meer staan in de door mij geplaatste onderwerpen en jullie willen ze toch nog zien, laat mij dan even weten welk topic en onderwerp en eventueel welke pagina, dan zet ik deze opnieuw erop.
Bij sommige topics en met mijn avatar is dit al opgelost.
Ik ben namelijk van provider gewisseld en alle foto's zijn van die webspace verwijderd, maar ik weet niet meer waar ik alle onzin heb neergekalkt. :oops:

Dus bij voorbaat dank voor de moeite. :wink:

Mis je deze foto :rofl:  soms?


:lol: Inderdaad dat ben ik op een zwoele zondag en die foto was ik al lang kwijt. :)

:roll: Ben ik toch blij dat hij eindelijk weer terecht is. :wink:

HDfourEver...... Bedankt. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Inderdaad dat ben ik op een zwoele zondag en die foto was ik al lang kwijt. :)

:roll: Ben ik toch blij dat hij eindelijk weer terecht is. :wink:

HDfourEver...... Bedankt. :twisted:

Het prentje van de zwoele zomeravond kan ik beter niet hier plaatsen. Je ging toen aardig uit je bol. :rofl:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

Volgens mij hebben ze die gemaakt vanuit de supermarkt aan de overkant :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.