Wat is uw goesting?

Gestart door Schmetzke, 27 juli, 2006, 19:28:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Als vervolg op het topic: Rondje om de kerk!  Wil ik wel eens weten wat jou goesting dan wel is. Ofwel, wat zoek jij in het motorrijden?
Voor sommigen kan dat lekker touren op zondagmorgen zijn, maar anderen vinden het heerlijk om met +300 als een vlag achter hun motor aan te wapperen. Weer anderen vinden het geweldig om de limiet op te zoeken, risico's nemen e.d.

Dus, wat geeft jou het gevoel van motorrijden?
Probeer het kort maar krachtig te houden, en a.u.b. niet reageren op andermans mening. Het is niet de bedoeling hier een discussie te krijgen, dat kan in het "Rondje om de kerk!"

Herr Tod

Lekker scheuren en op het einde denken 'ZO! Dat was ff lekker en muwhahaha wat was die dwaas met zn GSX-R 1000 K6 toch aan het braggelen om die kleine B4 bij te houden :rofl:"

Dan het feit dat je lekker door kunt rijden, "file wat is dat?". Ik heb twee keer zoveel asfalt dan een auto, meer weg is meer lol :mrgreen:

Daarnaast natuurlijk het sleutelen en op het einde denken "Bah bah bah wat een werk.... maar het is sjun geworden 8)"
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


HD4ever

Citaat van: "Schmetzke"Als vervolg op het topic: Rondje om de kerk!  Wil ik wel eens weten wat jou goesting dan wel is. Ofwel, wat zoek jij in het motorrijden?
Voor sommigen kan dat lekker touren op zondagmorgen zijn, maar anderen vinden het heerlijk om met +300 als een vlag achter hun motor aan te wapperen. Weer anderen vinden het geweldig om de limiet op te zoeken, risico's nemen e.d.

Dus, wat geeft jou het gevoel van motorrijden?
Probeer het kort maar krachtig te houden, en a.u.b. niet reageren op andermans mening. Het is niet de bedoeling hier een discussie te krijgen, dat kan in het "Rondje om de kerk!"


Meestal rij ik met een aantal clubgenoten met uitsluitend Harley's. :wink:
Niet dat we geen tupperware bikes mee willen nemen, maar ik ken niemand met een Jap twin custom die eens mee wil.  :D
Tja, eigenlijk wel begrijpelijk. Wie wil er met zo'n zooitje ongeregeld gezien worden. :rofl:

Ik rij graag wat langere ritjes tussen de 300 en 500 km en/of meerdaagse reisjes waarbij ook een ritje van 700 tot zelfs 1000 km op een dag niet wordt geschuwd.

Op je vraag "wat zoek jij in het motorrijden?" kan ik gerust zeggen:
"Effekes weg van de dagelijkse beslommeringen, BIG party met vrienden, Ritjes over Europa's mooiste wegen, oude ( buitenlandse ) vrienden en bekenden weer eens ontmoeten, Biker treffens met veel Bike's, Babes, 40% Booz and no Bullshit.

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Bakkertjedeeg

Citaat van: "HD4ever"

Niet dat we geen tupperware bikes mee willen nemen

Leg me dan eens uit wat er niet tupperware aan een HD is?


Sorry Schmetzke voor de discussie.....

WhomBom

het scheuren  :twisted:  remmen tot de band piept, proberen de bocht uit te driften (gister waarempel mooi gelukt) en de hele berg (34) pk's los laten tot aan de volgende bocht.
probleem is dat dat niet altijd en overal kan, en als het kan moet je uitkijken dat je niet op je snufferd gaat. ben ik al bijna goed in, in dat laatste  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Per dag verschillend.
Lekker raggen en bochtjes pakken op de limiet ( Liefs in mijn eentje) Rijden met een groep ( wel uptempo graag)
Een dagje erop uit met mijn vrouw en lekker relaxed toeren.
Poetsen, verbouwen sleutelen en weer poetsen.
Voor mij is het meer dan alleen motorrijden het is  "a way of life"

B-Witch

Rijden, maakt niet uit, als er maar een beetje tempo inzit.
Alleen, in een groep, met zijn tweetjes dat is allemaal niet belangrijk.
een dag of weekend erop uit, terrasje pikken, overnachten in een leuk pension, ff weg van alle dagelijkse dingen.
of op zondag morgen ff snel rondje zuiden, koffie in Slenaken en weer naar huis voor het middageten (kan het nog burgerlijker) :oops:
Voor mij is het motorrijden echt een manier waarop ik mijn kop leeg kan maken. ff lekker afschakelen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Wat het motorrijden voor mij betekend?, nou kort gezegd, een totale verslaving, niet alleen het rijden, maar proberen alles tot mij te nemen, en dan springt misschien het wegracen er wel een klein beetje bovenuit.
het rijden met de Hayabusa, doe ik het liefst, alleen, of met een paar goede bekenden, ben geen groepsrijder.
Liever een van te voren route uitstippelen, van een 3-400 km en dan daar een tijdslimiet aan verbinden.
Maar ik geniet evenveel van een lekkere gooi en smijt rit met de Yamaha ST
Daarnaast heb ik me jaren begeven op het Off Road gebeuren, wat ook een zeer plezante bezigheid is.
Evenals het trialrijden met een Bultaco Sherpa, in mijn beleving moet IEDEREEN dat gedaan hebben, daar dat een hele goede basis is voor het motorrijden, om de juiste balans o.a te vinden
En in de winter lekker gaan ijsracen, de noppenbanden van de Honda XR 600 voorzien van spikes, en gaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Ook heb ik eens Motovoetbal gedaan, ook gaaf om te doen, met een verbouwde crosser.
Nou stop ik maar, anders komt het zo interessant over, en dat is niet de bedoeling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Vertel rustig verder Tonnie :!:  :!:  :!:
Ik vind het iig leuk om te lezen, en denk meerderen met mij :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

:stupid:

Leuk om te lezen hoor RRH, ik kan me ook wel in uw mening vinden  :yes6rs: zeker dat stukje over trial  :!:

En aan Bakkertje: Je kon beter eens vertellen wat jou goesting is i.p.v. hier wat te liggen steuken  :evil:  :evil:  :evil:
Aan HD4ever wil ik dan ook vragen om hier niet op te reageren, alvast dank  :wink:

Zelf ben ik m'n goesting even kwijt, vandaar ook dit topic..  :(

Keep on posting  :yes6rs:  :thumbsup:

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"

Zelf ben ik m'n goesting even kwijt :(

:stupid:  :cry: krijg het komende tijd ook te druk om te rijden

Mounty

Mijn "goesting"

Na een dagje hard werken lekker uitwaaien, frisse wind in je koppie laten.
Op zondagochtend lekker toeren door ardennen of eifel, soms uptempo maar ook toertempo en genieten van de natuur etc..

Soms je grenzen van durven en kunnen opzoeken.

Af en toe met mede motorvrienden een tochtje maken, aan een evenment meedoen, of een open dag bezoeken en ouwe hoeren over de diversa van personen en motoren..

Daar bij ook nog het MFL wat lekker ontspannend kan zijn op een avondje..

Wat heb ik dit afgelopen 14 dagen gemist...blij weer thuis te zijn en weer kan hobbyén..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

De motor zien als een uitlaatklep, om te raggen, te toeren (door en wind, vooral dan als het eigenlijk geen "weer" is) woon- werk, reizen, erover te lullen, er veel over te willen weten, op Motorforums rond te hangen, noem maar op :lol: voor mijn gevoel iig leef ik met de motor in al (veel) zijn facetten.  8) Tis net als sex alleen meer verslavend :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Karin

Citaat van: "Schmetzke"
Zelf ben ik m'n goesting even kwijt, vandaar ook dit topic..  :(


Dat heb ik momenteel ook, maar dat komt door prive omstandigheden die veel energie vreten. Maar ik weet zeker dat het over een paar maanden weer begint te kriebelen.