Nieuwe pendelfiets gezocht.

Gestart door karz, 28 juli, 2006, 13:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Dwars"

we waren het toch al eens dat een 4 cilinder , 2 cilinders teveel heeft :mrgreen: stay with the Twins  :yes6rs:

Maar waarom zijn die 4-cilinders dan zo populair ?  Alleen maar omdat ze op papier bij 10000+ toeren meer PK hebben ?

Ik snap het echt niet...

Maar wat moet ik nu  :(  

Ik wil iets met koppel,6 versnellingen,cardan en kuip en liefst zwart voor max 3500.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ga op je gevoel af: dat voorop gesteld en ga in godsnaam in Duitsland shoppen: voorbeeld onder de 4000 euro vind ik daar net 20 Gs (iets anders mag mijn zoekmachine nie zoeken :mrgreen:) 1100 zelfs met abs :?

edit: en idd waarom zijn 4 cilinders met veel pk's populair?? omdat ook iedereen een slopel astra gsi of volksauto dolf gti wil en wannabee schummi's willen spelen. bedoel maar: de massa wat nalopen heeft mij al bedenkelijk gemaakt :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"ga op je gevoel af: dat voorop gesteld en ga in godsnaam in Duitsland shoppen: voorbeeld onder de 4000 euro vind ik daar net 20 Gs (iets anders mag mijn zoekmachine nie zoeken :mrgreen:) 1100 zelfs met abs :?


:shock: waar vind je die dan ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

www.motoscout24.de

geef merk (BMW) type op (R 1100 gs) en max bedrag (4000) e voila :wink: staat die abs-er ook tussen 8)

edit zelfs een zwarte met nog geen 50dzd op de teller voor 3200 pleuro 8)

http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Detail.aspx?id=bzbzkokiod
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Scheelt aanzienlijk, maar ik praat geen Duits :(

edit , haha die zwarte was ik net ook aan het bekijken. Duisburg.. is wel een eindje tuffen. En die fiets kun je natuurlijk niet zelf terug rijden .. toch ?

En wat betekend dit :?  

Motorradtyp     :    Für Bastler
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: "karz"Gek dat ik dit gevoel bij de sabre niet had maar dat was een V4. Zou dat het verschil maken ?

De Sabre heeft een 4 cilinder die loopt als een 2 cilinder, vandaar de tevredenheid. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "karz"Gek dat ik dit gevoel bij de sabre niet had maar dat was een V4. Zou dat het verschil maken ?

De Sabre heeft een 4 cilinder die loopt als een 2 cilinder, vandaar de tevredenheid. :wink:

:stupid: that must be it ;) Alleen jammer dat die sabre een beetje een dweil is.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Scheelt aanzienlijk, maar ik praat geen Duits :(

ikke bek nogal lekker zelfs in het duits :mrgreen:  call me  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "karz"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "karz"Gek dat ik dit gevoel bij de sabre niet had maar dat was een V4. Zou dat het verschil maken ?

De Sabre heeft een 4 cilinder die loopt als een 2 cilinder, vandaar de tevredenheid. :wink:

:stupid: that must be it ;) Alleen jammer dat die sabre een beetje een dweil is.

Kan ik van de Magna (zelfde blok) niet zeggen, ik ben zeer tevreden. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "karz"Gek dat ik dit gevoel bij de sabre niet had maar dat was een V4. Zou dat het verschil maken ?

De Sabre heeft een 4 cilinder die loopt als een 2 cilinder, vandaar de tevredenheid. :wink:

:stupid: that must be it ;) Alleen jammer dat die sabre een beetje een dweil is.

Kan ik van de Magna (zelfde blok) niet zeggen, ik ben zeer tevreden. :P

Fritz, heb jij nog baat bij het wrak van de sabre ?  Wrak wil zeggen, alles is nog goed behalve een deuk in de tank en een scheve voorvork.
Het blok heeft pas 22000 mijl eropzitten bijv.
Dan hou ik daar rekening mee als het oordeel van de verzekering komt.

@dwars,: thx, k hou het in gedachten, heeft Kohl hun volledige aanbod op hun site staan of alleen het recentere spul. Anders misschien een idee om daar eens langs te gaan.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Motorradtyp     :    Für Bastler

zal wel niet de mooiste Gs zijn (krasje hier, deukje daar: de prijs is ook laag)

nee zelf terugrijden is geen optie zonder kenteken/verzekering: Desmo's aanhanger of de bitubobus lenen, dagje vrij nemen, er naar toe, brommert testen, kopen, opladen, thuis afzetten, aanhanger terugbrengen, keuring aanvragen (incl 1 dags kenteken) er is zelfs in Stein bij de rdw zgn "inloopkeuring" voor motoren (zonder afspraak), bpm afdragen (kan hooguit een paar honderd) euro zijn, wachten op kentekenbewijs (2 weken), ondertussen brommert poetsen en nalopen, nrplaat laten maken, verzekeren en rijden.

in die volgorde zou ik het doen :wink:

edit Kohl heeft al zijn "goedkoper" spul iig niet in de winkel staan: zou je eens moeten bellen 0049-241 5688290 (kohl zweiradtref) http://www.kohl.de
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Nee dank je wel, het frame is geheel anders, alleen het blok is hetzelfde en dat loopt bij de mijne perfect.(30000Km)
Maar toch bedankt voor het aanbod. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Motorradtyp     :    Für Bastler

zal wel niet de mooiste Gs zijn (krasje hier, deukje daar: de prijs is ook laag)

nee zelf terugrijden is geen optie zonder kenteken/verzekering: Desmo's aanhanger of de bitubobus lenen, dagje vrij nemen, er naar toe, brommert testen, kopen, opladen, thuis afzetten, aanhanger terugbrengen, keuring aanvragen (incl 1 dags kenteken) er is zelfs in Stein bij de rdw zgn "inloopkeuring" voor motoren (zonder afspraak), bpm afdragen (kan hooguit een paar honderd) euro zijn, wachten op kentekenbewijs (2 weken), ondertussen brommert poetsen en nalopen, nrplaat laten maken, verzekeren en rijden.

in die volgorde zou ik het doen :wink:

edit Kohl heeft al zijn "goedkoper" spul iig niet in de winkel staan: zou je eens moeten bellen 0049-241 5688290 (kohl zweiradtref) http://www.kohl.de

:shock:

ne beemer in de bitubo bus!?

:wink:

DeWitte

laat je toch die 2 tekkels van je erna erin plassen, is die reuk het snelste weer weg :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Karz, al eens een ritje gemaakt op een Yamaha 900 Diversion (of zoiets) betaalbaar, de kwaliteit is goed, redelijk power, en ik dacht ook een cardan,en een kuipje , en kunnen ook hoge kilometerstanden aan.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017