Vanavond allemaal Studiosport kijken!

Gestart door Schmetzke, 06 augustus, 2006, 18:35:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

NK mountainbike Noorbeek...

Pap moest rijden met de cameraman van de NOS  8)

karz

hmm ben wel ergens rond de middag in de contrijen van  Wittem (weer eens ) opgehouden vanwege een of andere wielerwedstrijd, volgens mij met alleen vrouwen ? Zal toch niet hetzelde geweest zijn ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"hmm ben wel ergens rond de middag in de contrijen van  Wittem (weer eens ) opgehouden vanwege een of andere wielerwedstrijd, volgens mij met alleen vrouwen ? Zal toch niet hetzelde geweest zijn ?

Nee dat kan niet, dat moutainbike was echt alleen in Noorbeek...

karz

Heb 'm net gezien op studiosport, het was de 'hill classic' ofziets, alleen voor vrouwen idd.

Als ik een systeemhelm had gehad, had ik zo mee kunnen rijden tussen die motoren allemaal.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"Heb 'm net gezien op studiosport, het was de 'hill classic' ofziets, alleen voor vrouwen idd.

Als ik een systeemhelm had gehad, had ik zo mee kunnen rijden tussen die motoren allemaal.

Haha, met een BMW val je daar idd niet op  :lol:

DeWitte

Citaat van: "karz"Als ik een systeemhelm had gehad, had ik zo mee kunnen rijden tussen die motoren allemaal.

een jaarte of 14 gedaan trouwens en een systeemhelm of jethelm is dan gewoon handiger: waren vandaag van hiero Theodoor(varadero) en RVSgps(Adventure met hutkoffers) ook bij, de mannen trouwens van EMS. in een vaag verleden nog opgezet, opgericht en voorgezeten 8) : tegenwoordig onder lijding van de pliessie :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

dat fietsen in wittem was vanuit gulpen
grootste zeik stond je overal vast
living the life the way it comes