Hoofdmenu

Max Biaggi naar Ducati?

Gestart door DeWitte, 07 augustus, 2006, 21:41:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Max Biaggi naar Ducati in 2007?
Max Biaggi schijnt in onderhandeling te zijn met Ducati voor het komende MotoGP-seizoen.


bron Motoblog
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Is niet te hopen. Biaggi is wat mij betreft "way over the top" als ie daar ooit al geweest is. Ik denk echt dat er eens een jong aankomend talent op een Duc moet gaan zitten. Hoewel ik altijd Rossi nog wel eens op de desmocedici zou willen zien rijden !

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Is niet te hopen. Biaggi is wat mij betreft "way over the top" als ie daar ooit al geweest is. Ik denk echt dat er eens een jong aankomend talent op een Duc moet gaan zitten. Hoewel ik altijd Rossi nog wel eens op de desmocedici zou willen zien rijden !

ik denk dat je bayliss volgend jaar weer op de desmosedici ziet ..in de sbk!

zou zo maar kunnen he..de straatversie van de desmosedici is er..er zijn er 400 verkocht..precies genoeg ter homologatie in de sbk! afwachten..

Lanzi mag wmbt weer weg bij het sbk fabrieksteam...
wie dan wel weer..xaus niet .."over the top"..hodgson ook niet..
wellicht Lavilla die nu bsb rijdt op ne duc..of toch #69 gianluca nanneli..
afwachten maar weer.......

MotoGP..

Biaggi terug?  denk ik niet..max heeft geen ritme meer , is te oud en kan de duc niet op het podium zetten..hij is bovendien comercieel niet interesant in Italie.. ik zie nog eerder hayden overstappen..

Gibernau..tjsa...ik denk dat ducati 'm als "podiumman" zag maar dat valt tegen..

Capi #65...hmmm..beste die ze ooit in de motogp gehad hebben op ne duc maar lorus is ook geen 18 meer..

als ik ducati was deed ik het anders, ging sete eruit  en liet ik capi nog een jaar rijden met maar één opdracht..het "opleiden" , begeleiden van jong veelbelovend talent, en het doorontwikkelen van de 800cc motogp racer van 2007..daar is capi de juiste man voor..
ik zou naast capi een zeer veelbelovende zeer jonge rijder in huis halen em die naast capi in 2007 een leerjaar geven om 'm klaar te stomen voor het echte werk later als capi er niet meer is

dat moeten ze doen bij ducati..gedeeltelijk afstappen van die oude garde en plaats maken voor jong talent...mennekes zoals stoner en pedrosa..
die opleiden , begeleiden en tot kampioenen smeden..

als je ziet dat zo'n knulletje als die pedrosa het in zijn eerste jaar de oude garde al knap moeilijk kan maken is het duidelijk...er komt een nieuwe generatie coureurs aan weer in de motogp...alleen rossi zal voorlopig nog ff in staat zijn om weerstand te bieden..de rest al over een tijdje niet meer..

afstappen van het verleden dus en op langere termijn kijken naar de toekomst..dat moeten ze doen bij ducati..nemen ze biaggi terug dan is dat  imo een zeer verkeerde keus..

:wink:

Road Racing Tonnie

Zoal al eens is geopperd, zou Max wel eens een jaartje bij Ilmor-Eskil Suter, de nieuwe motor gaan testen in het GP1 gebeuren, dit, omdat Max natuurlijk wel goed kan vertalen naar de engineers, wat er nog verandert-verbeterd moet gaan worden, (Frame -motor) daar er niet veel drivers zijn, die, en hard kunnen rijden, en kunnen ventileren waar het nog niet goed zit.
Dit weet ik wel, dat de Ilmor-Suter GP motoren, op dit moment op volle toeren draaien, daar een hele goede bekende van mij, importeur is, van de Vampire kart motoren, die uit dezelfde fabriek komen, en hij daar regelmatig vertoeft.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Zoal al eens is geopperd, zou Max wel eens een jaartje bij Ilmor-Eskil Suter, de nieuwe motor gaan testen in het GP1 gebeuren, dit, omdat Max natuurlijk wel goed kan vertalen naar de engineers, wat er nog verandert-verbeterd moet gaan worden, (Frame -motor) daar er niet veel drivers zijn, die, en hard kunnen rijden, en kunnen ventileren waar het nog niet goed zit.
Dit weet ik wel, dat de Ilmor-Suter GP motoren, op dit moment op volle toeren draaien, daar een hele goede bekende van mij, importeur is, van de Vampire kart motoren, die uit dezelfde fabriek komen, en hij daar regelmatig vertoeft.

zie Rossi...de schumacher van de motosport..kon in één seizoen tijd een van te voren kansloze fiets (de yammie M1 vs de Honda RCV) omtoveren tot een winnende fiets..(als ie er zelf op zit..)

ilmor?

is dat als in: Mario Ilmore???

die toen ook in de F1 zaten...eigen blokken op yamaha basis?

gaan die motoGP doen?

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Zoal al eens is geopperd, zou Max wel eens een jaartje bij Ilmor-Eskil Suter, de nieuwe motor gaan testen in het GP1 gebeuren, dit, omdat Max natuurlijk wel goed kan vertalen naar de engineers, wat er nog verandert-verbeterd moet gaan worden, (Frame -motor) daar er niet veel drivers zijn, die, en hard kunnen rijden, en kunnen ventileren waar het nog niet goed zit.
Dit weet ik wel, dat de Ilmor-Suter GP motoren, op dit moment op volle toeren draaien, daar een hele goede bekende van mij, importeur is, van de Vampire kart motoren, die uit dezelfde fabriek komen, en hij daar regelmatig vertoeft.

zie Rossi...de schumacher van de motosport..kon in één seizoen tijd een van te voren kansloze fiets (de yammie M1 vs de Honda RCV) omtoveren tot een winnende fiets..(als ie er zelf op zit..)

ilmor?

is dat als in: Mario Ilmore???

die toen ook in de F1 zaten...eigen blokken op yamaha basis?

gaan die motoGP doen?

Helemaal correct Hakinnen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

May Day

Ik dacht dat stoner op het lijstje stond om sete te vervangen?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"

ilmor?

is dat als in: Mario Ilmore???

die toen ook in de F1 zaten...eigen blokken op yamaha basis?

gaan die motoGP doen?


een stukje van thekneeslider.com:

CiteerIlmor Engineering to build MotoGP engine
Ilmor Engineering, famous for racing engines used in both CART and Formula 1 racing is developing an 800cc, 75 degree V4 engine with pneumatic valves and a rev limit in the 17-18k range for the 2007 MotoGP season when the new downsized engine rules take effect. Engines will be available for lease to various racing teams. Dyno testing followed by track testing will begin in the spring.

Ilmor designs, builds and develops engines used in other racing leagues. The process is paid for by a major manufacturer that badges the engine under its own name. The Honda engines used in CART and the Mercedes engines used in F1 are Ilmor designs which gives you an idea of the capabilities and sophistication of the Ilmor efforts. It also gives insight into what is necessary to race at the highest levels whether on two wheels or four and why the KTM pullout earlier this year was such a blow to the Kenny Roberts Proton team.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

De keizer van Rome, heeft te kennen gegeven, dat hij zich toch meer aangetrokken voelt tot de autosport, welke?????
Alhoewel hij zich ook kan voorstellen om het eens in de SBk te gaan proberen, nou dan kan Max zijn borst ook gaan natmaken, want op die MANNEN, maakt het echt geen indruk, dat daar een Max Biaggi rondrijdt, en zal Maxi, wel een een stootje te incasseren krijgen, en dan zal hij wel weer heel erg boos worden, want hij is altijd het liefste ventje op de pistes gewezen, toch????? :oops:  :oops:  :oops:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

Hakki Says.... :roll:  8)  8)

heb ik gehoord van wel zeer betrouwbare bron..

colin edwards terug naar de SBK voor 2007 !

als teamgenoot van Haga voor team Yamaha Italia

da zou wel tof zijn..gaan we weer : bayliss vs edwards..

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"Hakki Says.... :roll:  8)  8)

heb ik gehoord van wel zeer betrouwbare bron..

colin edwards terug naar de SBK voor 2007 !

als teamgenoot van Haga voor team Yamaha Italia

da zou wel tof zijn..gaan we weer : bayliss vs edwards..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2007 wordt weer vet  :yes6rs:

Edwards is ook een échte SBK man imo. In de GP doet ie het nét niet. Hij moet het meer van zn rijstijl hebben denk ik.

Go Colin, go Colin  :thumbsup:

Motzippaldy

Colin  :guns:



Colin gaat naar Claffi Honda
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Colin  :guns:



Colin gaat naar Claffi Honda

Wat? Bron?

Druk je eens wat duidelijker uit Motzy...

Motzippaldy

Dat is mijn wens, ik wil hem niet bij Yamaha  :shutup:
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Dat is mijn wens, ik wil hem niet bij Yamaha  :shutup:

Ik snap em  :shutup:  :mrgreen: