Nicky Hayden krijgt MTV-soap

Gestart door DeWitte, 07 augustus, 2006, 21:58:11

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Nicky Hayden krijgt MTV-soap :?

Wat is de overeenkomst tussen Hulk Hogan, Ozzy Osbourne en MotoGP-klassementsleider Nicky Hayden? De eerste twee hébben al een real life soap op MTV. De laatstgenoemde komt daar bij. En wat is dan het verschil? Mwah, naar wie kijken de dames nou het liefst??? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hulk Hogan: getver, Ozzy osbourne, lelijke ouwe knar (maar wel super lachen met die kerel), dus blijft weinig keuze.... :?
Alhoewel Nicky Hayden; ook niet mijn eerste keuze :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ozzy is een groot voorbeeld voor ons allen. Zoals die gast leeft, of kan leven, wil iedereen toch :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"Ozzy osbourne, lelijke ouwe knar (maar wel super lachen met die kerel)

alleen jammer dat de helze zooi in scene is gezet  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "suzuki-girl"Ozzy osbourne, lelijke ouwe knar (maar wel super lachen met die kerel)

alleen jammer dat de helze zooi in scene is gezet  :roll:

gaat mij erom hoe die vent doet, kan bijna niet meer lopen, kan bijna niet meer verstaanbaar praten, is zo doof als een kwartel, wat ie zegt, is allemaal gewoon 10x niks.
Maar dat vrouwtje van hem, echt, daar heb ik respect voor, overwint kanker, en weet zich naast die mafketel staande te houden :worship-cool:

maar daar gaat het hier ff niet om.

Die Nicky Hayden, bekijk die foto eens, das net ene die is weggerend uit The Bold and The Beautifull....baaaahhhhh, mietje!!!

AngelInMe

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Die Nicky Hayden, bekijk die foto eens, das net ene die is weggerend uit The Bold and The Beautifull....baaaahhhhh, mietje!!!

Een mietje? Nickey Hayden? Alles behalve denk ik.

:worship-cool:

QuattroFrits

:twisted: Er zijn ook mietjes die motor rijden. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

:shock: Vertel wat weet jij meer dan wij ?????

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "QuattroFrits":twisted: Er zijn ook mietjes die motor rijden. :twisted:

Klopt ja. Meestal op Magna's, Harley's en andere custom zooi  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "QuattroFrits":twisted: Er zijn ook mietjes die motor rijden. :twisted:

Klopt ja. Meestal op Magna's, Harley's en andere custom zooi  :wink:

Hier gaat gezeik van komen :mrgreen: ik voel ut aan me water  :yes6rs:

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"Hier gaat gezeik van komen :mrgreen: ik voel ut aan me water  :yes6rs:

:shock: Voel jij dan meer als ik? :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"

Een mietje? Nickey Hayden? Alles behalve denk ik.
:

Ik heb het puur en alleen over uiterlijk hier... :roll:

Joepie1958

CiteerIk heb het puur en alleen over uiterlijk hier...
Ik heb gelijk een e-mailtje naar die mannen van MTV gestuurd (met foto), ik denk dat ik binnen 6 weken in dat programma zit (als het om het uiterlijk gaat) :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte