flitspaal maastricht

Gestart door belsj, 09 augustus, 2006, 18:52:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

belsj

weet iemand of de flitspaal bij de stoplichten in heer, als je van cadier en keer komt ook op snelheid flitst of alleen op door-rood rijden.

WhomBom

enne jong, wat snel door het groen gereden?  :roll:

geen idee waar die op flitsen.... :?:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

is er niet ergens een site waar dat staat??? :?

ff googlen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wegnaam : Akersteenweg ( N278 ) Totaal staan er 9 flitspalen op de N278
Richting : Centrum  
Snelheid ter plaatse : 50km/u  
Opmerkingen : Kruising met Burgemeester Kessensingel  
 
Specifieke informatie, GPS coordinaten, opmerkingen etc.
Flitspaal Type  : STOPLICHT  
Reageert op snelheid : Ja  
Werkt deze flitspaal : Onbekend
GPS Coordinaat : N50.84289 E5.73373

bron: http://www.flitspaal.nl
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Staan ook borden langs de weg waar een stoplicht op staat een een 50km/u bord ;)

belsj

het is alleen dat die saabrijders niet voor het stoplicht in slaap moeten vallen  :roll:

Mounty

hij flitst niet altijd. Hij flitst voor Rood en voor snelheid.
Bron: mijzelf als getuige. Als je door groen rijd met een hogere snelheid als 50 dan flitst ie. Staat ook vaak uit dus 50/50 kansje..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

belsj

had ik ook al gemerkt bij de flitspaal bij het politiebureau  :lol:

Mounty

Citaat van: "belsj"had ik ook al gemerkt bij de flitspaal bij het politiebureau  :lol:

idd...maar die staat minder vaak aan denk ik...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Flitsen allemaal ook op snelheid, bankafschriften bij mij ter inzage. !!! :cry:

AngelInMe

Citaat van: "FZ_Ron"hij flitst niet altijd. Hij flitst voor Rood en voor snelheid.
Bron: mijzelf als getuige. Als je door groen rijd met een hogere snelheid als 50 dan flitst ie. Staat ook vaak uit dus 50/50 kansje..

Dat is met alle flitspalen, er zit een rolletje in of niet :roll:

Herr Tod

Citaat van: "belsj"had ik ook al gemerkt bij de flitspaal bij het politiebureau  :lol:

That makes two :evil: Tijdje geleden al.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Denk dat de meeste flitspalen zowel voor roodrijders zijn als voor hardrijders..ik neem geen risico. Heb al genoeg boetes gehad, bij elkaar geneog om een leuk motortje te kopen. Zelfs 3x geflits in een uur tijd..word je ook niet vrolijk en ga je het toch rustiger aan doen en beter opletten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

ik ben nog nooit geflitst  :shock:  hoewel... een keer of drie van vore  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"ik ben nog nooit geflitst  :shock:  hoewel... een keer of drie van vore  :roll:

hopenlijk wel je tanden gepoetst en vrij van vliegjes :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away