het grote wat gaat (moet) sjeelski voor brommert kopen topic

Gestart door DeWitte, 29 augustus, 2006, 15:00:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

nou een intruder gaat t dus ook niet worden!!

vandaag met de 1500LC van mn broer naar kantoor gereden, nou das dus ook geen porum! Je hebt t idee dat je met je gat op de grond zit en bij de kleinste hobbels in de weg schiet de klap meteen je rug in. Not my cup of tea dus...............

laat me dan voorlopig maar lekker op mn strak afgeveerd dominatorke zitten........ :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"tijd voor een BoXer-pratsch-Beemer ??? :mrgreen:

neuj is me veels te zwaar en schijnt dat die nogal de neiging hebben om te vallen op ander inferieur materiaal :rofl: (en op suzuki's)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

is zo'n XJR niks voor je..rijd echt super (de 1300 versie dan) stuurt heeeel makkelijk en power genoeg..Heb er vorig jaar drie weken op gereden..die komt er bij mij ook nog...nog paar jaartjes wachten..


2006 XJR1300




Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"tijd voor een BoXer-pratsch-Beemer ??? :mrgreen:

neuj is me veels te zwaar

eerst op rijden :wink: dan oordelen :lol: was net ene hier de koffers van de GS overnemen: die was vol lof na overstap van ene V-strom 1000:  :yes6rs: de GS Stuurt beter en lichter, is stabieler, remt stukken beter en van onderuit veel meer en eerder bruikbaar koppel. de V-strom (en daar waren we het al over eens) heeft daarentegen wel een veel hoger eindschot :wink:

proefritje???  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"is zo'n XJR niks voor je..rijd echt super (de 1300 versie dan) stuurt heeeel makkelijk en power genoeg..Heb er vorig jaar drie weken op gereden..die komt er bij mij ook nog...nog paar jaartjes wachten..


2006 XJR1300

zelfde probleem als de GSX1400 en andere vergelijkbare fietsen, zit ik constant weer met de steuntjes aan de grond......  :twisted:

neej geen optie dus voor sjeelski (en dat vermogen valt ook weer mee) ga voor fun, gebruiksgemak, wendbaarheid en niet te vergeten bodemvrijheid :mrgreen:

als ik voor louter power en looks zou gaan op dit moment kies ik voor de B-King (alstie tenminste dat 1300 blok eronder heeft liggen)

Citaat van: "Dwars"
eerst op rijden :wink: dan oordelen :lol: was net ene hier de koffers van de GS overnemen: die was vol lof na overstap van ene V-strom 1000:  :yes6rs: de GS Stuurt beter en lichter, is stabieler, remt stukken beter en van onderuit veel meer en eerder bruikbaar koppel. de V-strom (en daar waren we het al over eens) heeft daarentegen wel een veel hoger eindschot :wink:

proefritje???  :twisted:

mn beste, heb er al mee proefgereden (de 1200 dan) en je weet ook mn gevolgtrekkingen daaruit....... not my cup of tea! (en daarbij die van jou is veeeeeels te zacht, moet je eerst die vering es strakzetten!)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"en daarbij die van jou is veeeeeels te zacht, moet je eerst die vering es strakzetten!

grote onzin :yes6rs: je hebt er alleen op "proefgezeten" toen ie stilstond: idd dan voelt ie zacht aan: maar de WAD (weg afhankelijke demping) werkt perfect (vraag me niet hoe, Haki??) iig past deze de demping aan de omstandigheden: een paar tellen en hij gaat automatisch strakker op strak wegdek en na een paar tellen "belgisch" wegdek soepeler.  :yes6rs: de veervoorspanning pas ik zelf aan de omstandigheden:  of zwabber ik als ik weer voor je rij :twisted:  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

dae sjeelski mot zich in milaan maar es good dea moto-Guzzi Griso bekieken, en doanoa es ermit goan riejuh? mesjien is dat waal get veur 'm?

dea geit auch 200 ,dea sjtuurt good en oppe oetloat noe zuut er cool oet..



  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"dae sjeelski mot zich in milaan maar es good dea moto-Guzzi Griso bekieken, en doanoa es ermit goan riejuh? mesjien is dat waal get veur 'm?

dea geit auch 200 ,dea sjtuurt good en oppe oetloat noe zuut er cool oet..



  :wink:

versjilde mujte, dea bliet toch bie die hokker oet Sushi-land, en dan ut leefste modellen die hel gunt oppe autoweg :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"dae sjeelski mot zich in milaan maar es good dea moto-Guzzi Griso bekieken, en doanoa es ermit goan riejuh? mesjien is dat waal get veur 'm?

dea geit auch 200 ,dea sjtuurt good en oppe oetloat noe zuut er cool oet..



  :wink:

versjilde mujte, dea bliet toch bie die hokker oet Sushi-land, en dan ut leefste modellen die hel gunt oppe autoweg :twisted:


es er zich ne lelijke B-KING kup is er good gek.. dat wurd de "corvette" / "viper" onger de motore...

wat mot dea noe mit zonne veercilinder riesracer zonger koep..