waar ut jeukt moet je krabben

Gestart door The Dominator, 11 augustus, 2006, 11:49:02

Vorige topic - Volgende topic

The Dominator

Citaat van: "Ducatisti"
Weet je, ik ben 29 en ik rij al 7 jaar op deze Duc....dan begint het toch te jeuken... Mischien door de leeftijd?

hebben ze je nooit verteld dat je je waar t jeukt moet krabben (wassen schijnt ook te helpen)
hoor t al, wordt weer tijd voor een nieuw vriendinnetje voor onze ducatefiletalist :mrgreen: ((en ja , ook een nieuwe motor)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Ducatisti

Citaat van: "The Dominator"

hebben ze je nooit verteld dat je je waar t jeukt moet krabben (wassen schijnt ook te helpen)
hoor t al, wordt weer tijd voor een nieuw vriendinnetje voor onze ducatefiletalist :mrgreen: ((en ja , ook een nieuwe motor)

En bedankt weer he :roll:
:rofl:

karz

Over ducati gesproken, een collega heeft een kennis die beweert dat zijn ducati 999 r fila sp4s de snelste productie motor is van dit moment.

Na wat gemail (met voorbeelden van de gix1000 en hayabusaas enzo) heeft hij toegegeven dat zijn duc op 320 km begrenst is en andere al op 300km en dat ie daarom het snelst is.  :rofl:

persoonlijk denk ik dat ie blij kan zijn als ie de 280 haalt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"een collega heeft een kennis die

een drankprobleem heeft?? :mrgreen: of hard gevallen is mss?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "karz"Over ducati gesproken, een collega heeft een kennis die beweert dat zijn ducati 999 r fila sp4s de snelste productie motor is van dit moment.

Na wat gemail (met voorbeelden van de gix1000 en hayabusaas enzo) heeft hij toegegeven dat zijn duc op 320 km begrenst is en andere al op 300km en dat ie daarom het snelst is.  :rofl:

hmmm..dat weet ik nog niet.. die lopen wel wat harder als 280 hoor..