waar ut jeukt moet je krabben

Gestart door The Dominator, 11 augustus, 2006, 11:49:02

Vorige topic - Volgende topic

The Dominator

Citaat van: "Ducatisti"
Weet je, ik ben 29 en ik rij al 7 jaar op deze Duc....dan begint het toch te jeuken... Mischien door de leeftijd?

hebben ze je nooit verteld dat je je waar t jeukt moet krabben (wassen schijnt ook te helpen)
hoor t al, wordt weer tijd voor een nieuw vriendinnetje voor onze ducatefiletalist :mrgreen: ((en ja , ook een nieuwe motor)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Ducatisti

Citaat van: "The Dominator"

hebben ze je nooit verteld dat je je waar t jeukt moet krabben (wassen schijnt ook te helpen)
hoor t al, wordt weer tijd voor een nieuw vriendinnetje voor onze ducatefiletalist :mrgreen: ((en ja , ook een nieuwe motor)

En bedankt weer he :roll:
:rofl:

karz

Over ducati gesproken, een collega heeft een kennis die beweert dat zijn ducati 999 r fila sp4s de snelste productie motor is van dit moment.

Na wat gemail (met voorbeelden van de gix1000 en hayabusaas enzo) heeft hij toegegeven dat zijn duc op 320 km begrenst is en andere al op 300km en dat ie daarom het snelst is.  :rofl:

persoonlijk denk ik dat ie blij kan zijn als ie de 280 haalt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"een collega heeft een kennis die

een drankprobleem heeft?? :mrgreen: of hard gevallen is mss?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "karz"Over ducati gesproken, een collega heeft een kennis die beweert dat zijn ducati 999 r fila sp4s de snelste productie motor is van dit moment.

Na wat gemail (met voorbeelden van de gix1000 en hayabusaas enzo) heeft hij toegegeven dat zijn duc op 320 km begrenst is en andere al op 300km en dat ie daarom het snelst is.  :rofl:

hmmm..dat weet ik nog niet.. die lopen wel wat harder als 280 hoor..

maar verder mag je de kennis van die collega van je teleurstellen want er bestaan geen 999 SPS series en al helemaal geen SP4's.
de enige SP  / SPS series zijn allen 748 + 916 en voorheen enkele schaarse exemplaren 851 + 888.  de SP4 is een 'gelimiteerde"888.

die kennis zevert uit zijn nek dus..(maok mich niks wies euver Ducati)

wat wel bestaat is de 999R, die had dezelfde krachtbron als voorheen de begerenswaardige 998R..
Een echte 999R is te herkennen omdat alle kuipwerk van kevlar-carbon is  en de steun voor de koplamp uit magnesium is.
In 2003 kwam er ter jublileum van 200 overwinningen in de superbike een "zeer gelimiteerde Fila uitvoering"uit van de 999R.  in alles gelijk aan de 999R op de fila kleurstelling na.  Er zijn in TOTAAL in 2003 slechts 200 exemplaren van gebouwd...zeer exclusief dus..als die kennis een echte 999R Fila heeft , heeft ie idd iets bijzonders.

Er zijn wel talloze gewone 999's "omgetoverd" tot "Fila's..dmv stickersets e.d..maar zoals gezegd , een echte is te herkennen aan het volledige carbon kuipwerk en wat magnesium delen...

laat 'm es ne goede foto sturen van da fietske..

edit:  oja..dat van dat "begrenst zijn op 320km/u" is bullshit he..

ennuh...hoe je het ook went of keert..begrenst of niet . 999r of niet...ik wil de eerste straatduc nog zien die een straat gix1000 voorbij komt..
de 999 in de R uitvoering heeft net geen 140 achterwielpk's ...met alle respect en ducati liefhebberij moet ik hier toch melden dat dat standaard "lopende band 12 in een dozijn"GSX-Reke van 15K die dure (in 2003 30K euro) Duc vermoedelijk  het nakijken gaat geven..

:wink:

Hakinnen

laat broeder sjeelski , the red domiracer maar zeveren...

die stapt nog wel eens op ne 1000 multistrada..is die ook vekocht..

Desmo-devil

Citaat van: "karz"Over ducati gesproken, een collega heeft een kennis die beweert dat zijn ducati 999 r fila sp4s de snelste productie motor is van dit moment.

Wat een onzin verhaal. Ik denk ook dat 290 ongeveer de limiet is van een "standaard" 999 R
Volgens mij zit er ook  helemaal geen begrenzer op , maar die geef ik even door aan Hakinen !
Ik denk overigens dat deze meneer bedoeld de snelste productie Ducati
van dit moment en dat klopt.

Hey Hakki je bent te snel met editten, maar hoe zit dat met die begrenzer, zit er eentje op ?

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"

Wat een onzin verhaal. Ik denk ook dat 290 ongeveer de limiet is van een "standaard" 999 R
Volgens mij zit er ook  helemaal geen begrenzer op , maar die geef ik even door aan Hakinen !
Ik denk overigens dat deze meneer bedoeld de snelste productie Ducati
van dit moment en dat klopt.

Hey Hakki je bent te snel met editten, maar hoe zit dat met die begrenzer, zit er eentje op ?

er zit uiteraard een toerenbegrenzer op..geen snelheidsbegrenzer..
snelheidsbegrenzers zijn "japans" en komen voort uit een "gentlemens agrement" tussen de japanse fabrikanten onderling..tis geen wet.

dat is tevens de reden waarom de MV-Agusta F41000 in de meeste testen van toentertijd de "jappen" het nakijken gaf..de MV was en is onbegrenst op snelheid omdat de Italianen nooit iets hebben afgesproken met de overige fabrikanten..

M.a.w ...een nieuwe MV1000 loopt harder dan een nieuwe Suzuki1000..
de suzuki kan wel harder maar mag niet harder

geouwehoer overigens...who gives a f*ck about topspeed..

;)

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"geouwehoer overigens...who gives a f*ck about topspeed..

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Hakinnen"

geouwehoer overigens...who gives a f*ck about topspeed..

;)

Idd  :thumbsup:   , maar het is wel leuk om zo'n tuup onderuit te halen die aan de bar of op partijtjes loopt te beweren dat ie de snelste motor die er te krijgen is heeft, waarschijnlijk omdat ie weet dat de luisterende partij er toch geen kaas van heeft gegeten.

En leken denken altijd dat een ducati het snelste is, of een R1 :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

maar dan wel nne rooie!! die zijn immer schneller :mrgreen:
(ga m in milaan nog maar es goed bekijken dan)

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"maar dan wel nne rooie!! die zijn immer schneller :mrgreen:

:stupid:

gaat ook op voor vrouwen en 2Cv's :lol:

Hakinnen

by the weg...

hakki heeft al een ticket  voor da vliegtuig..

41 eurokes heen en weer...lalalala

The Dominator

by the weg...

ja lekker ben jij..... heb je ook een ticket voor mij geboekt dan?? laat me effe via PB weten wanneer je vliegt doen we effe car/plainpoolen

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"by the weg...

Plekkie op de plee of oppe vleugel zeker ? :rofl: