Multistradivarius of Quasimodo

Gestart door DeWitte, 11 augustus, 2006, 18:06:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"laat broeder sjeelski , the red domiracer maar zeveren...

die stapt nog wel eens op ne 1000 multistrada..is die ook vekocht..:wink:

:shock: kijk sjeelski kun je nageven dat ie goeie smaak heeft wbt vrouwen  :thumbsup:  moto's ietwat minder :mrgreen: maar geloof nooit dat ie zo'n ongeloofelijk lelijk hok als een multistrada koopt :? Is ie veels te groot voor trouwens:

Die multistrada (what's in a name) rijdt wel aardig (ja ik heb er op gereden, voordat we daar weer gezever over krijgen) maar het oog wil toch ook wat :roll: die ontwerper van die voorkant moest zoals onze oosterburen plegen te zeggen: "standrechtlich erschossen werden"  :guns: :? ja en dat verteld een GsA rijder  :yes6rs:

je zit erop alsof je dringend moet poepen, net zoals hij hieronder :lol: het stuur is veels te smal, zadel veels te hard, te smal en echt oncomfortabel voor de doelgroep en qua power is het ook geen geweldenaar :(  

de Uitstraling van een gebarsten stoeptegel: nog sterker heb er voor me huis liggen die knapper zijn :mrgreen:


van achter, tsja :roll: Dat heeft Yamaha toch mooier overgedaan :wink:


Ter vergelijking een schoonheid uit Oostenrijk naast de Italiaanse quasimodo  


Geloof je toch niet dat ie uit dezelfde fabriek komt als deze
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"laat broeder sjeelski , the red domiracer maar zeveren...

die stapt nog wel eens op ne 1000 multistrada..is die ook vekocht..:wink:

Citaat van: "Dwars"
:shock: kijk sjeelski kun je nageven dat ie goeie smaak heeft wbt vrouwen  :thumbsup:  moto's ietwat minder :mrgreen: maar geloof nooit dat ie zo'n ongeloofelijk lelijk hok als een multistrada koopt :? Is ie veels te groot voor trouwens:

herr sjeelski weet nog van beide niet wat ie nu eigenlijk t liefst wil hebben dus gaat maar weer es vanalles proberen..... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"laat broeder sjeelski , the red domiracer maar zeveren...

die stapt nog wel eens op ne 1000 multistrada..is die ook vekocht..:wink:

:shock: kijk sjeelski kun je nageven dat ie goeie smaak heeft wbt vrouwen  :thumbsup:  moto's ietwat minder :mrgreen: maar geloof nooit dat ie zo'n ongeloofelijk lelijk hok als een multistrada koopt :? Is ie veels te groot voor trouwens:

Die multistrada (what's in a name) rijdt wel aardig (ja ik heb er op gereden, voordat we daar weer gezever over krijgen) maar het oog wil toch ook wat :roll: die ontwerper van die voorkant moest zoals onze oosterburen plegen te zeggen: "standrechtlich erschossen werden"  :guns: :? ja en dat verteld een GsA rijder  :yes6rs:

je zit erop alsof je dringend moet poepen, net zoals hij hieronder :lol: het stuur is veels te smal, zadel veels te hard, te smal en echt oncomfortabel voor de doelgroep en qua power is het ook geen geweldenaar :(  

de Uitstraling van een gebarsten stoeptegel: nog sterker heb er voor me huis liggen die knapper zijn :mrgreen:


van achter, tsja :roll: Dat heeft Yamaha toch mooier overgedaan :wink:


Ter vergelijking een schoonheid uit Oostenrijk naast de Italiaanse quasimodo  


Geloof je toch niet dat ie uit dezelfde fabriek komt als deze


zit wat in..vindt de multistrada ook niet bepaald mooi...alhoewel..het ding heeft wel iets ergens..

maar de 1000cc uitvoering rijdt wel tof..en stuurt en remt goed..heb ze er zelf al mee zien racen!

anyway..idd niet te geloven dat het qua design uit dezelfde fabriek komt..
kan verkeren he...wist je dat zo'n "ugly boat tupperware" duc als de paso door dezelfde ontwerper (Tamburini) werd getekent als de 748-916 series en de mv-agusta F4!

Desmo-devil

Nou Dwars ik heb er ook mee gereden en ik was er meteen helemaal weg van. Ik heb zelfs even overwogen om er een te kopen .
Ik herken dat niet wat jij schrijft over zithouding e.d. Maar dat komt natuurlijk omdat jij de GS als vergelijk hebt en ik overstapte vanaf een supersport. Dat is nogal een verschil. Daarbij komt dat ik niet echt tot de doelgroep hoor van deze fiets en jij wel. Dus jouw mening telt in dit geval dubbel. Over een ding zijn we het gelukkig allemaal eens. De schoonheidsprijs verdient de multistrada niet !

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Nou Dwars ik heb er ook mee gereden en ik was er meteen helemaal weg van. Ik heb zelfs even overwogen om er een te kopen .
Ik herken dat niet wat jij schrijft over zithouding e.d. Maar dat komt natuurlijk omdat jij de GS als vergelijk hebt en ik overstapte vanaf een supersport. Dat is nogal een verschil. Daarbij komt dat ik niet echt tot de doelgroep hoor van deze fiets en jij wel. Dus jouw mening telt in dit geval dubbel. Over een ding zijn we het gelukkig allemaal eens. De schoonheidsprijs verdient de multistrada niet !

mss klopt dat wel dat ik de Gs als vergelijk neem :? en vanuit dat perspectief is ie oncomfortabel en zeker niet te vergelijken met de GS
Dat mijn mening daarom dubbel zou tellen, daar reageer ik maar niet op :banghead4rv:

Dat de Multistrada hondslelijk is zijn we het gelukkig over eens :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

wie heeft dat ding ontworpen? issie ook verantwoordelijk voor de fiat multipla?  :shutup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Als het uiterlijk zo belangrijk is  :roll:




dan vraag ik me af hoe sommige aan hun partner komen  :!:  :rofl:

DeWitte

:laughing49so: meer geluk dan wijsheid mss??, kijk de meeste vrouwen zijn wel gevoelig voor de juiste aandacht op het juiste moment :lol: veel centen helpt ook aardig (en nee ik ben niet rijk, had 'n mazzeltje :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Bij vrouwen val ik in iedere geval niet op rood !! :lol:

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Bij vrouwen val ik in iedere geval niet op rood !! :lol:

nee maar een vrouw moet ook niet te snel zijn..daarom geen rode. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Kijk dat lijkt al meer ergens op 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Desmo-devil"Bij vrouwen val ik in iedere geval niet op rood !! :lol:

nee maar een vrouw moet ook niet te snel zijn..daarom geen rode. :lol:


:?  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Motzippaldy"Multistrada anders  8)








Kwijl, kwijl.................