Brutale 910 R Campioni del Mondo 2006

Gestart door DeWitte, 11 augustus, 2006, 21:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

MV Augusta de Campioni van de special editions :? Hier de uitvoering van de Brutale 910 R Campioni del Mondo 2006




verkoopt dat ding zo slecht dat ze um in tig uitvoeringen maken?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Hoe je een stoere  motor kan veranderen in een kermis atractie !!

DeWitte

je vriendenkring weer aan ut "uitbreiden" Schmetzke?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik zou hem mooier vinden als die helemaal uit elkaar lag :roll: Elk onderdeel op zich is wel mooi maar het geheel niet... de uitlaat zou ik meteen verschrotten :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

nej uitlaat vind k denkelijk t moooiste wat drop zit
living the life the way it comes

DeWitte

@ Schmetzke + Desmo Devil: mannen, dat jullie elkaar niet liggen, moge inmiddels iedereen duidelijk zijn. Doe de rest een plezier en vervuil er geen topics mee: heeft geen toegevoegde waarde en er is niemand mee gediend: Discussie mogen jullie per Pb "uitvechten" of negeer mekaar lekker :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Aan mij zal het niet meer liggen, ik heb mijn best gedaan e.e. a op te lossen. Wordt blijkbaar niet gewaardeerd. Ik kap er voorlopig even mee op dit forum. Groetjes allemaal and " Keep them rolling"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Aan mij zal het niet meer liggen, ik heb mijn best gedaan e.e. a op te lossen. Wordt blijkbaar niet gewaardeerd. Ik kap er voorlopig even mee op dit forum. Groetjes allemaal and " Keep them rolling"

komop man..

:wink:

QuattroFrits

Citaat van: "Desmo-devil"Aan mij zal het niet meer liggen, ik heb mijn best gedaan e.e. a op te lossen. Wordt blijkbaar niet gewaardeerd. Ik kap er voorlopig even mee op dit forum. Groetjes allemaal and " Keep them rolling"

:roll: Desmo, laat je niet kisten en blijf lekker gezellig hier. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

kom op jong gewoon gezeelig hier blijve
living the life the way it comes

Mounty

is er wat gebeurt dan tussen desmo en smets ??? heb ik iets gemist ??
hoop toch dat dat geen reden is om niet meer op dit forum te komen, laat je niet weghouden hier....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bakkertjedeeg

WTF is hier weer aan de hand. Denk dat er een aantal posts zijn verwijderd. :? Maar ik denk dat ik al weet wat het onderwerp van discussie is geweest.

Jammer Desmo, dat je voor 1 persoon je gezicht hier niet meer laat zien.

Je bent gewoon weer bij de volgende pockelini meeting, waar NrGiZer ongetwijfeld de datum voor gaat prikken. :wink:

DeWitte

Uitleg mijnerzijds voorzover dit iets toevoegt:

idd, Desmo en Schmetz hebben ffkes een meningsverschil en aangezien dat zeker in dit topic niets toevoegd heb ik deze "vregelarij" weggepoetst en beiden een bericht gestuurd per Pb.

Zal zeker goed komen tussen beiden :wink: ze zijn beiden namelijk ontboden om een bakkie te komen doen 8) (mag ook trouwens zo hiero altijd; althans als ik ook thuis ben :mrgreen:)

Als nog iemand behoefte heeft om hierop te reageren, mag ik dan vragen om hierover in het "ouw wieverhok" verder te gaan>

http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?p=27207#27207
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"Uitleg mijnerzijds voorzover dit iets toevoegt:

idd, Desmo en Schmetz hebben ffkes een meningsverschil en aangezien dat zeker in dit topic niets toevoegd heb ik deze "vregelarij" weggepoetst en beiden een bericht gestuurd per Pb.

Zal zeker goed komen tussen beiden :wink: ze zijn beiden namelijk ontboden om een bakkie te komen doen 8) (mag ook trouwens zo hiero altijd; althans als ik ook thuis ben :mrgreen:)

Als nog iemand behoefte heeft om hierop te reageren, mag ik dan vragen om hierover in het "ouw wieverhok" verder te gaan>

http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?p=27207#27207

Goed initiatief. :thumbsup: