Brutale 910 R Campioni del Mondo 2006

Gestart door DeWitte, 11 augustus, 2006, 21:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Dwars"MV Augusta de Campioni van de special editions :? Hier de uitvoering van de Brutale 910 R Campioni del Mondo 2006



Ontopic dan weer..hier ging het over...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ja idd, hoeveel special editions maken die mannen van MV Augusta nog??  :? verkopen die zo slecht??  :wink: of zijn die Italianen gewoon vd pot gerukt :? Verkeerde moto lijkt het me niet...

Hakinnen?? mss some inside information?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Mooi lelijk jah...ik vind het wel wat hebben..heb nog wel wat plaats in me garage dus...helaas ook plaats in me spaarvarken
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"ja idd, hoeveel special editions maken die mannen van MV Augusta nog??  :? verkopen die zo slecht??  :wink: of zijn die Italianen gewoon vd pot gerukt :? Verkeerde moto lijkt het me niet...

Hakkinen?? mss some inside information?? :wink:

nope..zeker geen verkeerde moto..

sterker nog..best sturende naked bike ever als je het mij vraagt.

heb nooit met de 910 gereden, wel uitvoerig met de 750 Brutale..heeft een rijwielgedeelte waar je U tegen zegt..

over het uiterlijk..ik vindt de gewone rode brutale's nog het mooiste...
deze vindt ik "overdone"..poserfiets..

en ja..klopt..ze maken wel erg veel special editions..van de f4 en van de brutale..ander kleurke.paar gadgets erop klaar..maar het verkoopt en ja, ze verkopen goed al houden ze bij MV de productie beperkt om het exclusief te houden..ze "drukken" de productie als het ware

wordt idd tijd voor een frisse wind daar (net als bij ducati maar die komt er daar zeer spoedig aan.. 8)  :roll:  )

t'is denk ik moeilijk om een waardige opvolger te tekenen voor de brutale en zeer zeker voor de F4...tijdloos design als je het mij vraagt..
Tamburini tekende ze  en een ontwerper zal er een hele klus aan hebben om een waardige opvolger voor deze fietsen te tekenen..kan me herineren dat toen de F4 voor het eerst werd getoond het uiterlijk nogal indruk maakte.

bij Ducati hebben ze het zelfde probleem..de monster is ook al bejaard inmiddels, ze beginnen maar wat special editions te maken ..de reden is simpel..het verkoopt nog steeds goed en er is geen opvolger die het zelfde succes kan garanderen..de monster was toentertijd "een gat in de markt" .
Ducati's 916 en alle series daaromheen (wederom Tamburini design)  was net zo'n blikvanger als de MV toen ie uitkwam..het model heeft het bijna 10 jaar volgehouden in het zelfde design..toen moesten ze wel met iets nieuws komen ..terblanche tekende de 749 / 999 en die haalde nooit het succes als zijn voorgangers..in Ducati kringen werd de 999 zelfs een zeer onwaardige opvolger voor de 998 (oude design) genoemd..

en dat probleem heeft MV dus ook ze hebben daar blijkbaar geleerd uit Ducati's probleem met de 999 als opvolger van de 916..ze zijn denk ik bang om een opvolger uit te brengen die niet aanslaat of die het succes niet kan evenaren..
anyway..bij ducati zijn ze er uit..
(alĂ©..inside info dan..verklap het vast heeft MFL een primeurke!..er komt een nieuwe duc..binnenkort..1048 of 1148 cc twin!  ..er ziten zelf in het kuipwerk etterlijke 916 trekken..ze grijpen dus terug naar hetgeen ze zoveel succes bracht..wat ik heb gezien ervan reeds ziet er goed uit, imo stukken beter dan de 999..alleen de uitlaten wat minder)

:wink:

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: "Motzippaldy":shutup:









:shock: Wat een zielig gedoe, de cadeauverpakking zit er nog opgeplakt. :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

:laughing49so: ja idd dat spuitwerk lijkt nergens op :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

dat blok hangt er wel heel mooi bij  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."